Аудандарды салыстыр
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Қазалы ауылы, №100 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Темірбаева Гүлмира Құлымжанқызы
Сабақтың тақырыбы: Аудан. Фигуралардың аудандарын салыстыру
Сабақтың міндеттері:
- Балаларды аудан ұғымымен таныстыру және аудандарды салыстырудың қарапайым әдістерін анықтау.
- Көбейту амалына байланысты есептерді шығару біліктілігін бекіту.
- Салыстыру, қатар қою, қорытынды жасау біліктілігін дамыту.
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру сәті.
- Кәне, сабағымызды бір - бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарыңды ұстаңдар. Қолдарыңды кеуделеріңе қойыңдар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріңдер: дүрс - дүрс. Жүректеріңнің орнында мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір-бірімізге сыйлайық. Ал күлімсіреу арқылы бір - бірімізге жақсылықты да тілейік.
II. Өткен сабақты қорытындылау.
1. Ауызша санау.
- Естеріңде болсын, ауызша санаусыз,
Кез келген жұмыс алға баспайды.
- Чебурашка қонаққа келді. Ол хайуанаттар бағының жанында отырып, билет сатуда, билеттерде нөмірдің орнына санды өрнектер жазылған. Әр билеттің нөмірін біліңдер. Қалай есептегендеріңді түсіндіріңдер.
1) 5 * 3
2) 2 * 2
3) 4 * 2
4) 6 * 2
5) 7 * 3
6) 5 * 4
7) 33 + 250
2. Өрнек құрыңдар және оның мәнін әр түрлі тәсілмен табыңдар:
3 + 3 + 3 = 9
3 * 3 =9
3 * 2 = 6
2 + 2 + 2 = 6
2 * 3 =6
- Неше табақша көріп тұрсыңдар?
- Ондағы алмалар неше табақшадан?
- Шешудің қандай тәсілдерін айта аласыңдар?
- Ең қолайлы тәсіл қайсысы?
3. Жаңа материалды өтуге дайындау.
10см = ___ дм
2 м 5см = ____ см
2 ц 50 кг = _____ кг
3дм 2см = _____ 3дм 5см
3 м 2дм 5 см = ____ 32дм
- Сендер қандай шамалардың бірліктерімен жұмыс істедіңдер? (ұзындық, масса).
III. Жаңа материалды түсіндіру.
1. – Біз бүгін тағы бір шамамен танысамыз, оның аты – аудан. Бұл шама фигураның жазықтықтан алатын орнын білдіреді.
- Мен үстелдің ауданы оқулықтың ауданынан үлкенірек, дәптердің ауданы тақтаның ауданынан кішірек деп айта аламын. Мұны қалай дәлелдеуге болады?
- Өздерің мысал келтіріңдер.
2. Оқулықпен жұмыс №1
- Суретке қараңдар. Аудандарды салыстыр. Сұрақтарға жауап бер.
- Екінші фигураның үстіне толығымен қоюға болатын бір фигураның ауданы туралы не айтуға болады? Қорытынды жасаңдар. Оны оқулықтағы жауаппен салыстырыңдар.
- Аудандарды басқа тәсілмен салыстыруға да болады. 1 және 2 - суреттерде бірдей фигуралар нешеу екенін санаңдар. Аудандар туралы не айтуға болады?
- 2 - суреттегі екі фигураның аудандары тең деп айтуға бола ма? Неге?
IV. Материалды бастапқы бекіту.
1. №2, №3, №4 материалдар негізінде практикалық жұмыс.
2. Практикалық жұмысты жұптасып орындау.
Әрбір жұпқа геометриялық фигуралар беріледі:
- Бүгін геометриялық фигуралар сендерді нағыз сынақтан өткізбекші. Салыстырыңдар және бір - біріңе дәлелдеңдер: қай фигураның ауданы үлкенірек немесе кішірек? (Кейбір жұптарға бірдей фигураларды беру керек)
V. Сергіту сәті.
Көбелек тұрып ертемен,
Күлімсіреп керілді.
Бір – шықпен бетін жуынды,
Екі – шыр айналып бұрылды,
Үш – еңкейіп жерге жетті,
Төрт дегенде ұшып кетті.
VI. Өтілген материалды қайталау.
1. №6 теңдеуді шешу.
2. Есептерді шығару.
а) №5 есептің қысқаша шарты.
б) Шығармашылық тапсырманы орындау.
жауабы:
в) Өз бетінше жұмыс №9.
- Алтыбұрыштың периметрін есепте. Сендерге қандай тәсілмен шешкен қолайлы? Неге?
2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 12 (см)
2 * 6 =12 (см)
VII. Сабақты қорытындылау.
- Сабақта қандай көңіл күймен жұмыс істедіңдер?
- Қандай жаңа білім алдыңдар?
- Егер сабақ ұнаса, көңілді күнді алыңдар, оның бізге жылу сылағанын ұмытпаңдар. Ал егер көңілсіз болсаңдар – көңілсіз күнді алыңдар.
- Жақсы жұмыс істегендерің үшін және бір - бірімізге қуаныш сыйлағанымыз үшін рахмет!
VIII. Үйге тапсырма: №7, №8(2), №11.
Жергілікті бюджеттің қалыптасуының теориялық ерекшеліктері
Шама өлшеу ұғымы
Салықтық реттеуді дамыту үрдістері және салықтарды бөлу механизмін жетілдіру
Қазақстан Республикасында бүгінгі күннің жағдайында тұрғындарды әлеуметтік қорғаудың теориялық негіздері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА КОМПЬЮТЕРДІ ҚОЛДАНУ ЖАЙЫНДА
Бастауыш мектеп математикасында деңгейлеп-саралап оқыту технологиясын қолдану
Сирек кездесетін қой тұқымдарының хромосомалық аберрациясының кездесу жиілігі
Түркі тілдерінің, оның ішінде қыпшақ тілдерінің, әсіресе, қазақ тілінің сөздік қоры ғасырлар бойы қандай жолдармен дамығанын зерттеу
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділігін қалыптастырудың зерттелуі
Географиялық оқытудағы практикалық жұмыстардың орны, олардың білім алудағы маңызы
«ТОНЫКӨК»(ТОНИҚҰҚ) ЕСКЕРТКІШІНІҢ АУДАРМАЛАРЫН САЛЫСТЫРА ҚАРАҒАНДА
Санды өрнектерді салыстыр
Ақыл, Ғылым, Бақыт - үшеуі бір - бірінен артықшылығын салыстырып таласып сарапқа түсіпті
Еркіндік - нақты және салыстырмалы ұғым
Оны басқаәлем мемлекеттерінің экспорттық квотасымен салыстыру
Студенттердің өмірлік бағдарлары (гуманитарлық және техникалық бағыттағы студенттерді салыстырмалы талдау )
Құбырдың шеттік қималарын салыстырмалы
Салыстырып тексеру
Эксперттердің құқықтары мен міндеттерін салыстырындар
Жылкы сүтінің құрамында сиыр сүтімен салыстырғанда қаит мөлшері