Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету
Тақырыбы: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту
Мақсаттары: 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту тәсілдерін меңгерту. Оқушылардың танымдық және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа, табиғатқа қамқорлықпен тәрбиелеу.
Көрнекілігі: жазбаша қосу слайд, карточкалар, кесте
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау
Түрі: жаңа сабақ
Сабақ барысы
І. Психологиялық дайындық: Біздің мақсатымыз:
1 - слайд
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбек ету,
Еңбек ету арқылы 5 - ке қол жеткізу.
ІІ. Ұйымдастыру кезеңі:
2 - слайд
Қазір біз математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?
Көңіл күйлерің қалай?
Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
3 - слайд
Бүгінгі біздің тақырыбымыз. 45+23 және 68 - 23 жағдайларындағы қосу және азайту.
Сабағымызда жазбаша қосу және азайту тәсілдермен танысып, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.
ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
5 - есеп. Санды кестеге цифрлармен жаз:
ІҮ. Жаңа сабақ:
Барлығымыз дәптерімізді ашып бүгінгі күн ретін, тақырыпты жазып алайық.
Ү. Математикалық диктант: Оқушыларға сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жазып көрсету:
18, 28, 37, 72, 45, 53, 67, 76, 81, 93.
5 - слайдтан тексеру
10+8------20+8
30+7------40+5
50+3------60+7
70+6------80+1
90+3------70+2
Оқулықпен жұмыс.
№ 1. Оқулықтағы өрнектердің мәндерін табуға оқушыларға ұсынамын, одан кейін тақтаға 45+23 өрнегін жазамын.
40+20= 60
5+3= 8
60+8=68
45+23= (40+5)+(20+3) = 68
- Қосындының мәнін табу үшін алғашқы үш өрнекті пайдалануға бола ма?
Оқушылар қорытынды жасайды: осы қосындының мәні 1 және 2 - өрнектер:
40+20 және 5+3 мәндерінің қосындысына тең.
№ 2. Ауызша орындалады. Оқушылар алгоритмді қолданып, өрнек мәнін табуды өздері түсіндіреді және екі таңбалы сандарды қосу әдісі туралы қорытынды жасайды:
6 - слайд. Екі таңбалы сандарға қосу амалын қолданғанда бірліктерді
бірліктерге және ондықтарды ондықтарға қосады.
№ 3, 4. Осы тапсырма бойынша жұмыс ауызша жүргізіледі. Қандай өрнектердің көмегімен 68 - 23 мысалын шығаруға болатынын анықтауды оқушыларға ұсынамын. Оқушылар №3, 4 - шешу алгоритмдерін пайдаланып, екі таңбалы сандарды азайту әдісі туралы қорытынды жасайды:
7 - слайд. Екі таңбалы сандармен азайту амалын орындағанда бірліктерден
бірліктерді және ондықтардан ондықтарды азайтады.
№ 5 Түсіндіре отырып тақтада шығарады.
76 - 34= (70 - 30) + (6 - 4) = 42
42+35= (40+30) + (2+5) = 77
85 - 32= (80 - 30) + (5 - 2) = 53
37+41= (30+40) + (7+1) = 78
94 - 52= (90 - 50) + (4 - 2) = 42
31+42= (30+40) + (1+2) = 73
56 - 24= (50 - 20) + (6 - 4) = 32
81+17= (80+10) + (1+7) = 98
V. Жұмбақ шешу.
Мүйізі бар – ешкі емес,
Жүгіргенде жеткізбес (киік)
8 - слайд. Бұл дөңес мұрынды ғажап жануардың аты - киік. Ол азайып бара жатқан соң қызыл кітапқа енгізілген. Есептер шығару арқылы біз киік туралы мәлімет аламыз.
VІ. Есепті шығару:
Киіктің түрі - түсі қандай? оның төлін қалай атайды? Мұны білу үшін
Жазбаша қосу және азайту
Ондықтан аттамай қосу және азайту
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
Мың көлеміндегі сандарды оқыту әдістемесі
Арифметикалық амалдар
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Сандардың нумерациясын оқыту әдістемесі
Екі теріс санның қосындысы теріс сан
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару