Заттың атауы

Қазақ тілі. 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сөз және оның мағыналары
Сабақтың мақсаты: 1) Сөз және оның мағынасы туралы білімді қайталау, еске түсіру, толықтыру
2) Сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттері арттыру.
3 ) Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік: кестелер, тірек сөздер, сөзжұмбақ.
Сабақ әдісі: сұрақ – жауап, дәлелдеу, түсіндіру, ойын, ой туғызу
Сабақ: аралас

І. Ұйымдастыру (психологиялық дайындық).
ІІ. 1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.
- Сөз – дегеніміз не?
- Сөздер неден құралады?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Берілген сөздерді мағынасына қарай топтастырып жазамыз.
Тау, сөйлеу, ағаш, ұялшақ, оқушы, әдемі, он жеті, тоғыз, жүйрік.
Сөздер мағынасына қарай сөз топтарына бөлінеді.
Қазақ тілінде 9 сөз табы бар.
3. Зат есім, етістік, сын есім, сан есім ережелерін еске түсіру.
4. Сөздердің мағынасын түсіндір.
Жол – жал – жыл – жел.
а ) Не байқадың? Қандай қорытынды жасауға болады?
Сөз құрамындағы бір дыбыстың өзгеруінен сөздің мағынасы өзгереді?
ә ) Сөздің соңғы дауыссыз дыбыстарын өзгертіп жаңа сөз жаса.
(жоқ, жан, жыр, жем )
5. Ойын Ойлан тап!
Бірінші сөздің жалғасы, екінші сөздің бастауы болатын буынды тап.
қал ------- быс
бал ------- мақ
ма -------- лант
(табыс, талант сөзінің мағынасын ашу, түсіндіру)
6. Жаңа сабақ Сөз және оның мағынасы
7. 201 – жаттығу. (а - а)
Жуық мағыналы сөздер, оларды бірінің орнына бірін қолдануға болады.
202 - жаттығу
а) көп нүктенің орнына мәндес сөздер тауып жаз.
ә) мәндес сөздерді қатыстырып сөйлем құра.
1. Әдемі, сұлу, көркем.
2. бет, ажар, келбет өң.
3. ынтымақ, бірлік, достық.
4. қатігез, ұшқалақ, жеңілтек.
8. Сергіту сәті. Сөзжұмбақ С - дан басталатын 8 сөз
1. Сұйық зат
2. Заттың атауы
3. Дақыл атауы
4. Облыс атауы
5. Қарудың бірі
6. Жоғарғы оқу оқушысы
7. Жыртқыш аң
8. Студентке төленетін ақы

9. Тақтамен жұмыс.
а) Сөйлемдерді түсініп оқы.
ә) Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір

10. Сөз туралы қандай мақал - мәтелдер білеміз? Еске түсірейік.
Жасырынған мақалдарды берілген алғашқы дыбыстары арқылы оқып көрейік.
1. С...- с... ө..., т... е... ө. Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді.
2. А... с..., а.. о... т... Айтылған сөз, атылған оқпен тең.
3. м...- с... к... Мақал - сөздің көркі.

ІІІ. Рефлексиялық жаттығу.
Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін - өзі бағалауға мүмкіндік беру.
3 - 4 оқушының өз жазғандарын топтап талдап, талқыға саламыз. (сын айтуға болмайды )
Сонымен біздер бүгінгі сабақта не туралы айттық?
- Сөздер туралы не білдік?
Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Грамматикалық мағына және оның түрлері
Пестицидтермен ластану проблемасы
Тура және ауыспалы сөздердің мағыналары
Сөздің лексикалық мағынасы
Дәлелді медицина – емдік дәрілердің алға дамуының кепілі. Дәрілерді қате жарнамалаудың белгілері
Негізгі дәрілік қалыптар
Қазақ және орыс тілдеріндегі гүл атауларына салғастырмалы талдау
Сақтау шарты туралы түсінік
Лексикалық мағынаның құрылымы
Дәрілік формалардың классификациясы
Заттың үш күйі
Адамзаттың өсімдіктер дүниесіне әсері.
Заттың қасиеттері
Әйел - адамзаттың анасы
Теміреткі - (грекше lіchen - жұқпалы) - этиологиясы әр түрлі көптеген тері ауруларының жалпы атауы
Менің әйелім адамзаттың сұлуы
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Адамзаттың жаһандық дағдарыстан шығудың жолдарын іздестіруі заңды
Ұстаздық ету - әлемдегі мамандықтың анасы, Ұстазынан білім алып адамзаттың оянады санасы
Аксоплазмада эндоплазмалық тордан туындайтын базофилді (хроматофилді) заттың кесекшелері болмайды, митохондриялар және жүйкелік медиаторларға толған мөлшері әртүрлі көпіршіктер болады