Өлеңді оқып, оған қимыл қозғалыстар таңдап өлеңді жатқа айту

Сабақтың тақырыбы: Көктем келді Мұзафар Әлімбаев
Сабақтың мақсаты: 1. Барлық тыныс – тіршіліктің бастауы көктемнің ерекшелігін байқату. Сабаққа қызығушылығын арттыру, өлеңді мәнерлеп оқытуға жаттықтыру, әрі ойын жүйелі жинақтап, сөйлеуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың табиғат заңдылықтарын біліп, ондағы үйлесімділікті көре білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Табиғатты қорғай білуге, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
І. Сабақ түрі: аралас сабақ
ІІ. Әдісі: сұрақ – жауап, әңгімелеу, өз ойын ортаға салу.
ІІІ. Көрнекілігі: табиғат көрінісі, құстардың суреті

Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу
ә) дайындығын қадағалау
б) психологиялық дайындық
Көңілді санамақтар
К2 – лік
Баласына ж 2 – ріп
Ұрысып жатыр к 2 – лік
2 леніп, с 2 – ріп
Алып қапсың 2 – лік
2 – ншілей 2 – ңді
Көрсетпе деп ж – 2 – ді.

II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:
а) өлеңді мәнерлеп оқыту.
ә) үй тапсырмасын қорытындылау.

1 Көктемгі еңбек түрлерін ата.
2 Сурет бойынша әңгіме құрау.
3 Атай өлеңінің мазмұнын айту

III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:
I топ
Жаңбыр, күркірейді, найзағай, көктем.
II топ
Көк, жылға, күн, көктем.
III топ
Ағаш, егін, жер, адам.
Осы сөздерді қатыстырып сөйлем құрату
1. Өлеңді оқып, оған қимыл қозғалыстар таңдап өлеңді жатқа айту.

IV. Мақсат қою
Бүгінгі сабақтың мақсаты – Көктем келді өлеңімен танысу.
Қар, мұз еріп,
Су көбейіп
Сай - салада ағады
Бүршік шашып,
Жапырақ ашып,
Жер гүл шашақ тағады.
Бөбектерім!
Айтыңдаршы
Бұл қай кезде болады?



Ұқсас жұмыстар

Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу мәнерлілігін дамыту ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Естияр топтағы балалардың сөйлеу дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
Бастауыш сыныпта көркем шығармалардың түрлерін оқыту
Тәрбиешінің сөйлеу мәдениетіне қойылатын талаптар
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Мәнерлеп оқудағы тіл заңдылықтары
Ес елестету
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
БАЙТҰРСЫНҰЛЫ АХМЕТ
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Ахмет Байтұрсынұлы
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Иоган Себастьян Бах
Ахмет Байтұрсынов