Балаларды батырлыққа, өжеттілікке тәрбиелеу
Түлкі мен қоян халық ертегісі
Білім беру саласы: Таным
Білім бөлімі: Тіл дамыту
Мақсаты: ертегінің мазмұнын айтуға, дыбыстық талдау жасауға үйрету. ауызекі сөйлеулерін дамыту, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту. Балаларды батырлыққа, өжеттілікке тәрбиелеу.
Билингвальды компонент\ Билингвалный компонент: түлкі – лиса, қоян – заяц, қасқыр – волк.
Сөздік жұмыс\ Словарная работа: айлакер.
Технологиялық қамтамасыз ету\ Технологическое обеспечение: үлестірмелі қима құралдары, жұмыс дәптері.
Мотивациялық қозғаушылық
Педагог жұмбақ жасырады:
1. Қырда жүрер ол жортып,
Іні де жоқ бармайтын.
Құйрығымен бұландап,
Қандай аң ол алдайтын?
2. Көзі тостақ, өзі қорқақ.
- Дұрыс айтасыңдар, түлкі – айлакер аң, ал қоян – қорқақ аң.
- Балалар түлкіні жыртқыш аң десек, ал қоян жыртқыш аң емес.
- Қоян – өте қорқақ аң, қоянды үйде де асырауға болады.
Ұйымдастырушылық ізденістік
- Қазір осы қоян мен түлкі туралы орыс халқының ертегісімен танысамыз.
Педагог мәнерлеп оқиды: Түлкі мен қоян ертегісі.
Педагог:
- Ертегі сендерге ұнады ма?
- Ертегіде нелер туралы айтылған?
- Ерте заманда түлкінің құйрығы қандай болыпты?
- Түлкі қасқырмен тату тұрмаған соң не істеген?
- Бір күні не болыпты?
- Түлкі қалай құтылып кетіпті?
- Әлден соң ағаш арасына кірген түлкі нені көреді?
- Сол жерде қоян өзін ұстап алған түлкіге не депті?
- Иә балалар, содан бері түлкінің құйрығы ұзын болыпты, ал қоянның құйрығы қысқа болып қалыпты.
Педагог балалардан ертегінің мазмұнын сұрайды.
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды.
Ойлы - қырлы жерлермен
Ытқып - ытқып жүгірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
- Енді ертегідегі Түлкі сөзіне дыбыстық талдау жасайық.
- Түлкі сөзі неше буыннан тұрады?
- Неше дауысты дыбыс бар?
- Дауысты дыбыстарды қандай түспен белгілейміз?
- Ал дауыссыз дыбысты қандай түспен?
Буынды жалғастыр дидактикалық ойыны:
Ойын шарты: педагог аң аттарының бірінші буынын ғана айтады, балалар соңғы буынын тауып, толық атын айтады. Мысалы: түл -..., қас -..., кө -..., мыр -..., жол -...-....
Дәптермен жұмыс: дәптердегі №5 тапсырмасы бойынша орындалады.
Жеке жұмыс жүргізеді.
Түл - кі сөзі екі буыннан тұрады.
- екі дауысты дыбыс бар
- дауысты дыбысты қызыл түспен белгілейміз (қызыл қиындыны көрсетеді).
- Түл - кі, қо - ян, қас - қыр, кө - жек, мыр - шай, жол - ба - рыс.
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы
Умарова Самал Калижановна
Балабақшада сюжеттік-рөлдік ойындарды қолданудың тиімділігі
Дене шынықтыру сабағында ұлттық ойындарды пайдалану
Балалар ойынының түрлері.Шығармашылық және ережелі ойындар.Сюжеттік рөлдік ойындар
Бастауыш сынып оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеуде қазақ халық ертегілерін пайдалану
Басатуыш мектепте әдебиеттік оқу сабағында оқушыларды ұлтжандылыққа тәрбиелеу
Сюжеттік – рольдік ойын туралы педагогикалық зерттеулер
Сюжетті - рөлді ойынды ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларды ұжымдық еңбекке тәрбиелеу
Оқушының жеке тұлғалық қасиеттерін дамытуда ұлттық ойынның маңызы
Ертегі - қиял жемісі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Ойын арқылы балалардың сөздік қорларын дамыту
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Балаларды қара
Балаларды әлгі үйге жиып алып
Тіл мүкістіктері бар балалардың сөйлеуі