Қазақстан жайында әңгіме жүргізу, өлеңді талдау

Ересек топтарының оқу іс - әрекетіне арналған технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Кіші сала: Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Менің балабақшам
Мақсаты: Білім тұралы мағлұмат беру. Сөздік қорларын молайтып, тілдерін дамыту. Достыққа, бірлікке тәрбиелеу. Егеменді ел Қазақстан жайында толық мағлұмат беріп, ой - өрістерін дамыту. Өз отаның сүюге, қастерлеуге баулу. Өз еліне деген қызығушылықтарын арттыру.
Билингвальдік компоненті: Отан - Родин,
Тәуелсіздік - независимость,
Білім - знание.

Іс - әрекет кезеңі
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Жылулық шеңбері.
Армысың ба? Алтын күн!
Армысың ба? Жер - Ана!
Армысың ба? Достарым,
Сендерді көрсем қуанамын
Тәрбиеші балаларға өлең оқиды:
Алтай - Жайық арасы,
Жарты әлемдей даласы.
Ол - біздің Қазақстан!
Анамыздай тілеу - ақ
Отан біздің біреу - ақ
Ол біздің - Қазақстан!
Қазақстан жайында әңгіме жүргізу, өлеңді талдау.

Кіріспе әңгіме:
Балалар күз айының 1 - ші күні яғни 1 қырқүйек күні - Білім күні деп аталады. Сендер алғашқы рет балабақша табалдырығын аттап білім алсаңдар, екінші кезекте мектеп табалдырығын аттап оқу нәрімен білім бұлағымен нәр алып үлкен азамат болып өсесіңдер.
Оқу - білім азығы деп айтылғандай оқу бар жер де білім де бар, ол екеуі де бірге жүреді.

Сергіту сәті:
Алғашқы мектеп табалдырығын аттаған кезде, әсем мектепке аяқ басар сәтті алғашқы қоңырау соғылады.
Мінеки сол қоңырау үні сендердің жүректеріңде мәңгі сақталды.
Сюрприздік сәт - қонаққа қоңырау ұстаған Айгул қыз бала келеді.
Сәлеметсіңдер ме балалар!
Сендер мені таныдыңдар ма?
Мен 3 - сынып оқушысымын.
Менің атым Айгүл мен сендер сияқты балабақшада апайлардан білім алып, ары қарай мектепке бардым үлкен азамат болғым келеді. Сендер білесіңдер ме, мен қолымдағы не нәрсе?
Бұл балалар қоңырау.
Қоңырауды соққанда әсем үн шығады. Осы қонырауды сабақтың алдында мектепте соғады. Қоңырауды естіп балалар сабаққа барады. Сендер мен сияқты үлкен азамат болып, өссін деп осы қоңырауды сыйлық ретінде сендерге бермекпін.
Бірақ сендер маған тақпақ айтып беріңдер.
Туған жер, Қазақстан, Отан жайында, мақал мәтел сұраймын және өзім айта кетемін:
Тәрбиеші балаларға өз Отаның сүю керектігін айтады.
Балаларды туған жерге деген сүйіспеншілікке баулу.
Балалар біз бүгін не жайлы әңгіме айттық?
Айгүл сендерге сыйға не беріп кетті?
Бізде рахмет айтамыз, сендер ол берген қоңырауды ұқыпты ұстауға тырысыңдар.
Бүгінгі сабаққа барлығымыз тамаша, ат салыстық! Рахмет!



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Тәрбиешінің кіріспе әңгімесі
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Жас ұрпақты тәрбиелеу мәселелері
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Ілияс жансүгіров және сөз өнері
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау