Балалар мынау үшбұрыш пішіні
Ұйымдастырылған оқу іс әрекеттің технологиялық картасы
Тақырыбы: Пирамида құрастыру. (үшбұрыш)
Білім беру саласы: Таным
Тараулар: Қарапайым математика
Мақсаты: Білімділік: Балаларға пирамида жайлы түсінік беру, үшбұрышпен таныстыру пішіннен пирамида құрап үйрету.
Дамытушылық: Балалардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Пирамида суреті, үшбұрыш пішіні.
Сөздік жұмыс: Пирамида
Әдіс – тәсілі: Көрсету, айту, түсіндіру.
Билингивалды компонент: пішін - фигура.
Танымды оятушылық
а) Балаларды шаттық шеңберге тұрғызу: Күнмен амандасу
Мақсаты: Балаларды сыпайлыққа тәрбиелеу.
б) Назарларын сабаққа аударту.
Ұйымдастыру - іздестіру.
Балалар қане біз қандай пішіндерді өттік соны есімізге түсірейік.
- Төртбұрыш
- Неліктен оны төртбұрыш деп айтамыз?
- Дөңгелек?
- Неліктен ол дөңгелек?
- Тік төртбұрыш
- Төртбұрыштан айырмашылығы неде?
- Балалар мынау үшбұрыш пішіні.
- Үшбұрыш деп аталу себебі, оның үш бұрышы бар: саусақпен жүргізіп бұрышын санайық:
Біреу, екеу, үшеу.
- Мынау біздің күнделікті ойнап жүрген ойыншығымыз, бұл ойыншықтың атауы пирамида.
Пирамида деп аталу себебі - оның астыңғы жағы жалпақ, ал үсті жіңішке болып келеді, пирамиданың пішіні үшбұрыш.
Сергіту сәті:
Қызыл, жасыл, сары, көк,
Алуан - алуан пішіндер.
Ал, қанекей балақан
Тап үшбұрыш ішінен.
- Ал балалар, қазір бірге пирамида құрастырамыз.
- Пирамиданың ең астына қандай дөңгелек қоямыз?
- Үлкен
- Оның үстіне қандай қоямыз?
- Орташа
Ал ең үстіне қандай дөңгелек қоямыз?
- Кішкентай
- Өте жақсы балалар енді келіп өздерің реті бойынша пирамиданы құраңдар.
Ойын: Қай зат артық?
Мақсаты: Балалардың алған білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Шарты: Үшбұрыш пішінді заттардың арасына дөңгелек пішінді зат қойып, қайсысы артық екенін тапқызу.
- Балалар, сендерге сабақ ұнады ма?
- Біз бүгін қандай пішінмен таныстық?
- Үшбұрыш.
- Үшбұрыштан не құрадық?
- Пирамида.
Сабаққа белсенді қатысқан балаларды мақтап, мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үшбұрыш пішінін ажырата білу керек.
Болу керек: Сабаққа қызығушылығы болу керек.
Істей білу керек: Пирамиданы құрастыра білу керек.
Тәрбиеші: Умарова Гүлім
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктерін анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Дидактикалық ойындар пайдасы
«Мектепке дейінгі балалардың геометриялық пішіндерді қабылдау ерекшеліктері.»
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды нәрсенің өлшемі формасы мен массасы туралы түсініктерін дамыту ерекшелігі
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Мектеп жасына дейінгі балалардың геометриялық пішіндер туралы ұғымдарын қалыптастыру
Сенсорлық тәрбие
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Австралия жағаларының пішіні
Қазақстандағы балалар үйі мен интернаттардағы қайырымдылық шаралары
Балалар жарақаты
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Балалар ауруханасы қызметкерлерінің жеке бас гигиенасы
Жердің пішіні және көлемі
Қиын балалармен жұмыс
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны