Бағалау критерийлері
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ: Сөйлеу стилі
9 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Т6 Орта көлемді пікірталастар, сұхбаттар, дәрістерді тыңдайды, көтерілген мәселенің түйінін түсінеді;
О4. Мəтіндердің стилін, жанрлық ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау.
Бағалау критерийлері: Жаңа тақырып бойынша түсіндірілген мысалдарды есінде сақтайды, таниды.
Берілген мысалдарды түсіндіреді, қайта жасайды, көрсетеді.
Талдау барысында білімін көрсетеді.
Сабақ мақсаты: Барлық оқушы орындай алады: Негізгі тірек сөздерді айтады. Сөйлеу стилінің ерекшелігін үйренеді
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Бір - біріне сұрақ қоя алады, сұраққа жауап бере алады. Стиль түрлерін ажырата алады.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Ұсынылған мысалдардағы сөздердің мағынасын және тілдік ерекшелігін табады және жазады.
Басы
1. Сәлемдесу.
2. смс - хабарлама дайындап, сыныпты 3 топқа бөлемін.
Смс - хабарлама
9 - сынып оқушылары, бүгін қазақ тілі сабағында 3 топқа бөлініп отырыңыздар. Бөліну реті: туған күндеріңіздегі цифрға байланысты.
3. Үй тапсырмасы сиқырлы таяқша әдісі бойынша тексеріледі.
ОЖСБ - ға дайындық – сан есім.
- Сан есім дегеніміз не?
- Құрамына қарай нешеге бөлінеді?
- Тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?
- Мағыналық түрлер нешеу?
- Мысал айта аласың ба?
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
Бағалау: (үлгерім кестесіне түсіру)
1. Жаңа сабақ түсіндіру
Дескриптор:
1. Дәрісті тыңдайды.
2. Жаңа ақпаратты дәптерлеріне жазып отырды.
Ортасы
1. Мысалдармен жұмыс. Ойлан. Жұптас. Бөліс әдісімен мысалды оқиды, талдайды.
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Саңырау – құлағының мүкісі бар, соқыр – көзі көрмейтін адам, өсекші – қосып айтатын адам. (сөйлеу стилінің лексикалық ерекшелігі - эвфемизм сөздер)
2. Басың қағыр – басың қалғыр, кеп отыр - келiп отыр, боп па - болып па. (сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – дыбыстарды түсіріп айту)
3. – Атың кім? – Кімсің?
– Адаммын. (сөйлеу стилінің синтаксистік ерекшелігі – диалог)
4. Меніңше, бүгін Алматыда жаңбыр жауады.
5. – Балақай, сурет сала білесің бе?
(сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – оқшау сөздерді қолдану)
6. Уау, қандай күшті! Оһо, би деп осыны айт.
А - а - а - а, құладым, ұстаңдар!
(сөйлеу стилінің фонетика - морфологиялық ерекшелігі – экспрессивті - эмоционалды сөздерді қолдану).
Мұғалімнің аты-жөні: Акашаева Зияда Мирасовна
Сөйлеу стилі. жүктеу
Тиімділікті бағалау критерийлерін белгілеу
Саяси жүйе теориясының авторы
Критериалды бағалау технологиясы
Критериалды бағалаутүсінігі, қызметі мен міндеттері
Педагогикалық бағалау функциялары
МДҰ әдістемелік кабинет
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды оқыту ерекшеліктері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Бағдарламалық бақылау сұрақтарына жауап бермегенде
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Сыни ойлауды бағалау