Ауылдың кімдерді көріп тұрмыз

Жалпы сөйлеу тілі дамымаған II - деңгейіндегі балалармен ұйымдастырылған топтық оку іс - әрекетінің технологиялық картасы
Тақырыбы: "Үй жануарлары және олардың төлдері"
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсінігін жан - жақты қалыптастыру.
Қоршаған орта туралы білімін кеңейту, сөздік - логикалық ойлауын, фонематико - фонематикалық есту қабілетін дамыту және ұсақ қол моторикасын дамыту, белсенді және енжар сөздік қорын байыту. Мимикалық жаттығулар арқылы бет - бұлшықеттерінің қимыл - қозғалысын және гүлдің иісі тамаша жаттығуы арқылы дұрыс тыныс алуын қалыптастыру. Баланың дүниетанымын кеңейту, адамгершілікке, достарын сыйлауға тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: үй жануарларының суреттері, гүл, оргстекло, трафарет, гуаш, қылқалам, слайд
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап

Іс - әрекеттер кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме балалар?
- Көңіл - күйлерің қалай?
- Жақсы көңіл - күйлеріңді көріп қатты қуанып отырмын.
- Балалар бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көптеген қонақтар келіпті.
- Қане бәріміз қонақтармен амандасайық?
- Жарайсыңдар!
- Ендеше балалар жарты шеңбер жасап, шаттық шеңберін жасайық.
Шаттық шеңбер
- Жарайсыңдар балалар!

Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
- Балалар бүгінгі оқу іс - әрекетіміздің тақырыбы "үй жануарлар және олардың төлдерімен"танысамыз.
- Балалар бәріміз мына көгілдір экранға назар аударайық?
- Балалар көгілдір экраннан кімдерді көріп тұрсыңдар?
- Елдос пен Аяжанмен ауылға саяхатқа шығамыз ба?
- Олай болса ауылға саяхатымызды бастайық.
- Балалар ауылдың табиғаты қандай тамаша, ауасы қандай керемет.
- Балалар нелер көрінеді?
- Гүлдердің иісі қандай тамаша.

1. Тапсырма. "Гүлдің иісі тамаша?" тыныс алу жаттығулары.
Шарты: Балалар гүлді қолдарына алып, гүлді мұрынмен дем алып иіскеп, ауыз арқылы дем шығарады.
- Балалар біз қайда келдік?
- Ауылдың кімдерді көріп тұрмыз?
- Елдос пен Аяжан атасы мен әжесін көріп қатты қуанды.
- Олай болса көңіл - күй жаттығуын жасайық.

2. Тапсырма. Мимикалық жаттығулар.
1."Біз таңғалдық"- қасты көтеріп түсіру.
2."Жылауық" - көзді тарс жұму.
3."Ашулану"- маңдай бұлшық еттерін түю.
- Жарайсыңдар!
- Балалар үйдің жанынан ненің дыбысы шығады?
- Қане, бәріміз қай жақтан дыбыс естілетінін барып жақындап көрейікші?
- Ой, балалар біз не көріп тұрмыз?
Жарайсыңдар!
- Елдос пен Аяжанға жануарлардың аттарын атап берейікші?



Ұқсас жұмыстар

Кенесары Қасымұлы - аса көрнекті мемлекет қайраткері
«қазақтың спорт комметаторлары»
Жалғаулы сөздердің классификациясы және олардың сипаттамасы
Бейнелеу өнері сабағында акварель техникасын қолдану арқылы оқушылардың шығармашылық әрекетін қалыптастырудың педагогикалық тиімді шарттарын теориялық тұрғыдан негіздеп, әдістемелік ұсыныстар жасау
Ауыз әдебиетін үйрену мәселесі
Салтанатты мереке, тойлар
Мiржақып Дулатұлының ағартушылық көзқарастары хақында
Абайдың ақындық өнері
Асқардың творчествосындағы басты тақырып - жасампаз еңбек адамын жыр ету
Сауат ашудың мақсаты мен міндеттері
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Адамға талай жерді көрген артық, Танысып әркімдерді білген артық
Ағаш түбінің босағанын көріп отырған жолаушы жанынан үміт үзіп
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Ауылдың еңбектеген баласынан еңкейген қартына дейін Мәшекеңнің бейітінің ойдағыдай бітуіне тілектес болды десем артық айтқандық болмас
Қай жерден директор көріп тұрсың осы тас қараңғыда
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
Астана қаласының ерекше сымбатты қала екенін мен теледидардан, кітап - журналдардан көріп жүрмін
Керуен басы қызды көріп қызығып
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз