Сатылай кешенді оқыту технологиясы
Сабақтың тақырыбы Су жануарлары
Сабақтың мақсаты 1. Тәрбиелік: Оқушы су жануарлары туралы іздене отырып, жаңа деректермен танысады және оларды қорғауға тәрбиеленеді.
2. Білімділік: Түрлі ақпараттарды жинақтай отырып, су жануарларының түрлері мен тіршілігі туралы түсінік қалыптастырады, өмірдегі маңызын айқындайды.
3. Дамытушылық: Оқушы өз ойын еркін айтады, бір - бірінің ойларын толықтырады және шығармашылық қабілеттері артады.
Қолданылатын технологиясы: Сатылай кешенді оқыту технологиясы.
Оқыту формасы: Жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.
Көрнекілігі: Суреттер, слайд, қаңқалар.
Сабақтың типі: Жаңа білімді меңгеру
Пәнаралық байланыс
Күтілетін нәтижесі: Су жануарлары туралы жаңа деректермен танысады, деректерді іздене біледі. Олардың түрлері мен тіршілігі жайында білімдері шыңдала түседі. Оқушы ойын еркін айта алады.
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ
Сабақтың кезеңдері
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушыларды түгелдейді, сабаққа назарын аударады.
Қызығушылығын ояту сөз жұмбақ шешу.
Слайдтан сөз жұмбақ сұрақтарын көрсетеді.
Бұлар қайда тіршілік етеді?
Топтық жұмыс.
Жартылай жазылған парақ әдісі
Бағыт береді
2 Жаңа сабақ
• Сатылай кешенді талдау
Оқушылар жауабын толықтырады
1. Анықтама:
Суда немесе су маңында тіршілік ететін жануарларды су жануарлары дейміз.
2. Тану:
Су жануарлары суы мол табиғи ортада өмір сүреді. Олар өзенде, көлде, тоғанда, мұхиттар мен теңіздерде, тіпті аквариумда да тіршілік етеді.
3. Қажетті жағдайлар:
Су, ауа, жылу, жарық, қорек, қамқорлық
• Топтық жұмыс.
4. Топтары:
1. Су сүтқоректілері
2. Су құстары
3. Су жәндіктері
4. Балықтар
5. Көшпенді су жануарлары
6. Су жырқыштары
7. Су жағалауын мекендейтін жануарлар
5. Маңызы:
Су жануарларынан дәрі - дәрмектер жасалады. Маржан, бағалы тастар алынады. Түрлі тағамдар жасалады және шикізат көзі
• Жазылым. Тыңдалым
6. Экологиясы:
Су жануарын қалай қорғаймыз?
Қазіргі кезде шамадан тыс балық аулау, өнеркәсіптік қалдықтармен судың ластануы су жануарларына қауіп төндіріп тұр.
Қорытынды: Сондықтан су жануарларына қиянат жасамай, қорғайық!
Бағалау
Үйге тапсырма: Альбом құрастыру
Толық нұсқасын жүктеу
Сатылай кешенді талдау технологиясына анықтама
Сатылай оқыту технологиясы
Сатылай кешенді талдау технологиясының деңгейлері
Бастауыш сынып оқушыларының тілдік дағдыларын Сатылай кешенді оқыту технологиясы арқылы қалыптастыру
Тілдік-кешенді талдау технологиясы
Қазақ тілін оқытудың жаңа технологиялары
САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ТАЛДАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАН БІЛІМ ТАЛАБЫНЫҢ ШЕШІМІ
Зат есімнің жалғауларын оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІНІҢ МАҢЫЗЫ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
NLX технологиясы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ