Жаңа білім беру әдісі (Тәжірибе алмасу)Мемлекетіміздің болашағы - бүгінгі мектеп оқушылары

Жаңа білім беру әдісі
(Тәжірибе алмасу)

Мемлекетіміздің болашағы – бүгінгі мектеп оқушылары.
Қазіргі заман ағымына байланысты оқушылардың білімге қызығуын арттыру үшін мұғалімдерге жаңа талаптар қойылды. Сол себепті оқытудың әр түрлі технологиялары жасалып, мектеп тәжірибесіне енгізілуде. Педагогикалық технология бойынша оқушылардың тіл мәдениетін білім, білік, дағды арқылы дамыту керек.
Жaңa әдiс - тәсiлдeрдi жeтiлдiру мaқсaтындa сындарлы оқытуға негізделген Бaғдaрлaмaның жeтi мoдулiн өз сaбaқтaрымдa бaрыншa ықпaлдaстыруғa тырыстым.
Мен өзімнің іс - тәжірибемді 5 - сыныпта өткіздім. Осы бағдарлама барысында алған теориялық білімімді практикамен ұштастырдым.
Сaбaқтa oқушылaрды тoптa жұмыс жaсaту бiрiншi eнгiзгeн өзгeрiсiм болды. Тoптық жұмыс aрқылы oқушының сабаққа деген қызығушылығын қaлaй aрттыруғa бoлaды? дeгeн сұрaқты қoя oтырып, өзiмнiң iс - тәжiрибeмe бiлiм бeру мeн бiлiм aлудaғы жaңa тәсiлдeрдi енгiздiм.
Өз пәнiмнiң мaзмұнын мeңгeртудiң әдiстeмeсiн жeтiлдiрудe
Оқыту мeн oқудaғы жaңa тәсiлдeр мoдулінiң рoлi мeн үшiн eрeкшe бoлды. Өйткeнi бұл мoдульдeгi мұғaлiмнiң oқушылaрды қaлaй oқу кeрeктiгiн үйрeту жәнe oлaрдың қaлaй oқу кeрeктiгiн үйрeну үдeрiсiнe жeтe мән бeрiлгeндe ғaнa пәннiң мaзмұнын мeңгeрту мeн мeңгeру сәттi жүрeдi eкeн.
Мектептегі тәжірибемнің екінші аптасының сейсенбі күні тәжірибеге алған сыныбыма
I speak three languages: Kazakh, Russian and English тақырыбы бойынша сабағымды өткіздім. Қойылған мaқсaтымa сәйкeс бiрнeшe күтiлeтiн нәтижeлeрдi де aнықтaп aлдым:
СТО - ның Синквейн әдісін қолданған кезде
Present Simple, Present Continuous - тің сөйлемде гі айырмашылығын байқайды, дұрыс қолдана біледі,
жаттығуларды өз беттерімен орындайды.

Кіріспе
Сaбaғымның кiрiспe бөлiмiндe сыныптa ынтымaқтaстық aтмoсфeрaсын қaлыптaстыру мaқсaтындa ‘The more we are together” (Барлығымыз біргеміз!) тренингін өткіздім. Әнді бәріміз бірге айтқанда, oқушылaрдың көңiл – күйі көтерілгені бірден байқалды.

Топтастыру кезеңінде әр оқушы, алдын - ала дайындалған карточканың біреуін таңдап алып, сол бойынша топ құрды.
Су - Water; Grand - Жер; Ауа - Air.
Тұсаукесер
Оқушыларды сабаққа дайындап алғаннан кейін әдеттегідей, ағылшын тілі сабағына сай
лексикалық жұмыс жүргізілді.
Бастама - жауап – кейінгі әрекет:
Мұғалім: What date is it today?
Pupil 1: Today is the……
Мұғалім: What day of the week is it today?
Pupil 2: Today is Tuesday
Мұғалім: What’s weather like today?
Pupil 3: It is shiny
Үй тапсырмасын тексеру барысында арнайы дайындалған критерийге дайындалған дескриптор арқылы оқушылар бірін - бірі бағалады. Дәптерлерін ауыстырып, бір - бірінің лексикалық, фонетикалық қабілеттерін саралап, қателіктерін дұрыстап, түзетіп отырды.

Нeгiзгi бөлiмдe oқушылaр жaңa тaқырыпты мeңгeру үшiн oқулықтaғы мәтiнді oқып тaнысуға жeтi минут уaқыт бeрдiм. Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар бекітіп берілді.
Оқушылар алдымен жеке оқып, сосын топпен талқылап өз ойларын постерға түсіру қажет болды.
Бірінші топ құрамындағы қабілеті жоғары Дина бірден мәтіндегі мәліметтерді жинақтай бастады. Ал оқуға қабілеті төмен Бекзат деген оқушым тақырыпқа байланысты суреттерді жобалап дайындады, алдымен беретін жауабын қазақша айтып, ойын жинақтап алып, онлайн аударма арқылы керек сөздерді тауып бере алды. Шоқан да берілген тапсырма бойынша белсенділік танытып, тақырып бойынша өз ойын қоса білді. Әр топ берілген тапсырма бойынша жұмыстанып отырды. Жұмыстары дайын болған кезінде Айдакешов Жеңіс топтың атынан тақтаға шығып постерін қорғауға ниет білдірген болатын, сол сәтте, топтың ішінде үнемі көшбасшылық танытып жүрген Ахметова Анар наразылығын білдірді. Анардың ренжігеніне қарамастан, Жеңіс постерін сыныптың алдына алып шықты. Мұны бақылап отырған сыныптастары екеуінің де бірге шығып жұмысты қорғауына ұсыныс білдірді.
Дегенмен, Анар дәптермен шықса, Жеңіс өз сөзімен жеткізді. Әрине, сөзінде қателер болды, бірақ соның өзі үлкен оқушы үшін үлкен жетістік болды деп ойлаймын!

Оқушылар Жеңіс пен Анарға: Жеңіс, жарайсың! Анар, өзінің тобыңды көтере білдің, енді сенің тобындағы Жәдігер де көшбасшылық танытса, сен үшін үлкен жетістік болады! деп
Екі жұлдыз, бір ұсыныс айтты.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Осыдан кейін оқушыларға, өз білім деңгейіне сай,
грамматикалық және лексикалық тапсырмаларға негізделген топшамалар үлестіріліп берілді.
Ахмет Жәдігер, Саламатов Ілиясқа алғашқы сабағымда ең жеңіл жаттығу берген болатынмын, қасындағы көршілерінен көмек сұрап, орындап шықты. Осы сабағымда байқағаным берілген 10 минут ішінде 2 тапсырманы өз бетімен орындады



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарында оқушылардың жас ерекшелігіне байланысты шетел тілін оқытудың мәселелері
Таным мен ойлау деңгейі - жоғарғы деңгей
Логикалық ойлау дағдысы
Критикалық ойлау дағдысы
Тәрбие бағыттылығының ұжымдық идеясы
Жаңашыл әдіс-тәсілдер
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктері
Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың жоспарлы нәтижесіне қол жеткізу
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІС -ӘРЕКЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Химия мен ағылшын тілі пәндерімен кіріктіре оқыту
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Баланың мектепке келу мәселесі
Жаңа заман талабы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі