Балалардан күтілетін жауаптар

Сабақтың тақырыбы: Туған жер. Өтебай Қанахин
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың туған жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Оқушылардың тілін дамыту, мәтіннен негізгі ойды анықтау.
Көрнекіліктер: оқулық, дәптер, суреттер, слайд, Өтебай Қанахиннің портреті.
Оқытудың әдістері: Блум таксономиясы , АКТ - ны пайдалану, топтық жұмыс, постер қорғау, сұрақ – жауап әдісі, жұптық жұмыс, Синквейн әдісі, эссе.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал.
Біз Отанды сүйеміз,
Біз Отанға адалмыз.
Көгілдір ту иеміз,
Қалай жасық болармыз.

Үй тапсырмасын тексеру
2 - тарауды қайталауға арналған тестік тапсырма
Әр оқушы жеке тест парағымен жұмыс жасайды.

Жаңа сабақ
Сабақты сөзжұмбақ шешуден бастау.
1. Біздің еліміз қалай аталады?
2. Рәміздеріміздің бірі
3. Орман неден құралады?
4. Бал жинайтын жәндік?
5. Маңғыстауда өндірілетін пайдалы қазба?
6. Қамбар ата төлі
7. Солтүстік Қазақстанда ағып өтетін өзен?
8. Астанадағы Қазақстан символы?

Қ А З А Қ С Т А Н
Т У
А Ғ А Ш
А Р А
М Ұ Н А Й
Ж Ы Л Қ Ы
Е С І Л
Б Ә Й Т Е Р Е К

Білу категориясы
Балалар қазақтың қандай ақын, жазушыларын білесіңдер?
Топтастырыңдар

- Балалар бұған менің де қосарым бар. Мен бұл аймаққа Өтебай Қанахинді орналастырар едім.

Өтебай Қанахин (1923 - 1990 ж.) 17 желтоқсанда Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы, Тәуіп ауылында туған.
Ұлы Отан соғысына қатысқан. 1960 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің филология факультетін бітірген.
Алғашқы әңгімесі Екі кездесу 1947 жылы жарық көрді.

Мұғалімнің кіріспе сөзі:
Туған елім – туған жерім
Туған жер туралы слайдтар көрсетіледі.
Біздің Отанымыздың табиғаты бай алуан түрлі: өзен - көлі, кең даласы, жасыл орманы, жайқалған егісі көз тартады. Біздің еліміз – пайдалы қазбалардың қоймасы. Әрине, біз Отанымыздың осындай байлығы барына қуанамыз. Қуануға, мақтануға да тиіспіз.
- Балалар, слайдтарды көргенде, көз алдарыңа не елестеді?
Балалардан күтілетін жауаптар:
- Туған жеріміздің әсем табиғаты, оның байлығы.
- Ендеше, балалар, сабағымыздың келесі бөлімі
Туған елім – туған жерім деп аталатыны белгілі болды.
- Өтебай Канахиннің Туған жер деген мәтінімен танысайық.
Түсіну категориясы
Оқулықтағы мәтінді іштей оқыту.
Мәтінді зерттеу әдісі бойынша топпен жұмыс жасау.
Зерттеу бағыттары
1 топ – Туған жердің табиғаты
2 топ – Туған жердің байлығы
3 топ – Туған жерді қорғау
Ұжыммен оқушылар мазмұнын зерттейді, зерттеу қорытындысы Ұшақ әдісі арқылы 3 топқа сұрақтар қою арқылы тексеріледі. Ұшақтың қанаттарында тапсырмалар беріледі. Әр топ тапсырманы орындау керек.
Сергіту сәті. Қара жорға
Қолдану категориясы
Оқулықпен жұмыс.
І топ – Сөздік жұмысы слайдтан көрсетілмес бұрын, алдымен, осы сөздер бойынша оқушылардың ойы тыңдалады.
1. Киелі – ерекше қасиеті бар.
2. Ризық – бұйырған нәсіп, ырыс.
3. Маңғаз – кербез, паң, тәкәппар
4. Зеңгер – аспанмен таласқан, биік.
ІІ топ – Байлық торсықтай, мамықтай, жердің нәрі, кербез аққулар жымыңдаған ару ай сөздері бойынша талдау жүргізіледі. Осы сөздермен мысалдар келтіріледі.
ІІІ топ – Ауылым - туған жерім тақырыбына ойынды жаз.
Талдау категориясы
Ұжыммен жұмыс
Проблемалық сұрақтар қою.
1 - тапсырма
- Мәтінде туған жердің табиғаты, туған жердің байлығы, байтақ қазақ даласы қалай суреттелген?
2 - тапсырма
- Қандай жан - жануарлар, құстар туралы әңгіме болды?

Жинақтау категориясы
Жеке жұмыс Синквейн әдісі бойынша Туған жерге 5 жолды өлең құрастыру

Салыстырмалы бағалау категориясы
Жаңа сабақта игерілген білімді қорытындылау
Әр топ берілген сұрақтар бойынша Постер қорғайды.
I топ - Сирек кездесетін жануарлар және олардың қорғау жолдарын көрсет.
II топ - Қызыл кітап адамдар үшін маңызды ма, дәлелде?
III топ - Қазақстан қорықтарына шолу жасау.

Ыстық орындық әдісі
Мұғалім: Балалар, автор өз шығармасы арқылы бізге не айтқысы келді деп ойлайсыздар?
Оқушылар еркін сөйлеп, өз ойларымен бөліседі.
Күтілетін жауап: Әр адамның өз туған жерін, табиғатын қорғау – азаматтық борышы.
Үйге тапсырмасын беру. Мәтінді мазмұндау. Туған жерімді сүйемін
тақырыбына эссе жазу.
Бағалау.
Рефлексия.



Ұқсас жұмыстар

Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру шығармашылығының білім дағдыларын дамыту
Бастауыш сынып оқушыларына өзін-өзі тану пәнін ұйымдастыру
Блум таксономиясының мақсаттары
Отбасын қолдау орталығы қызметкерлерінің әдістемелік құралы
Ойын арқылы балаларды оқыту және тәрбиелеу
Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан ерекшелігі
ЖЕТКІНШІКТРЕДІҢ АГРЕССИВТІЛІГІН ЗЕРТТЕУ ҚҰРДАСТАРЫМЕН ҚАРЫМ - ҚАТЫНАСТА БҰЗУШЫЛЫҚТЫҢ КӨРІНІСІ РЕТІНДЕ
Мұғалім мен оқушы қатынасы
E. Жауаптар дұрыс
D. жоғарыда көрсетілген жауаптар дұрыс
Тест жауаптары
Нұсқау тапсырмалар парағындағы тірек - сызбаларға жауаптарыңды жазасыңдар
Тест сұрақтарына жауаптар алу
Сәйкестендіру тестінің жауаптары
Сендердің жауаптарыңа көңілім толды
Қазылар орнықтырар әділдіктіКімдердің жауаптары кәдік шықтыБіліммен тапқырлықтың жырысыңдарЖеңіске жетер дейміз нағыз мықты - дей келе әділ - қазылар алқасын сайлап алайық
Жиынымыз ата - аналар мен балалардан құралған топтар арасында сайыс түрінде өтпек
Орыс тілінен 9 сыныпқа арналған онлайн тест сұрақтары мен жауаптарымен Егер де тест сізде көрсетпей жатса, онда adobe - flash - player қою керек