Жүрісті есептеу жолдары нешеу
1. Математикалық амалдарды қолданып жазбаша және ауызша есептеу әдістерін үйрету. Оқушыларды ойын күштеріне жауапкершілікпен қарап, терең есептеуге бейімдеу;
2. Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, қалыптастыру.
3. Жас ұрпақты ұлттық қадір қасиетімізді қастерлей білуге тәрбиелеу
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Дәстүрлі
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі
Сабақтың өтетін орыны: Мультимедиялық кабинет
Керекті құрал – жабдықтар: Диаграмма, интерактивті тақта, тоғызқұмалақ тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
ІҮ. Үйге тапсырма
Ү. Сарамандық жұмыс
ҮІ. Бағалау
І. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушыларды түгелдеу;
- Оқушылардың дайындығын тексеру;
- Назарларын сабаққа аудару;
- Сабақтың тақырыбын, мақсатын түсіндіру;
ІІ. Жаңа сабақты түсіндіру
Жүріс жасалатын отаудың соңғы құмалағы дәл қай нөмірлі отауға барып түсетінін анықтау үшін жазу тәртібі бойынша қағаз бетіне жазылған цифрлардың арасына қосу белгісін қоямыз. Бірінші есептеу жолы. А) Егер қосынды 10 немесе10 - ға жетпейтін болса қосындыдан 1 - ді шегереміз
мысалы: 214=2+1+4=7 - 1=6
Б) Егер қосынды 10 - нан артық болса, қосындыдан 10 - ды шегереміз
Мысалы: 713=7+1+3=11 - 10=1
Екінші есептеу жолы
Жүріс жасалатын отаудың соңғы құмалағы дәл қай отауға барып түсетінін анықтау үшін отаудың рет санына сол отауда жатқан құмалақтар санын қосамыз.
*Егер қосынды 10 немесе 10 - ға жетпейтін болса, қосындыдан 1 - ді шегереміз;
*Егер қосынды 10 - нан артық болса қосындыдан 10 санын шегереміз
*Егер қосынды 20 немесе 20 - дан артық болса, қосындыдан 19 - ды шегереміз. мысалы: 915=9+15=24 - 19=5
*Егер қосынды 29 - дан 37 - ге дейін болса, қосындыдан 28 - ді шегереміз мысалы: 824=8+24=32 - 28=4
*Егер қосынды 38 немесе одан көп болса, қосындыдан 37 - ні шегереміз
Мысалы: 636=6+36=42 - 37=5
Үшінші есептеу жолы
*Егер отауда 10 құмалақ жатса, аттас отауға барып түседі.
*Егер 19 құмалақ болса 1 айналым жасап, өз орнына келіп түседі.
* 28 құмалақ 1, 5 айналым жасап, қарсыластың аттас отауына түседі.
*37 құмалақ екі айналым жасап, өз орнына келіп түседі.
Берілген сандарды жүрісті есептеу жолдарымен есептеп, дәлелдеу
315, 712, 524, 217, 819, 921, 737,
ІІІ. Жаңа сабақты бекіту
Сұрақ – жауап
1. Жүрісті есептеу жолдары нешеу?
2. Жүрісті есептеудің ең жеңіл жолын ата?
3. Үшінші есептеу жолындағы сандарды ата?
ІҮ. Үйге тапсырмаларын беру.
1. Жүріс есептеудің үш жолын оқу.
2. Жүрісті есептеу жолдарына байланысты есептер шығару
810, 726, 512, 336, 916
ҮІ. Сарамандылық жұмыс
Жаңа сабақ түсінікті болу үшін тоғызқұмалақ тақтасы арқылы ойнап, үйрену.
ҮІ. Бағалау
Сабаққа жақсы араласып, қатысып отырған оқушыларды бағалау.
Бастауыш сынып математикасының әрбір сабақтарында оқушылардың қазақтың қара байырғы есептерін оқытуға көмектесетін математика пәні
Бастауыш сыныптарда математикадан жүргізілетін сыныптан тыс жұмыстар
Фараби шығармаларындағы есептердің бастауыш сыныптағы тәрбиелік мәнін анықтау
Тоғызқұмалақ ойыны
Тұздық алу ережесі
Ротор конструкциясы
Тоғызқұмалақ ойынының негіздері
Математикадан дидактикалық материалды дайындау әдістемемелері
Математика пәні мұғалімі
Жаңатас-көлік ЖШС мотор цехының жұмысын ұйымдастыруды жетілдіру
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы