Ықшамда бекеті

Алгебра 7 сынып
Тақырып: Қысқаша көбейту формулалары
Білімділік: Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау; есептеу дағдыларын тереңдету.
Дамытушылық: Өз бетімен жұмыс істеу қабілеттерін дамытуларына жағдай жасау.
Тәрбиелік: алған білімдерін жүйелі түрде қалыптастырып, пәнге қызығушылығын арттыру.
Құрал - жабдықтар: мультимедиа, тапсырмалары бар карточка, таратпа материал, бағалау парағы.
Сабақ типі: Білімді жүйелеу және жалпылау сабағы.
Сабақтың әдісі: сыни тұрғысынан ойлаудың әдіс тәсілдері.
Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
2. Сабақтың тақырыбын, жүргізу формасын және мақсатын хабарлау.
Бүгін алгебра курсының негізгі тарауларының бірі - Қысқаша көбейту формулалары тарауын қайталаймыз.
Қысқаша көбейту формуласын білмей алгебра курсын әрі қарай оқу мүмкін емес. Сабақ ойын түрінде өтеді. Алгебра поездімен Білім қаласына аттанамыз. Сіздерге бағалау парағын беремін, дұрыс жауап берген жағдайда 1 ұпайын қоясыздар.
Сәт сапар тілейміз!

1. Қызығушылықты ояту
Билетке тапсырыс беруіміз керек.
Түзу арқылы екі бағандағы формулаларды сәйкестендір.
(а - в) (а2+ав+в2)
(а+в) 3
а2 - 2ав+в2
(а+в) 2
(а - в) (а+в)
а3 - 3а2в+3ав2 - в3
а3+в3

а2+2ав+в2
а3+3а2в+3ав2+в3
а2 - в2
(а - в) 2
(а+в) (а2 - ав+в2)
а3 - в3
(а - в) 3

2. Мағынаны ажырату
Математикалық диктант - бекеті
Есепте:
( 1 2 3 ) 2 - ( 1 1 3 ) 2= 1
1012=10201
101*99=9999
Оқушылар орындарында отырып шығарады, есептеп болғаннан кейін тақтадағы жауаппен тексереді.
Ықшамда бекеті. 2 оқушы шығарады тақтаға.
(2а - 3) (2а+3) - 4а2+9=4а2 - 9 - 4а2+9=0
(8 - у) (у2+64 - 8у)- 511 - у3=83+у3 - 511 - у3=512 - 511=1
Тексеру бекеті
Бұл бекетте поездың сынған бөлшектерін ауыстырып, сынған бөлшектерді жаңа бөлшектермен ауыстыр.
Бөлшектер: 8ав; 75ав2; - 8ав; - 15а2в; 12ав; в2; 15а2в.
(2а+3в) 2=4а2+6ав+9в2 қатесі 6ав, болу керек 12ав
(4а - в) 2=16а2 - в2+в2 қатесі в2, болу керек 8ав
(а+5в) 3=а3+5а2 в+25ав2+125в3 қатесі 5а2 в, болу керек 15а2в
25а в2, болу керек 75 ав2
Әр оқушы шығып қатесін тауып, дұрыс жауабын жазады.
Теңдеу бекеті
(3х - 4) (3х+4)- 9х2=8х
9х2 - 16 - 9х2=8х
- 16=8х
х=- 2

(х - 2) 2=х2
х2 - 4х+4=х2
- 4х=- 4
х=1
Оқушылар өзіндік жұмысын орындайды. Жауабын ауызша тексереді.
3. Ой толғау (ауызша)
Ықшамда: 1) ((в - с)(в^2+вс+с^2)) (в^(3 )- с^3 ) = в^(3 - с^3 ) (в^(3 )- с^3 ) = 1
(2(х^(2 )- у^2)) ((х+у)(х - у)) = (2(х^(2 )- у^2)) ((х^(2 )- у^2)) = 2
(1+2а+а^2) (1+а) = 〖(1+а)〗^2 (1+а) = 1+а

Соңғы аялдама:
Білемін Үйренгенім Үйренгім келеді
Оқушылар мағлұматты оқып, кестесін толтырады.
Жылдам есептеу сырлары
1. Екі тетелес сандарды көбейту
Екі тетелес сандарды көбейту үшін: біріншіден ондықтарды көбейту керек, содан кейін ондық разрядта тұрған цифрдай ондықты бірліктердің қосындысына көбейту керек, үшіншіден бірліктерді көбейтіп, алынған көбейтінділердің қосындысын аламыз
13× 14═(1×1) жүздік+(1×(3+4)) ондық+(3×4)=182
1×1═1жүздік
1×(3+4)=7ондық
3×4=12
182
2. 200 - ден үлкен сандарды көбейту
Мысалдар:
а) 203 × 204═
2×2═4 он мыңдық
2×(03+04)=14жүздік
3×4=12
41412
3. Осы әдісті 4 таңбалы сандардың квадраттарын табуда қолдануға болады:
4. Таңбалы сандардың квадратын табу
2075²=(207×208) ×100+25=4305625
207 × 208═
2×2═4 он мыңдық
2×(07+08)=30 жүздік
7×8=56
43056
Білім бекеті
Балалар, біз бір - бірімізге көмектесе отырып, біздің бекетімізге де жеттік.
Бірақ бұл соңғы бекет емес, бұл тек қана аялдама.
Балалар, алдарыңыздағы бағалау парағы арқылы сіздерді бағалайын.
Біз барлығымыз білім жолының басында тұрмыз. Бізді алда қызықты және керемет сәттер күтіп тұр. Белсене қатысқандарыңыз үшін, сіздерге творчестволық табыс тілеймін.
Сабағымызды кері байланыс арқылы аяқтаймын.
Стикер арқылы оқушылар өз ойларын жабыстырып кетеді.
Үйге
Қорыту, бағалау



Ұқсас жұмыстар

Ресейдің туристік формальділігі
Математикадан өткізілетін деңгейлік олимпиядалар және олимпияда есептері
Жеке тұлғаны дамытудағы шығармашылық жұмыстың рөлі
Математикалық статистиканың бірінші есебі
Математикадан кездесетін күрделі есептерді шығарудың тиімді әдістері
Функция мәндерінің жиынын анықтау әдістемесі
Ең жоғары су деңгейінің қалыптасуына мұздық құбылыстардың әсерін есептеу
Математика сабағында өз бетімен жұмыстың педагогикалық-психологиялық теориялық негіздемесі
Теріс Сандар арифмет
Сарысу өзені алабының зерттелмеген өзендерінің ағындысын есептеу
Тригонометриялық функцияларды ықшамдау
Жұмбақ бекеті
Сөйлемдер бекеті
Қысқаша көбейту формулаларын өрнектерді ықшамдауда және көпмүшелерді көбейткіштерге әртүрлі тәсілдермен жіктеуде қолдану біліктіліктерін тексеру, жалпылау
Айналым бекеті әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру
Тау мен дала бекеті
Физика Есептер бекетінде