Бекіту сабағы
Шығыс Қазақстан облысы,
Тарбағатай ауданы,
Ы, Алтынсарин орта мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Болтекбаева Гуля Сейткалиевна
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу және оның түрлері
тақырыбына жаттығулар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу және оның түрлері тақырыбы бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, бекіту.
Дамытушылық: Теориялық білімдерін практикада ұштастыра отырып, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру, жұппен, топпен, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Әр оқушының білімділік, ұйымшылдық қабілетін ояту. Өткен тақырыпты оқушы санасына бекіту.
Тәрбиелік: Оқуға саналы көзқарасқа, мақсатына жете білуге, өз бетінше жұмыс жасауға, ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы.
Көрнекілігі: Интербелсенді тақта, слайд, дидактика, тест материалдары, үлестірмелі тапсырмалар.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, топтық жұмыс.
Сабақтың барысы:
1 - кезең: Ұйымдастыру кезеңі.
а) Оқушыларды түгендеу, оқушылардың, сынып бөлмесінің әзірлігін байқау.
ә) – Сәлеметсіңдер ме балалар! Бүгін біз Квадрат теңдеу, оның түрлері туралы алған білімімізді қайталап, бекітеміз. Сабақ бастамас бұрын өзіміздің
көңіл - күйімізді білейік.
б) Рефлекция:
Берілген суреттердің ішінен сабақтың басындағы өз көңіл - күйімізді көрсететін суретті анықтап, көтерейік.
( әр топқа 3 түрлі смайликтер таратылады)
2 - кезең. Үй тапсырмасын тексеру.
а) Үйге берілген есептің дұрыс, қате шығарылғандығын топ жетекшілері тексереді.
№ 119, 120, 122
ә) – Жақсы. Енді өткен сабақты еске түсірейік.
- Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атаймыз?
(1) формуланы жазып көрсетейік.
б) Ұтқыр ойлап, шеш!
Әр топқа ребус таратылады. Ребустарды шешу арқылы оқушылар қандай квадрат теңдеу түрлері болатынын анықтап, анықтама береді.
в) Есіңе түсір!
- Әр топтан бір - бірден оқушы шығып толымсыз квадрат теңдеу түрлерін және оларды шешу жолдарын (интерактивті тақтаға) жазып көрсетеді.
Толық нұсқасын жүктеу
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың типтері және құрылымы
Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқытуды ұйымдастырудың нысандары
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Сабақтың тәрбиелік потенциалы
Семинар - лекцияның тікелей жалғасы ретінде. Семинар сабақтың өзіндік ерекшеліктері
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бір оқытушының сабағынан ала алмай әбден әбіржіп кеткенім
Сабақты бекіту
Кембридж тәсілімен тәжірибелік зерттеу сабағым жайлы
Кәсіби ағылшын тілі сабағында рөлдік ойындарды қолданудың маңыздылығы
Қазақ әдебиеті сабағында прозалық шығармаларды оқытудың тиімділігі
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу
Құбырлы тордағы құбырларды бекіту тәсілдері
Биологиядан білімді қалыптастыру сабағы
Техникалық талап - техникалық талапты құру және бекіту