Баған түрінде көбейту мен бөлу жағдайларын негіздеу
Сабақтың тақырыбы. Екі таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: жазбаша көбейту мен бөлу тәсілдерін пысықтау. Баған түрінде көбейту мен бөлу жағдайларын негіздеу.
Жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру, ұқыптылыққа, таза жазуға үйрету
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: өзіндік жұмыс, ізденушілік, жұптық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: оқулық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру №4
24. 35= 24.(30+5) = 720+120= 840
80. 32= 80. (30+2) =2400+160= 2560
ІІІ. Жаңа сабақ
№1 Жазуды жалғастыр және шығару жолын салыстыр:
84. 9= (80+4). 9 = 720+36 = 756
9. 84= 9.(80+4) = 720+36= 756
Қосындыны санға көбейту
Санды қосындыға көбейту
№2 Жазуды жалғастыру және шығару жолын салыстыру
756: 9= (720+36): 9 =80+4= 84
450: 6= (420+30): 6 =70+5 = 75
Жазбаша қосу және азайту
Арифметикалық амалдарды оқыту әдістемесі
Бастауыш сынып оқушыларының жазбаша көбейту және бөлу дағдыларын қалыптастыру
Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Арифметикалық амалдар
Оқыту функциялары және оларды жүзеге асыру жолдарының педагогикалық негізі
Жерге орналастыру кезінде
Бастауыш сынып оқушыларына арифметикалық амалдарды жазбаша орындау тәсілдерін үйрету
100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары