Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастар

Қазақ тілі пәні бойынша жылдық күнтізбелік жоспар, 7 сынып
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ тілі 7 сынып.
Тақырыптар:
76. Жанасу
77. Сөз тіркесі білдіретін синтаксистік қатынастар. Анықтауыштық қатынас
78. Толықтауыштық қатынас
79. Пысықтауыштық қатынас
80. Сауалнамалар

Пәні: қазақ тілі
Сыныбы: 7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Жанасу

Сабақтың мақсаты: 1) Жанасу туралы түсінік беру, жазылу жолдарын ұғындыру, сөздердің өзге байланысу түрлерінен ажырата білуді үйрету;
2) өзіндік практикалық әрекет ортасын қалыптастыру, сауатты, әдемі жазуға бейімдеу, ойлау, есте сақтау қабілеттерін ажырату;
3) оқушыларды патриоттыққа, жігерлікке, жаңашылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың әдісі: баяндау, түсіндіру, анализ, синтез.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі ұпай сандары, интерактивті тақтадағы сызбалар, кітап, үлестірмелі тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, тарих.
Сабақтың барысы.
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар аудару
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген жаттығуды тексеремін. Өткен сабақтарды қалай меңгергенін білу үшін оқушыларға кеспе қағаздар үлестіріп, жауап талап етемін.

б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Орын тәртібі жағынан іргелес тұрып та, алшақ тұрып та байланысқан сөз тіркестерін жанаса байланысқан сөз тіркестері немесе жанасу дейміз. Жанасу көбіне етістікті сөз тіркесі болып келеді, үстеу мен етістіктен, көсемше мен етістіктен құралады. Мысалы: бүгін келді, кештете (біздің үйге) келді.

Жаттығумен жұмыс: 272 - жаттығу. Мәтіндердегі сөйлемдерден қабыса және жанаса байланысқан сөз тіркестерін бөлек - бөлек көшіріп жазыңдар, оларды құрамына, байланысу тәсіліне қарай талдаңдар.
Топтастыру стратегиясы:
Сөз тіркесінің құрылысы

Матасу
Меңгеру
Қабысу
Жанасу

Білімді бекіту: Оқушылардың түсінбеген сұрақтарына жауап беремін. Өткен тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын
1. Меңгерудің байланыс тәсілдері қандай?
2. Сөздер интонация арқылы қалай байланысады?
3. Сөйлемде сөздер бір - бірімен қалай байланысады?
4. Жалғаулар арқылы сөздердің байланысы қалай болады?
5. Матасудың байланысу тәсілі қандай?
6. Жанасу қай сөз табымен тіркесіп келеді?
Бағалау: Оқушылардың сабаққа жақсы қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: 274 - жаттығу.



Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бағыныңқы сыңары Басыңқы сыңары
Есімше зат есім үлгісіндегі сөз тіркестеріндегі бағыныңқы етістіктердің лексика-семантикалық синтагмалық мағыналары
Сөз тіркесін зертеушілер
Бастауыш сыныптарда грамматика сабақтары
СӨЗДІҢ МОРФОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ пәнінен ЛЕКЦИЯ ТЕЗИСТЕРІ
Сөйлемнің семантикалық құрылымы
Етістікті сөз тіркестері
Тіл білімі және оның зерттеу нысаны
Сөз тіркесінің атау туғызуы туралы мәселенің зерттелуі
Сөздердің байланысу тәсілдерінің орыс тіл білімінде зерттелуі
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Адамдар арасындағы қарым-қатынастар
Қазақ Жоңғар қатынастарының шиеленісуі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
ҚАЗАҚСТАН-РЕСЕЙ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРЫ
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
Қазақстан Республикасы мен Норвегия Корольдігінің қарым – қатынастары
Сөздік