Суретке назар аударыңдар
Тақырып: Емханаға бару
Қазақ тілі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:
О1. 1. 3. 1. 1. Таныс сөздерді тұтас оқу
О4. 1. 3. 4. 1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім? не? қандай?) сұрақтарға жауап беру
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: таныс сөздерді оқиды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: таныс сөздерді оқып, кім? не? қандай? деген қарапайым сұрақтарға жауап береді
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтін мазмұны бойынша толық жауап бере алады
Тілдік мақсат:
Оқушылар орындай алады:
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: емхана, дәрі, дәріхана, кім? не?
Алдыңғы оқу. 5 мин.
"Артығын алып таста" әдісі бойынша үлгідегі артық суреттерді алып тастайды
Басы:
Жан - жануарлардың суреттері бойынша оқушылар топқа бөлінеді.
1 - тапсырма. – Емхана деген не?
- Емханада не істейміз?
осы сұрақтарға жауап берулерің керек. Әр топтағы оқушылар жауап береді. Мәтіндіоқып беремін.
Мынау - емхана. Емхана Абай көшесінде орналасқан. Емхана біздің үйге жақын.
2 - тапсырма. Детальдарды қосу стратегиясы бойынша мәтіндегі жаңа сөздердің мағынасын тексереміз.
Емхана -дом
Көше -поликлиника
Үй -расположен
Орналасқан -улица
Оқушылар жауаптары смайликтер арқылы бағаланады.
Ортасы:
Миға шабуыл. Мен сендерге жұмбақ жасырамын. жұмбақтың шешуін, табыңдар.
Ақ желенді киемін,
Аппақ болып жүремін.
Аппақ болып жүргенді
Өзім өте сүйемін.
.... мен деймін.
Кәрі әжемді емдеймін.
Көп - көп ішіп дәріні
Кәрілікті жең,- деймін.
Суретке назар аударыңдар.
3 - тапсырма, "Конверт" әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру. Суретке қараңдар(суретте емхана, дәрігер )
- Суретте не көріп тұрсыңдар?
- Суреттегі кім деп ойлайсыңдар? Бұның жұмбаққа қатысы бар ма?
- Ол қандай киім киінген?
"Басбармақ" арқылы бағалау.
Сергіту жаттығуын жасайық.
Ал, балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Онға қарай иіліп,
Солға қарай иіліп,
Бойымызды созайық.
Белімізді жазайық.
Жоғары - төмен қарайық,
Қолымызды созайық.
Бойымызға күш жинап,
Бір шынығып алайық.
4 - тапсырма. - Егер сені дәрігер болсаң, саған науқас адам келді, сен қандай көмек етесің?
М. Мәметова атындағы ЖОББМ
Мұғалімнің аты - жөні: Абикенова Газиза
Емханаға бару. жүктеу
Даналық ойдан шыққан сөз. жүктеу
Қырықжапырақ тәрізділер құрылысының ерекшеліктері
Көңілді балалар әні
Жер тобының ғаламшарлары
Аммиак және аммоний тұздары жайлы
Көміртегі, кремний
Ағылшын тілінде дамытушы ойындар мен жаттығулар
Аммиак және аммоний тұздары
Суреттерде балалардың балабақшадағы достары
СӨЖ (СӨЖО) бойынша әдістемелік нұсқаулар
Ақылды карталарды жасаудың негізі - жарқын ойлаудың табиғи процесі
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев “Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер
Н. Ә. Назарбаев
Хақназар хан
Ел назарында - «Қилы заман»
Әуезовтің үлкен суреткерлік шеберлігінің терең ашылып көрінетін айқын тұсы - адам кескіндерін бейнелейтін шақ
Қазақстан Республикасының Елбасы Н. Назарбаев Қазақстан жолы - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ атты Жолдауында
Сөз орайында айта кеткен жөн, Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев осы Қарасай батырдың тікелей ұрпағы
Арғы атасы Жаңайұлы Қожаназар қазақтар көшін Маңғыстауға бастап келген топтан
Менің елбасым Н. Ә. Назарбаев Қазақ халқы алдында атқарған қызметі зор, еңбегі ерен - деген президентіміз