Алжапқыштың астыңғы кесінділерді өндеу

Сабақтың тақырыбы: Алжапқыштың жоғары кесінділерді өндеу. Алжапқыштың астыңғы кесінділерді өндеу. Белдікті өңдеу, Қалталарды өңдеу

Тізбектелген сабақ:
Жалпы мақсаты: Топта жұмыс жасау арқылы оқушыларды ынтымақтастыққа бейімдеу, танымдық әрекеттерін арттыру. технология сабағындағы кездесетін терминдермен таныса отырып, топпен жұмыс жасаудың маңыздылығына тоқталу

Мақсаты:
1. Алжапқыштың өлшемін таба білуге және оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.
2. Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру. Жұмысты қорғау.
3. Оқушыларға ой түрткі салу

1. Алжапқышты өлшей келе, табылған өлшемдерді бір біріне қосу арқылы оқушылардың тапсырманы орындауда өзіндік реттелуіне жағдай жасау. Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу
2. Топпен жұмыс жасау арқылы, оқушылардың ынтымақтастығын орнату. Ортақ пікірге келу
3. Оқушылардың өзін - өзі бағалауы арқылы шынайылыққа жету.

1. Белдіктің әр түрлілігіне байланысты тапсырманы орындау арқылы жоғары деңгейде беру арқылы дарынды және талантты оқушыларды анықтау
2. Табысты жерін анықтап толықтырулар жасауға мүмкіндік беру
3. Кері байланыс орнату Қалтаны өңдеу, технологиясын түсіндіру Оқушылардың дарыны мен талантына, ерекшелігіне бақылау жүргізу. Теориялық білімдерін іс жүзінде көрсетуге ықпал ету, практикалық іс — әрекеттерін қалыптастыру.

Білу: Матаның құрылысымен толық таныса отырып, білігін дамыту. Ой өрісін дамыту
Өз бетінше өлшем бірліктерін таба білуге тарту. Оқулықты пайдалана отырып жаңа ақпаратты игеру. Сәнді белдіктер, салыстыруды қайталау. Қалтаны қандай маталардан жасауға болатыны туралы білу.
Түсіну: Матамен жұмыс барысында шығару білігін дамыту. Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, эстетикалық қабілеттерін әрі қарай дамыту. Сабақ үрдісі барысында алжапқыштың астыңғы бетін өңдей отырып, пішумен, көктеуді үйрену. Оқушылардың қызығушылығын ояту, оларды қосымша ізденуге, лекаломен жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыландыру. Қалта не үшін қажет екенін түсіну, шығармашылық көзқарас.
Қолдану: Алжапқыштың жоғарғы бетін өңдей отырып, астыңғы бетін дайындауға берілген жұмыстарды жалғастыру.

Алжапқышты пішудің қолайлы тәсілін қолдану. Оқушылардың қызығушылығын арттыру. Лекалолармен жұмыс тәсілдерін қолдану. Белдіктің артқы және астыңғы бетін өңдей отырып, талдауға үйрену. Өңдеу әдіс тәсілдерін қолдануға, әр түрлі лекалолармен жұмыс жасауды қолдана білу.
Талдау: Алжапқыштың бөліктерін ажырата біле отырып, талдау және орнына қоя білу білігін дамыту. Алжапқыштың үстіңгі және астыңғы бөлімдерін талдау. Көбейтіндіні санға бөлуге берілген есептерді талдау. Белдікті өңдеудің тиімді әдістерін қолайлы тәсілдерін талдау. Қалталар әр алуандығын талдауға, орынмен қолдана білуді дамыту.
Жинақтау: Матаны өңдеу, сабақтарында алған білімдерін қайталап, еске түсіріп, алжапқышты өңдеп шығарады. Талдау, қорытынды жасау қабілеттерін дамыту. Талдау, қорытындылауға үйренеді. Матамен жұмыс тақырыбындағы білімдерімен ұштастыра отырып, қалтаны өңдеу
Бағалау: Формативті, суммативті бағалау. Топтық, жұптық бағалау. Мен айтқым келеді... тақырыбы рефлексия бөлімінде беріледі Топтық, жұптық бағалау
Әдіс – тәсілдер: Топтық жұмыс. Диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау. ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. АҚТ пайдаланып, нақты мысалдар келтіру. Топтық, жеке, жұптық жұмыс. Ойлаудың үлгілері: механикалық есте сақтау, талқылау. Жоғары деңгейде тапсырмалар беру. Диалог арқылы оқушының ойлау қабілетін дамыту, түсіну дәрежесін анықтау. Оқушылар өз ойларын анық білдіреді.
АҚТ. Диалог арқылы сыни ойлау әдісі.
Ресурстар Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер. Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер. Ресурстар: интерак. тақта, компьютерлер, презентация,
бағалау парағы,
рефлексивтік парақ.
Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер Оқулық, тақырыптық кесте, стикерлер, флипчарт, маркер. Ресурстар: интерак. тақта, компьютерлер, презентация,
бағалау парағы,
рефлексивтік парақ.

Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Киімнің негізгі міндеттері
Жеңіл және тоқыма өнеркәсіп бұйымдары кәсіпорындарының ресурстары
Тоқыма өнеркәсіп бұйымдары кәсіпорындарының пайдаланатын негізгі шикізат көзі
Клетканың жалпы морфологиясын оқып үйрену
Гематейннен бояу ерітіндісін дайындау
10 сынып оқушыларына ұлттық киім стиліндегі киім үлгісін дәстүрлі емес әдістер негізінде әзірлеуге үйрету
Лекало
Жарық көзі ретінде ультракүлгін сәулелерді қолданған кезде оптикалық микроскоптың шешуші қабілетінің шегі
Микроскопиялық әдіс
Бастауыш мектепте математиканы оқытудың теориясы мен технологиясы оқу пәні ретінде
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Ақпаратты өңдеу
Автокөліктерді жөңдеу
Топырақ өңдеу
Санитарлық өңдеуді ұйымдастыру
Көшпелі мемлекеттердің сипаты өңдеу
Нанотехнологияны пайдаланудың болашағы өңдеу
Соғыстың төртінші кезеңі ( 1944 жыл 1 қаңтар - 1945 жыл мамыр ) өңдеу