Тыңдаушылардың сабаққа қатысын бақылау
Сабақтың тақырыбы: Азық – түлік. (Жемістер мен көкөністер) Сан есімдерді қайталау. (слайд)
Сабақтың мақсаты:. Түрлі жаттығуларды орындата отырып сөздерді меңгерту. Тақырып бойынша байланыстырып сөйлеуді дамыту. Астың маңызын білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, үнтаспа, үлестірме қағаздар.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1. Сабақтың мақсаты мен тақырыбын хабарлау.
2. Тыңдаушылардың сабаққа қатысын бақылау.
II. Жаңа сабақ. (слайд)
Мақал - мәтелдерді оқып, мағынасын ашу, есте сақтау.
1. Ас тұрған жерде ауру тұрмайды. (Где пища водится, там болезнь не заводится.)
2. Қазан қайнап тұрса, ақыл сайрап тұрады.
(Когда котел кипит, у человека мысль бурлит)
3. Ас қадірін тоқ білмейді.( Сытому не поняь цену куска хлеба.)
1. Жаңа сөздермен танысыңыз. (№32 диск, слайд)
Жеміс – фрукты
Алма – яблоко
Алмұрт – груша
Өрік – абрикос
Шие – вишня
Көкөніс – овощи
Картоп – картошка
Қырыққабат – капуста
Пияз - лук
Қияр – огурец
Сәбіз – морковь
Қызанақ – помидор
Түс – цвет
Қоңыр – коричневый
Жасыл – зеленый
Қызыл – красный
Сарғыш – оранжевый, желтоватый
Сары – желтый
Қышқыл – кислый
Ащы – горький
Дәмді – вкусный
Піскен – спелый
Піспеген – не спелый
Баға – цена
Келі – киллограмм
Беріңізші – дайте, пожалуйста
Шетел тілдеріне оқытудың құралдары
Сабақтас құрмалас сөйлемді оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Қазіргі қазақ тілі морфологиясын оқытудың теориясы мен практикасы
Қазіргі қазақ тілі морфологиясын оқытудың әдістемесі
Әдебиет сабағында көрнекіліктерді қолдануың тиімді жолдары
Информатиканы оқыту әдістемесіне қойылатын талаптар
Бастауыш сыныпта ағылшын тілінен сөйлеуге үйрету дағдылары
Жоғарғы оқу орнындағы лекция және оқу жұмысын ұйымдастырудың басқа формалары мен әдістері
Ауызша сөзге үйрету
Ауызша сөз түрлері
Бақылау жұмысына дайындық
Өзіндік бақылауға бейімдеу шарттары
Алдыңғы қатарлы мемлекеттердегі қаржылық бақылаудың ұйымдастырылуы.
Экологиялық бақылау.
Бақылаудың негізгі статистикалық әдісі
Сабақ барысындағы бақылауым
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Жұқпалы емес иммунологиядағы жетістіктер Ф. Бернетке иммунологиялық бақылау концепциясын ашуға мүмкіндік берді
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым