Типтер теориясы

Химия 9 сынып

Тақырыбы: Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы және оның маңызы. Изомерия
Білімділік мақсаты, дамытушылық, тәрбиелік: Оқушылардың органикалық реакциялардың жіктелуі және механизмі туралы алған білімдерін қайталау;
түсіндіру біліктілігі мен дағдыларын жетілдіру, көңіл аудару, еске сақтау қабілеттерін дамыту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: Қайталау сабағы Джигсо, Ойлан жұптас бөліс
Сабақ өткізілу түрі: кітаппен өздік жұмыс, орындау, кестемен жұмыс, мұғалімнің түсіндіруі, кітаппен өздік жұмыс, фронталды сұрақтар;
Құралдар мен реактивтер: Кітап, дәптер, интерактивті тақта, ХЭПЖ

Ұйымдастыру кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
Білімділік міндеттері:
Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.
1. Мұғалімнің түсіндіруі:
Органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс
теориясының пайда болуы:
1. өндіріс пен халық шаруашылығының өскелең талаптарына сай келмеуі, органикалық химияның даму деңгейінің төмендігі
2. химия ғылымында мына заттардың қасиеттерін түсіндіре алмауы жаңа теорияның қажеттігі:
• органикалық заттардың көптүрлілігі;
• валенттіктің сәйкес келмеуі;
• изомерия құбылысы;
• органикалық заттар үшін тұрақты таңбаның болмауы.
3. Типтер теориясы: Жерар әрбір затты біртұтас қарауды ұсынды. Барлық органикалық қосылыстар қарапайым бейорганикалық қосылыстардың туындылары деп есептеді: сутек, хлорлы сутек, су деп бірнеше типке бөлуді ұсынды:
1 тип – сутек, 2 тип – хлорсутек, 3 тип – су.
4. Радикалдар теориясы: Берцелиус органикалық заттар екі бөліктен – радикалдардан тұрады деп пайымдады. Ол химиялық реакция кезінде радикалдар өзгеріссіз сақталады деп есептеді.
5. 1860 жылы Карлсруэ қаласында өткен химиктер съезінде атом - молекулалық ілімді қабылдады.
6. Франкленд және Кекуле жұмыстарының нәтижесінде химияда валенттілік туралы түсінік қабылданып, көміртек атомының 4 валенттігі туралы түсінік енгізілді (Кекуле).
7. Ал 1857жылы Кекуле және Купер қосылыстардағы атомдардың тізбектелу идеясын ұсынды.
Қорытынды:
Ғылымдағы барлық жетістіктер органикалық химияның дамуында жаңа жағдайлар туғызды – органикалық қосылыстардың химиялық құрылыс теориясы.



Ұқсас жұмыстар

ДЕРЕКТЕР ҚОРЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ
Әлеуметтану ғылымының негізгі тарихи даму кезеңдері.
Көшбасшылықтың ерте теориялары
Жеке тұлға туралы жалпы түсінік
Типтер теориясы мен бітістер теориясы
Тұлғаны зерттеудегі теориялар мен ықпалдар
М. Вебердің әлеуметтанудағы көзқарастары
Вебер Макс
Балалар депрессиясының өзекті мәселесі
Организмдердің орта жағдайларындағы морфологиялық – экологиялық адаптациялары
ПАЙДА ТЕОРИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЭВОЛЮЦИЯСЫ
НАРЫҚТЫҚ ДАМУ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ТЕОРИЯСЫ.
Максвеллдің электромагниттік өріс теориясын жасауы
Ақшаның номиналистік теориясы
Жасуша теориясы
Елдердің типтері
Джон Локктың педагогикалық теориясы.
Батыстағы әлеуметтік жұмыс теориясының даму тарихы.
Тәрбие теориясы
Дарвин мен Уолестің теориясы