Баланың білім, дағдысын тексеру
математика
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты: Өтілген тақырыптары бойынша оқып - үйренген негізгі мәселелерді пысықтау. Баланың білім, дағдысын тексеру. Жылдам шешім қабылдай білу дағдысын қалыптастыру. Адамгершілікке, еңбекке тәрбиелеу.
Ұйымдастыру кезеңі. Оқу құралдарын дайындатып, оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
Жаңа сабақ. Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ болмақ. Сабаққа қонақтар келіп отыр. Біз бүгін өзіміздің білімімізді көрсете білуіміз керек. Ал, біздің сыныпқа тағы бір қонақ келіп отыр екен. Ол қонақтың кім екенін білу үшін мына тапсырманы орындауымыз керек. Тақтаға төрт оқушы шығып, берілген тапсырманы орындап беруіміз керек. Тапсырманы орындаған сайын қонағымыздың келбеті шыға бастайды.
І. Тапсырма:
а+5=7 --------- а+5 ---------- 4
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі туралы
Қазақ тілінен білім, білік, дағдыны тексеру әдістемесі
Бастауыш сынып мұғалімдерінің оқу - тәрбие жұмысының негізгі саласы сабақ
Мектепке дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамуының ғылыми - теориялық негізі
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНІҢ ДАМУЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
Сырнай - тілшелі сарнамалы аспап
Педагогикалық инновацияларды лақап новаторлардан қорғау
Математиканы оқытудағы жаңа технология
«Биология. Адам және оның денсаулығы» (8-сынып) пәнін оқытуда жеке тұлғаға бағытталған технологияны пайдалану
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Баланың мектепке келу мәселесі
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Мәдениет. Ғылым. Білім.
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Білімді ұрпақ