Ұшақ рейсін оқу
4 - сынып математика
Сабақтың тақырыбы: Бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс
Сабақтың мақсаты: балалардың өткен білімін тиянақтау, бір – біріне қарама – қарсы қозғалыс жылдамдығын табуды үйрету, есеп, мысалдар шығарту арқылы есептеу, ойлау қабілеттерін дамыту, еліміз және елімізбен көршілес елдер туралы түсініктерін дамыту. Тапқырлыққа, ойшылдыққа, шапшаңдыққа, сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:
Қазақстан республикасының картасы, ұшақтар, салт атты адам, велосипедші, шаңғышы, мотоциклші суреттері, перфокарта, бағдаршам.
Сабақтың әдісі: Әлемді шарлау стратегиясы.
Сабақтың жүрісі:
I. Ұйымдастыру бөлімі.
а) Сапқа тұру, амандасу.
б) 6 топқа бөліну.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, біз неге осындай 6 мемлекеті бар топқа бөліндік?
(Себебі, Қазақстан 5 мемлекетпен Ресей, Қытай, Қырғызстан, Түрікменстан, Өзбекстанмен шектеседі)
- Көршілес елдермен біздің еліміз қандай қарым – қатынаста?
(Достық қарым - қатынаста)
- Бүгінгі сабағымызда осы елдерге саяхатқа шығу арқылы математикадан білімдерімізді көрсетеміз.
- Өткен сабақтарымызда қандай тақырыпта есептер шығардық?
(Жылдамдық, уақыт, қашықтық).
- Өткен білімімізді еске түсірейік.
U?
t?
S?
(Ережелерін сұрау)
II. Жаңа сабақ.
Ал саяхатымызды бастаймыз.
Саяхатты сағаттың тіліндей солдан оңға қарай жүргіземіз.
- (Ресей)
- Саяхатқа немен барамыз?
(Ұшақпен)
- Онда ұшағымызды дайындайық. Міне әр мемлекетке ұшатын ұшақтар дайын тұр, өз жалауларын таба отырып ұшамыз.
(Ресей ұшағын таптыру)
- Енді ұшақ рейсін оқиық.
187. 245
- Біз басқа мемлекетке бару үшін елшілерді сайлап алуымыз керек. Сайлаған елшіміз сол ел туралы қысқаша түсінік береді.
(Елші сайлау)
Ресей елшісі Ресей туралы айтады.
- Енді балалар, ұшақ тапсырманы орындау арқылы барлығымыз келетін мемлекетке бара аламыз. Олай болса, Ресей елінің тапсырмасын оқиық.
1. Тапсырма
Көркем жазу.
29 29 29
2. Тапсырма
80 – беттің 1 – тапсырмасы. Кестені перфокартада толтыру.
Қозғалатын дене ----------- Жылдамдық (U)---- Уақыт (t)---------- Қашықтық (S)
Велосипедші ------------- 20км сағ.-------------- 2 сағ. -------------- 40 км.
Мотоциклші ----------- 70км сағ. -------------- 2сағ. --------------- 140км.
Шаңғышы ------------- 12км сағ. -------------- 2 сағ.-------------- 24 км.
Салт атты ----------- 15км сағ. --------------- 2 сағ. ------------- 30 км.
Сұраққа жауап беру.
Қытай Халық Республикасы
1) Ұшақты табу.
2) Ұшақ рейсін оқу.
3) Қытай елшісі Қытай туралы айтады.
1 – тапсырма.
№ 2 – тапсырманы ауызша орындау.
1. Велосипедші мен мотоциклші сағатына 90кмсағ жақындайды. 20+70=90кмсағ.
2. Шаңғышы мен салт атты 27кмсағ жақындайды. 12+15=27кмсағ
3.(12+15)*2=54 км (шаңғышы мен салт аттының жүрген жолы)
4.(20+70)*2=180 км (велосипедші мен мотоциклшінің жүрген жолы)
5.(20+70)*2 және 20*2+70*2 (есеп құрастыру) В - М
6. (12+15)*2 және 12*2+15*2 (есеп құрастыру) Ш - С. а
2 – тапсырма
№3 есепті жазбаша шығару.
Есеп шартын оқыту.
- Есеп қандай завод туралы?
- Онда не пісіріледі?
- 1 тәулікте неше мезгіл жұмыс істейді?
- 1 кезеңде қанша ақ нан, қанша тоқаш пісіреді?
- Есеп нені сұрайды?
Тақтаға шығарту
1 кезеңде – 12 тн ақ нан, 5 тн тоқаш.
1 тәулікте -? ақ нан, және? тн тоқаш.
Шешуі:
1) 12 * 3 =36 тн.
2) 5 * 3 = 15 тн.
Жауабы: 1 тәулікте 36 тн. ақ нан мен 15 тн. тоқаш пісіреді?
Дүниежүзілік авиация. Әуе көлігінің жаңа түрлері туралы мәлімет
Қазақстан туризмінің дамуындағы «Эйр Астана» компаниясының ролі
Әуе көлігінің халықаралық туризмдегі мәні
Әуе көлiгiндегi жүк тасымалдау және жүк айналымы көлемi
Әуетасымалдаудың тарихы және оның қазіргі туризмдегі ролі
Әлемнің әуе компаниялары сыйлығы Орталық Азия мен Үндістандағы үздік қызметі номинациясында
Жабайы жануарларды тасымалдау және таңбалау
Халықаралық әуе тасымалдарын ұйымдастыру
Жануарларды тасымалдау мамандандырылған автокөлік құралдары
Қазақстанның көлік және жол қатынасы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
жоғарғы оқу орындар үшін гуманитарлық пәндер