Тренингтің жұмыс істеу ережесі
Тренинг тақырыбы: Мен және менің ортам
Тренинг мақсаты: Педагогтардың ұжымдық сыйластыққа, бір – біріне сенім арту, бірлесіп жұмыс жасауға баулу, көңіл – күйлерін көтеру.
Тренинг міндеттері:
- адамдар арасындағы қарым - қатынастың мәнін түсіну;
- өз бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін білу;
- өз орнын және өзінің ортасын танып білуіне көмектесу;
- белсенді жұмыс жасауға түрткі, ниеттін қалыптастыру;
Көрнекіліктер: Жұмыс істеу ережесі жазылған плакат, А3 - А4 қағаз беттері, фломастерлер, қарындаштар, қобдиша, адамгершілік қасиеттері жазылған карточкалар.
Тренинг құрылымы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) Тренингтің мақсат - міндеттерін хабарлау:
Б) Жұмыс істеу ережесі әр тапсырмаға уақыт беру
ІІ. Негізгі бөлім:
1. Қар көшіні ойыны.
2. Бейнекөрініс Толеранттық мәдениет дегеніміз не?
ІІІ. Сергіту сәті: Жақсылық жаса
VІ. Қорытынды бөлім
1. Баяндама: Өскелең ұрпақты толеранттылық мәдениетке тәрбиелеу
Тренингтің жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, тренинг сәтті өтуіне тілек айту
ІІ. Тренингтің мақсат - міндеттерін хабарлау:
- Бүгінгі тренинг сабағымның мақсаты әр адам бақытты өмір сүру үшін өзін - өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға, жеке қасиеттерін білуге тәрбиелей отырып, дұрыс қарым - қатынасқа түсу мәдениетін, жағымды Мен тұжырымдамасын қалыптастыру. Сондықтан тренингке барлықтарыңыздың белсенді, шын ниетпен қатысуларыңызды сұраймын.
а) Тренингтің жұмыс істеу ережесі:
1. Уақыт үнемдеу;
2. Сөйлеушінің сөзін бөлмеу;
3. Бір - бірін мұқият тыңдау;
4. Бір - бірінің пікірін құрметтеу;
7. Ортақ пікірге келу;
ІІ. Негізгі бөлім:
1. Қар көшкіні ойыны.
Нұсқау: Берілген сұраққа ойланады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс) Берілген қағаздардан зат жасау (Жаса)
2. Бейнекөрініс Толеранттық мәдениет дегеніміз не?
ІІІ. Сергіту сәті: Жақсылық жаса
VІ. Қорытынды бөлім:
Кері байланыс жаттығуы
Тренингтің өткізілуіне байланысты өз ойларын білдіреді, үлестірмелі карточкалар стикер арқылы анықтау.
- Тренингте ең бірінші не ұнады?
- Не ұнаған жоқ?
- Өзің жаңадан не білдің?
Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы,
Жетісай қаласы, №122 жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің бастауыш сынып мұғалімі
Болатбава Фарида Абатхақызы
Мен және менің ортам. жүктеу
Психологиялық тренинг технологиясына кіріспе. Оқу-әдістемелік құрал
Тренингтер, іскерлік ойындарды оқыту-тәрбие процесінде қолданудың әдістемелері туралы
Оқушының рөліне ену
Тренинг топтың жұмыс істеу принциптері
Ойын іс-әрекетінің психологиялық сипаттамасы туралы
Әлеуметтік-психологиялық тренинг арнайы ұйымдастырылған қарым-қатынас
Әлеуметтік-психологиялық тренингті ұйымдастыру принциптері. Әлеуметтік-психологиялық тренингтердің түрлі форматтарын өткізудің стилистикалық ерекшеліктері
Тренингтер мен іскерлік ойындар
Топты тренинг заңдарымен таныстыру
Дарынды балалармен жүргізілетін түзету – дамыту жұмыстары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары