Қолды белге қояйық

Математика
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу және оны тексеру.
Сабақтың мақсаты: 1. қалдықпен бөлу және оны тексеру тәсілдері туралы
білімдерін бекіту.
2. ауызша есептей білу дағдысын арттыру.
Әдісі: сұрақ - жауап, есептеу.
Түрі: аралас сабақ
Көрнекілігі: кестелер, санды өрнектер, ойын, слайдтар.
Сабақтың жүрісі:
Ұйымдастыру
Үй тапсырмасын тексеру.
Жаңа сабақ
Қызығушылықты ояту
12 шарды 5 балаға тең бөліп беру керек. Олардың әрқайсысына неше шардан
тиеді? Неше шар қалады?

45 алманы 8 ыдысқа тең бөліп салу керек. Әр ыдыста қанша алмадан болады?
Қанша алма қалады?

Кім жылдам ойын
Шырша ойыншықтары қораптардың әрқайсысына 8 - ден салынды. Қанша қорап қажет және қанша ойыншық қалатынын анықта.
Ойыншықтар саны 17 19 25 34 42
Қорап саны 2????
Қалдық 1????
Оқулықпен жұмыс
2. Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
28: 3
28: 5
28: 6
30: 4
30: 4
30: 7
34: 4
19: 4
15: 2

3. 50: 12 = □ (2қалд.)
76: 9 = □ (4қалд.)
69: □ = 13 (4қалд.)
47: □ = 6 (5қалд.)
48: 5 = □ (3қалд.)
77: □ = 15 (2қалд.)
Сергіту сәті
Орнымыздан тұрайық,
Қолды белге қояйық.
Бір отырып, бір тұрып,
Біз тынығып алайық.
Өз бетімен жұмыс
4. а) 29 алманы 4 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
ә) 17 алманы 3 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
б) 40 алманы 9 себетке тең бөліп салу керек. Әр себетте қанша алмадан
болады? Қанша алма қалады?
Есеп бойынша теңдеу құр
5. Фабрикада 400 кг кәмпитті тең бөліп қораптарға салды. Бір қорапта
20 кг - нан болды. Қанша қорап қажет болды?

Сабақты қорытындылау.
Бағалау.
Үйге тапсырма: 76 - 77 бет. № 6, 7



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында деңгейлік тапсырмалар мен тірек сызбаларды қолдану жолдары
Жалпы орта мектептерде оқушылардың дене тәрбиесі мен спорттық машықтану үрдісін қалыптастыру жүйесі
Жұмыстың практикалық маңыздылығы
Спорттық ойындар
Әсем мүсінді қалыптастыруға арналған дене жаттығулары
Волейбол техникасының үйрету әдістемесі
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Дене тәрбиесінен берілетін үй тапсырмасы
Балабақшадағы дене тәрбиесі пәнінің құжаттарын анықтау
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесіне деген психологиялық дайындығының компоненттерін анықтау
Төраға қолы Қойылған қолдың анықтамасы
Павлодар облысы, Естіс ауданы, Голубовка ауылыМҚКК Айгөлек балабақшасының тәрбиешісі:Смагулова Назия ЗайкеновнаБала бақшаға арналған сергіту сәттеріҚылқаламды қояйық, Орнымыздан тұрайық
Адымдап секіре, сол жақ йықпен қолды артқа айналдыру
Мұхтар ШахановАрал қасіретіКемелер жүздірген шағылтып желкенін айға, Тау толқын төсінде тербелген ерке күн қайда
Екі қолды қосқанда, Болып шықты қанша алма
Қолдың ұсақ моторикасын дамыту
Қолды жоғары тік көтеріп, аяқтың ұшымен жүру
Мұқағали МақатаевАсығып алыс күндерге, Бір белден асып, бір белге, Адасып қалмай бір жерде, Айсыз қара түндерде, Отаныңда - іргеңдеHe жетсін өмір сүргенге
Аяз ата мен ақшақар келгенше шамдарын жарқыратып қояйық
Қолды бүйіріне қойып жүгіру