Сандар қатары

Топтамадағы сабақтар тізімі:
1. 27+36 және 63 - 27 жағдайындағы қосу мен азайту 4 сынып
2. Қызықты баспалдақтар 1 сынып
3. Сандар қатары
4. Жалқы есім және жалпы есім

Сабақтың тақырыбы: 27+36 және 63 - 27 жағдайындағы қосу мен азайту
Сабақтың мақсаты:
1. Қосу мен азайту амалдарын баған түрінде орындаудың үлгісін беру, санның құрамы, амалдардың қасиеттері, сәйкес екі таңбалы сандарға амалдар жұргізу тәсілдерін қолдану арқылы есептер шығарту.
2. Ауызша екі таңбалы сандарды қосу және амал пайдалану ерекшеліктерін жете меңгерту және дамыту, жазбаша қосу мен азайту дағдыларын қалыптастыра отырып өз бетімен жүйелі қорытынды жасауға дағдыландыру, логикалық ойлау белсенділігін дамыту.
3. Өз бетімен жұмыс жасай отырып, еңбектенуге, өзінің, өзгенің еңбегін қадірлей білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Аралас сабақ (Берілген сағат саны - 1 сағат)
Пайдаланылған құрал - жабдықтар: 1. Графопроектор, могнитофон.
Сабақтың көрнекілігі: Тірек - сызба, суреттер, қиықшалар, деңгейлік тапсырма

Мұғалім қызметі
Ұлттық санамақ арқылы ауызша есептеу жұмысын жүргізіпғ сабаққа дайындық жасалады.
1. Математикалық өрнек дегеніміз не?
- мына өрнектерді ата
(қиықшамен көрсетіледі)
27 - 5 12+6
X+43= 63
16+23
(a+2)+13
16+23=31+8
1). Өрнектердің ұқсастығы мен айырмашылығы неде?
Оларды қалай топтастыруға болады (тақтаға түсіріледі)

14 – 7 --------- 17+4 ---------- 13+8
15 - 6 --------- 18 - 3 ---------- 16 - 8
16+5 ---------- 19+2 ----------- 13 – 7

1). Өрнектер ауызша оқылады, оқушылар дәптерге баған түрінде жазып отырып мәнін табады.

- Қандай заңдылықты байқап отырсыңдар?

- Өздерің осындай өрнек ойластырып қоса аласыңдар ма?
- Өрнек қосыңдар.
Балалар, дәл осы өрнектерді қосу амалымен шығарып көрейік
- Өзгешелік барма?
- Бұл өрнектің мәнін кім таба алады?
Оқушылар арасынан шығара алатыны болса тақтаға шығарып қосуды дауыстап орындатамын. (Егер ондай оқушы шықпаса, өзім көмектесемін).

Тақтаға тағы бірнеше мысал жазылады. (Баған түрінде) оқушылармен бірігіп шығарамыз.
Осылайша азайту амалына да беріледі. Балалар осы шығарылған мысалдардан кім тұжырымдама жасай алады?
Барлық оқушыларға өз бетімен орындалатын тапсырма беріледі. Жауабы тақтаға түсіріледі.
1. Әжесі немересіне 8 қолғап тоқыды?
Немересі нешеу

2. Жануар екі алдыңғы, екі артқы аяғымен жүреді және оның екі оң, екі сол аяқтары бар. Жануар неше аяқты деп ойлайсың? Дәлелде.
3. Үңгірден тиіннің сегіз құйрығы көрініп тұр. Үңгірде неше тиін бар?
4. Менің ойлаған саныма 12 - ні қоссақ 36 саны шығады. Мен қандай сан ойладым.
Мұғалім өлең жолын береді.
- бірнеше оқушыға оқыту
- Егер мына тапсырманы шешсеңдер осы өлең жолын бізге арнаған қай ақын екенін табамыз.
1. Деңгей
Берілген сандарды өсу ретімен орналастырыңдар
45 ---28--- 11--- 63--- 43--- 81
Л ---А -----Б ----А ----Р ----С
2. Деңгей
Мәні осы сандар тізбегі болатын өрнек құрастырыңдар.

3. Деңгей
Өрнектегі жұлдызшаның орнына теңдік орындалатындай сандарды тауып қойыңдар



Ұқсас жұмыстар

Түрлендірілген Фурье қатарының ең жақсы жуықтауы туралы теорема
Стандарттауды жасау әдістемесінің негізгі ережелері
Көп айнымалылардың функциялық тәуелділігі. Евклидтік өлшемді кеңістік
Математика пәнінен лекция тезистері
Функциялардың жалпыланған Фабер-Шаудер жүйесі бойынша қатарларға жіктеулерінің қасиеттері
Жүз көлеміндегі сандарды оқыту
Жай сандардан құрылған арифметикалық прогрессиялар
Интегралдық кластарды кластарға бөлу
Терезеден терезеге көшу
Кеңістіктер мен операторлар
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Қазақстан Республикасы, туризм, туристік нысандар
1940 жылы Кеңес әскері қатарына алынып, Ульянов жаяу әскер училищесін бітірді
Сандармен амалдар орындау
Рационал сандарға амалдар қолдану
Баланы үлгерушілердің қатарына қоса алмағансыз
Назарбаев сонымен қатар көптеген ынтымақтастық ұйымдарының негізін қалаушылардың қатарында
Екібастұз қалалық Отарқа газетінің 1998 жылғы 31 шілдедегі 31, 32 сандары Дархан даланың данышпан ұлы Мәшһүр Жүсіп Көпеев 140 жаста деген айдармен жарық көрді
Қазіргі таңда Қазақстан дамыған 30 елдің қатарында
Қазақтың қара шаңырағы ҚазҰУ - әлемдегі QS World University Rankings Results және Top Universities сайтының стандартына сай 401 - 450 унверситеттің қатарына кіретін білім және ғылымды дамытатын жоғарғы оқу орындарының бірі