Тұлғаны дамытуға бағытталған инновациялық орта құру (презентациясымен)Жаңа ғасырдың жан - жақты зерделі, талантты адамын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі мемлекетіміздің басты назарында

Тұлғаны дамытуға бағытталған инновациялық орта құру (презентациясымен)

Жаңа ғасырдың жан - жақты зерделі, талантты адамын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі мемлекетіміздің басты назарында.
Егеменді ел болып, ел межесі - елулікке ену басты мақсатымыз болған соң, білім мен ғылым саласы дүниежүзілік деңгейге сай болуы керек.
Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беру тұжырымдамасының негізгі мақсаты білім беру жүйесінің барлық деңгейінде қоғамның талаптарына сәйкес білімді, кәсіби біліктілігі жоғары тұлғаны тәрбиелейтін бәсекеге қабілетті білім негізін қалыптастыру. Бүгінгі таңдағы ұстаздардың міндеті мемлекет дамуына жауапкершілік жүгінің салмағын сезінетін нарық жағдайында сынаққа төтеп беретін, комуникативті, функционалды шәкірт дайындау. Қазіргі заманға сай пән мұғалімі ғана болу аз, мұғалім - ұстаз, инноватор, иннотехник болуы тиіс.

Мұғалім иннотехник инновациялық технологияларды жетік меңгерген педагог дәреже - сіне көтерілу үшін инновациялық технологияларды меңгеру керек, содан кейін пән бойын - ша қандай тарауға, не тақырыпқа пайдалану тиімді деген зерттеу жүреді. Яғни, әрбір инно - вациялық технологияларды меңгереді, содан кейін меңгерген технологияларды апробация - дан сабақ барысында қолдану өткізеді, мұғалім талдау жасай отырып, қандай тарауға немесе тақырыпқа сай қарап тиімді технологияны таңдайды. Бір сабақтың барысында бірнеше технологияны кезекпен, тиімді, оқушыны жалықтырмай жүргізуге болады. Мұғалім оқушының табиғи дарынын, қабілетін ашу, жас ерекшелігін ескере отырып, технология элементтерін тиімді пайдалана алу керек.1. 2

Педогогикалық технология дегеніміз не? Педагог ғалым Беспалько өзінің Слагаемое педагогическое технология деген еңбегінде былай дейді: Оқу тәрбие процесінің алдын - ала жүйелі түрде жоспарлануы және оның тәжірибеде жүзеге асуы белгілі бір педагогикалық жүйенің тәжірибеде жүзеге асу жобасы . Технология - өнер, шеберлік, білім, біліктілік, әдістемелер жиынтығы, яғни, гректің өнер, шебер деген сөзінен шыққан.



Ұқсас жұмыстар

Білім беруді цифрландыру
Тәрбие процесінде инновациялық әдістерді қолдану
Әдебиет сабақтарында дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың түрлері мен әдістемесі
Зат есімді оқытуда сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану
Оқу үдерісінде белсенді оқу әдістерін қолдану
Өлеңді оқытудың тиімді жолдары
Әдебиет сабағындағы жаңа әдіс-тәсілдер жайлы
Математика пәнінде сыни тұрғысынан ойлау әдіс-тәсілдерін пайдаланудың тиімділігі
Биология мен экологияны оқытуда оқушыларда дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру
Бастауыш мектепте қазақ тілі сабағын оқыту кезеңінде дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мәселелерін жан-жақты анықтау
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері