Лепті сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқуға жаттықтыру
Қазақ тілі 2 - класс
Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға лепті сөйлемнің мағынасын түсіндіру,
көңіл - күйді, сезімді білдіретін сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру.
Сабақтың міндеті:
1. Лепті сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен оқуға жаттықтыру;
лепті сөйлемнің қандай мағына білдіріп тұрғанын анықтату.
2. Өз бетімен жұмыс жасай білуін және өзін бағалай білуге үйрету,
байланыстырып сөйлеуін, жазба тілін дамыту. Сөздік қорларын молайту.
3. Ұйымшыл болуға, әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу.
Типі: жаңа білімді меңгерту
Әдісі: Б. Блум таксономиясы, түсіндіру, сұрақ - жауап, тест, көрнекі.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, тірек - сызба, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
1. Психологиялық дайындық
Өзімізге: Сәттілік, қуаныш!
Қонағымызға: Жақсы көңіл - күй!
Елімізге: Ашық аспан, молшылық!
2. Сабақтың мақсатын хабарлау
3. Сабақ кезеңдерімен таныстыру
Б. Блум бойынша:
Әр кезең бойынша бағалау парағына ұпай сандарын қойып отыру.
ІІ. Негізгі бөлім
Білім
Мақсаты: өтілген материалдар бойынша алған білімдерін тексеру
Тапсырма: Сөйлем туралы не білеміз? Белгіленген уақыт ішінде сұрақтар беру.
1. Сөйлем дегеніміз не?
2. Сөйлем айтылу мақсатына қарай нешеге бөлінеді?
3. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Жауап парағы арқылы тексеріп, соған сай ұпай қойып бағалау парағына қойып отыру.
Түсінік
Мақсаты: Лепті сөйлем туралы түсінік беру. Слайд. Тірек сызбамен жұмыс
Сөйлем
Хабарлы сөйлем Сұраулы сөйлем
Бейбітшілік жасасын!
Көйлегім қандай әдемі!
Отан сүйер ұлан бол!
Жүйрік тұлпарым болса ғой!
Сөйлемдерді мәнерлеп, дауыс мәнерін келтіріп оқу. Оқушыларға осы сөйлемдерге қатысты сұрақтар қою арқылы ереже шығару.
1. Әр сөйлем қалай оқылды?
2. Сөйлемдегі ой қандай көңіл - күйде айтылып тұр?
Адамның көңіл - күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем дейміз.
Лепті сөйлем көтеріңкі дауыспен айтылады.
Лепті сөйлемнің соңына леп белгісі (!) қойылады. (Слайд. Кестемен жұмыс)
Ойын Сәйкестендір
Өкіну --- Сүйікті менің Қазақстаным жасасын!
Армандау --- Қап, бақшаның есігін жауып қоймағаным - ай!
Бұйрық ---- Қане, күнделігіңді берші!
Ұрандату ----- Шіркін, айға самғап ұшсам ғой!
Сөйлемнің соңында келетін тыныс белгілер
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Жай сөйлемнің түрлері жайында
Сауат ашудан кейінгі кезеңде мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктері.
Түрткі сұрақты білдіретін сұраулы сөйлемдер
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Ауызша сөйлеу тілін қалыптастыруда есту қабілеті зақымданған балаларға қазақ тіліне тән дыбыстарды қалыптастыру мүмкіндігі
Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық тұлғасын қалыптастыру жолдары
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Дауыс
Лепті сөйлем
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
Пәнді оқуға арналған методикалық нұсқаулар
Дауысты дыбыстар
Тіл дауыссыздары
Асқақтаған дауысқа қазақи домбыраның күмбірі қосылғанда дәстүрлі әннің өлмегенін сезінеді екенсің
Ыбырайдың отауы шаң - шұң дауыс
Қазіргі уақытта нашақорлыққа және есірткі бизнесіне қарсы күрес шаралар арқылы көп ой тоқуға болады
Жан дауысы шыққан маймылға жолбарыс келіп
Манағы дауыс