Жағымсыз кейіпкерлер

Сабақтың тақырыбы: Ер Төстік ертегісі. Қорытынды сабақ.
Сабақтың мақсаты:
1) білімділік: Ертегінің мазмұнын меңгеріп, әдеби талдау арқылы ертегінің көңіл толқытар тұстарын мәнерлеп, өзіндік пікір, сыни көзқарас қалыптастыру.
2) дамытушылық: оқушы қабылдауы мен ойлау аралығын зерттей отырып, ой қорыту, оқушылық ой өрісі мен дүниетанымын кеңейту.
3) тәрбиелік: адал достыққа, қайырымдылыққа, адамгершілікке, батылдыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жалпылау мен қорытындылау сабағы.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, баяндау.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
VІІ бөлім бойынша жоспар құру.
1. Ер Төстіктің қарақұспен дос болуы.
2. Ер Төстіктің жер бетіне шығуы.
3. Шойынқұлаққа ұсталып қалуы.
4. Шойынқұлақты өлтіруі.
VІІІ бөлім бойынша жоспар.
1. Құба інгеннің боталауы.
2. Төстіктің елге оралуы.
Оқушыларға жоспар бойынша сұрақтар қойылып, үй тапсырмасы сұралады.

3. Жаңа сабақ.
Ер Төстік ертегісін қорытындылау.
1. Ер Төстік қандай ертегі? қиял - ғажайып ертегі
2. Қандай керемет ғажайыптарды аңғардың?
Сынып 3 топқа бөлінеді. Топтық жарыс. Бір - біріне сұрақтар қояды.
І - топ.
1. Ер Төстіктің қиял - ғажайып ертегіге жататынын қалай дәлелдеуге болады?
2. Ер Төстіктің көмекшілеріне сипаттама жаса.
ІІ топ.
1. Зұлымдықты жақсылық жеңетінін ертегі мазмұнынан аңғардың ба? Дәлелдеп көр.
2. Ертегіде халық тұрмысына, әдет - ғұрып көріністері қай жерде кездеседі.
ІІІ топ.
1. Кенжекей қандай адам? Сипаттама бер.
2. Ертегі несімен ұнады?
Топтастыру кезеңі.
Балалар, сол ертедегі кейіпкерлерді халық аңсап, армандаған ғой. Сол арманда қазіргі өмірде орындалып, адамдық қасиетпен де, техникамен де дамыды. Соларды салыстырып көрейік.
Баяғы саққұлақ кім? – радио, телефон.
Көреген, қырағы көз? – ғаламтор, телевизор.
Тыңшы - сөзді жазып алатын диктофон.
Көлтаусар – өрт сөндіретін техника.
Таусоғар - бульдозер, кран.
Ал, сол кездегі таусоғар - біздің заманымыздағы Қажы - Мұқан, Илья Илин, Мая Манеза.
Желаяқ - Ольга Шишигина.

Енді Ер Төстік қандай адам?
Ер Төстік батыр: ақылды, қамқоршы, адал, көпшіл
Шығармадағы жағымды кейіпкерлер.
1. Ер Төстік
2. Кенжекей.
3. Төстіктің достары.
4. Бапы хан.
5. Күңке.
6. Қарақұс.
Жағымсыз кейіпкерлер.
1. Перінің қызы Бекторы.
2. Мыстан.
3. Темір хан.
4. Кеще хан.
5. Шойынқұлақ.
Әр топтың көшбасшылары өз топтарына, сұрақтарға жауап беріп отыруына қарай баға береді. Мұғалім сарапқа салып толықтырады.
Бекіту: Сұрақтармен жұмыс. Әр топқа карточка үлестірем.
І топ.
1). Ертедегі кейіпкерлермен таныса отырып қандай адами қасиеттерді кездестірдің?
ІІ топ.
1. Ерназар ұлын мыстанға бергендегі ойы - не деп ойлайсың?
ІІІ топ.
1. Ертедегі жағымсыз кейіпкерлерге сипаттама бер?
Үйге тапсырма: Ертедегі өздеріңе ұнаған кейіпкерді көздеріңе елестетіп суретін салу.
Бағалау: Сабаққа қатысып, сұрақтарға жауап берген оқушыларды бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Драмадағы тарихилық. Қазіргі қазақ комедиясы
С.ЖҮНІСОВТІҢ ДРАМАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІГІ
1950-1960 жылдардағы қазақ прозасындағы кейіпкер сомдау дәстүрі
Қазіргі қазақ комедиясы. Драммадағы тарихи тұлға
«Батырлық ертегілер»
Комедия. Драмадағы тарихи тұлға
Драмадағы тарихи тұлға.қазіргі қазақ комедиясы (конспект)
С. Дөнентаевтың шығармашылық кезеңі
Драмадағы тарихи тұлға. Қазіргі қазақ комедиясы туралы ақпарат
Д.Исабеков повестеріндегі ұлттық мінез сипаты
Мәтіннің кейіпкерлерін ата
Соғыс - атауы құлаққа жағымсыз, тіршілікті қан жылататын, асты қайғы - қасіретке толы қаралы сөз
Шығармадағы кейіпкерлер
Кейіпкерлер бейнесі
Болжамы жағымсыз
Техносфераның жағымсыз көрсеткіштері тақырыбына глоссарий жасау
Шығармада кейіпкерлер образын ашу
Жарқыра шыршаІІ кіші топтарға арналған Жарқыра шырша жаңа жылдық сценарийКейіпкерлер
Ертегідегі кейіпкерлер кімдер
Баланың жанына жақын тақырыптар мен таныс ертегі кейіпкерлері бейнесін сомдайтын ертегілер көрсетуге қатынастыру