Миға шабуыл
Ықшамсабақтың жоспары
Тақырыбы: Қалыптастырушы бағалау арқылы мақсатқа жету жолдары
Мақсаты: Мұғалімдерге қалыптастырушы бағалаудың нақты мақсатқа жетелеуші, ынталандырушы құрал екеніне көз жеткізу.
Міндеттері: • тапсырма бойынша ізденеді;
• бейнежазбадағы көрініске өз пікірлерін айтады, сабақтың тақырыбымен байланыстырады;
• сыни тұрғыдан ойланады, ортақ пікір қалыптастырады;
Күтілетін нәтиже: • қатысушы мұғалімдер бір - бірімен ынтымақтасады.
• өз жұмыстарына талдау жасайды.
• топтар бірін - бірі бағалайды.
• тиімді кері байланыс орнайды
Түйінді идея: “Білім берудің оннан тоғызы мадақтаудан тұрады” Анатоль Франс
Жетістік критерийлері Барлық қатысушылар: Тақырыпқа байланысты білімдерін жетілдіреді;
Басым бөлігі: Оқу мақсаттарын айқындайды
Өздігінен білім алуда белсенділік танытадымақсатқа жетуге жұмыс жасайды.
Сабақта қолданылатын материалдар МАН, бейнефильм, слайд, сауалнамалар, суреттер, стикерлер, маркерлер, үлестірмелі материалдар, А4 қағазы.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Миға шабуыл , Қара жәшік , өзара бағалау, критериалды бағалау, ұжымдық, топтық талқылау, Екі жұлдыз бір тілек , бағдаршам.
Басы
Жағымды ахуал қалыптастыру (4 мин)
Топқа бірігу (2 мин)
Топ ережесін қабылдау.
Топта табысты жұмыс жасау үшін қандай ережелерді сақтауымыз керек?
Амандасу жағымды жағдай туғызу.
– Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! Кәнеки, барлығымыз ортаға шығайық! Мектебімізге хош келдіңіздер! Сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Көңіл - күйлеріңіз қалай? Мен үшін сіздер Қарасай ауданының ең таңдаулы, ең білімді, ең мақтаулы ұстазсыздар!
Музыканың ырғағымен билей отырып, Атом әдісімен топтарға біріктіру.
Ортасы.
Зейінін шоғырландыру (10 мин)
Суреттер арқылы ықшамсабақтың тақырыбын анықтау.
Менің атым - Қожа фильмінен үзінді
көрсету арқылы қызығушылығын ояту.
Миға шабуыл . Тапсырма.
1. Бейнефильмдегі Сұлтан мен кішкентай Дәулеттің диалогін бүгінгі ықшамсабақтың тақырыбымен қалай байланыстырар едіңіздер?
2. Дәулеттің іс - әрекетін қалай бағалар едіңіз? 3. Сұлтан мақсатына жетуіне қалай жетті қандай қасиеттері көмектесті?
М. Мәметова атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Қалиева Назипа Қанибайқызы
Қалыптастырушы бағалау арқылы мақсатқа жету жолдары. жүктеу
Шешім қабылдаудағы миға шабуыл тәсілі
Кейсті түзуге материалдар жинау
Оқыту процесіндегі әдістер
Халықаралық құқықтың қағидалары
Шет тілін оқытуда интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану
Интеллект карта құрудың алгоритмі
Белсенді оқыту әдістері және оларды тиімді қолдану жолдары
Жоғары оқу орнындағы оқытудың белсенді және интерактивті әдістері
Оқытудың белсенді оқыту әдістері
Биологиядан есептер шығару
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
1941 жылғы 22 июньде фашистік Германия Совет Одағына соғыс жарияламай, тұтқиылдан шабуыл жасады
Ленинградқа тура шабуыл 1941 жылы 10 июльде басталды
Шабуыл тактикасы
Шабуылдағы взвод
Шабуылшының тұрысы мен қозғалысы
Шабуылдағы сарбаздың міндеттері жайлы әңгімелендер
Оқушылардың алған білімдерін толықтыру, өткен сабақтарды пысықтау ретінде қосымша сұрақтар беру, сақтардың жеріне басқа халықтардың шабуылы, олардың қажырлы азаттық күресіне себеп болғандығын түсіндіру
Миға шабуыл әдісі арқылы талдау
Парсы патшасы Дарийдің сақтарға шабуылдаған жылы