Қосылғыштардың таңбалары бірдей болса, қосынды таңбасы
Сабақтың тақырыбы: Өрнекті теңбе-тең түрлендіру
Математика 6 сынып
Сілтеме: Жоспар
Сабақтың мақсаты:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді білу
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табу
• Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастыра алу, құрастырылған өрнекті түрлендіру
Күтілетін нәтиже:
• Өрнекті теңбе-тең түрлендіру үшін негізгі ережелерді біледі
• Алгебралық өрнектерді ықшамдап, оған теңбе-тең өрнектерді табады
Мәтінді есептерге алгебралық өрнек құрастырып, құрастырылған өрнекті түрлендіреді
Әдіс – тәсілдер:
• Ойлан - бірік - бөліс, топпен жұмыс,
• Сөздің жалғасын тап, қатені қағу.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
1. Ұйымдастыру (3 мин)
1. 1. Сәлемдесу
1. 2. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
1. 3. Топқа бөлу
2. Психологиялық тренинг (1 мин) (оқушылардың сабаққа және өмірге деген құлшынысын арттыру)
Қуанайын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге,
3. үй тапсырмасын тексеру (4 мин)( оқушылар жұптасып оң жағындағы оқушының дәптерін алмасып тақтадағы дұрыс жауапқа қарап тексереді)
4. Сөздің жалғасын тап (2 мин) (қайталау сұрақтары сұралады)
1. Қосылғыштардың таңбалары бірдей болса, қосынды таңбасы.........................
2. Қосылғыштар таңбасы әр түрлі болса, қосынды таңбасы..................................
3. Таңбалары бірдей сандар көбейтілсе, көбейтінді.................... таңбалы болады.
4. Жақша алдында - таңбасы болса.......................................................................
5. Жақша алдында + таңбасы болса.......................................................................
6. Әріп бөліктері бірдей қосылғышты................................................... деп атайды.
7. Ұқсас қосылғыштарды қосу үшін:.................................................,,......................
5. Ғажап мақсат (4 мин) Есептерді шығару арқылы ғажап сандар туралы мәлімет алады.
Математика пәні мұғалімі Әбдіқожаева Айгерім
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу
Бастауыш мектепте арифметикалық амалдарды
Әріпті өрнектерді жақшаға алып түрлендіру
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Бастауыш сыныптағы алгебралық амалдар
Алгебраның дамуы туралы тарихи мағлұмат. Нақты сандар және алгебралық өрнектерді теңбе-тең түрлендірулер
Сандарды салыстыру
Алгебра элементтері
Математиканың бастауыш курсындығы алгебралық материалдардың мазмұны
Сандық өрнектер құруға үйретуде оқу есептерінің қолданылуы
Натурал сандар туралы
Ана қандай қымбат болса қазақ үшін қазақ тілі сондай қымбат
Дәниел болса Күнтуардың жалғыз баласы
Маңай болса, толы шпион
Болса екен қазақ баласы
Тұрғандардың бір көзі жылан арбаған бақада болса, екінші көзі Жәмиланың қолында
Байзақ жұртқа бірдей сөйлейтұғын
Өтірік болса сақал жұлынсын, Қыз астындағы тырнадай
Ел боламын десең, бесігіңді түзе Еліңнің ұлы болсаң, Еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса, қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып - көркеюі жолында жан теріңді сығып жүріп еңбек ет
Атаң болса анаңмен
Ол - торпақ, мен болсам - таразы, Астында Шолпанның жүреміз