Оқушылардың теориялық білімдерін тексеру
Ойын технологиялары қолданылған сабақ
Ойын – сабақ.
Өнер – білім бар жұрттар!
Сабақтың тақырыбы: қимыл – қозғалыс қасиеттерін кешенді дамыту
Сабақтың мақсаты: оқушылардың қимыл – қозғалыс қасиеттерін бағалау
Міндеттері:
дидактикалық:
• Оқушылардың теориялық білімдерін тексеру;
• Жаттығуларды Қара жорға би элементтері арқылы бекіту.
• Оқушылардың жаттығуларды және ойын тапсырмасын орындауын тексеру.
дамыту:
• Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
• Жаттығуларды орындауға шығармашылық тұрғыдағы көзқарасын дамыту.
тәрбиелік:
• достық көмекке, ұжымдық демеуге тәрбиелеу.
сауықтыру: жаттығуларды орындау кезінде дұрыс тыныс алуға үйрету ойнату:
• Ойын кезінде барлық сынақтардан өтуге.
Сабақтың типі: оқушылардың білімі мен дағдыларын тексеру сабағы.
Сабақтың түрі: ойын - сабақ.
Оқушылардың жасы: 2 сынып.
Сабақтың соңында оқушылардың білетіні:
• Сұрақ – викториналардың жауабын.
• Күзетші мен Ақбақай және қояндар , Жарық доп ойындарының тәртібін.
• Әр өнердің болашақта кәсіп болатынын.
Істей алатыны:
• Жаңа, күрделі жаттығуларды орындай алады.
Ойын кезіндегі оқушылардың рөлі, (объект имитации в игре). Оқушылар сабақ барысында жайлауға көшкен ауылдарға ерулік айтушы қонақтар рөлін ойнайды. Қонақтар жайлы жылжып басқа өнерлі ауылдардың үстін басып өтеді. Осы кезде салт – дәстүр бойынша қонақ кәдесін, яғни ауыл иелерінің талаптарын орындап, өз өнерлерін, жан – жақты білімдерін көрсетеді.
Дайындық кезеңі.
Сабақ алдында дайындап, атқарылатын істер:
Құралдар: доптар, қадақтар,, ағаш аттар, су сорғыштар, жеміс муляждары, қазандар, ыдыстар.
Ілетіндер: ауыл атаулары, бекеттер.
Дайындау: сұрақ карталарын, Қаражорға биінің мелодиясы
Сабақты ұйымдастыру.
Сынып оқушылары қонақтар рөлін ойнайды.
Бағалау жүйесі.
Сабақ барысында әр топ ұпай жинайды. Ұпай, әрбір дұрыс айтылған жауапқа және дұрыс орындалған тапсырмаларға беріледі.
Күзетші мен Ақбақай және қояндар
Оқушылар ішінен Күзетші мен Ақбақай (ит) тағайындалады. Қалған оқушылар қояндар. Залдың бір бөлігі қояндардың іні, екіншісі бақша болып белгіленеді. Бақшаның сыртында Күзетшінің үйі орналасқан. Залдың ортасынан 40 - 60 см биіктікте жіп тартылып, қорған белгіленеді. Қояндар өз інінде, ал Күзетші мен Ақбақай өз үйінде болады. Мұғалімнің белгісімен, қояндар қоғаннан өтіп, бақшадағы жемістерді жей бастайды, бақша ішінде қос аяқтап секіріп қозғалуы тиіс. Мұғалімнің кезекті белгісімен Күзетші қояндарды атады (үш рет алақанын соғады), сол кезде қояндар жіпке тимей (жіптің астынан) өтіп, індеріне қашуы тиіс. Алақанның үшінші соғысы болғанда Ақбақай кешігіп өте алмаған қояндарды қабады (қолымен соғуы керек). Ұсталған қояндар орындарында қалады. Қорғаннан өткен қояндарды қууға болмайды. Ұсталған қояндар қолдарын көтеріп, мұғалім олардың санын белгілейді. Одан кейін ол қояндар қайта ойынға қосылады. Ойын қайта басталады. Күзетші мен Ақбақайды қайта тағайындаған дұрыс. Тағайындау барысында санамақтарды қолданған жөн.
Жарық доп
Бірінші қатардағы оқушылар жарық доптарды бейнелейді, екінші қатардың ойыншылары насосты бейнелейді. Жарық доп бейнесіндегі оқушылардың аяқтары тізеден бүгіліп, қол, дене мүшелері босаңсып, бастарын салбыратып тұрады. Насос бейнесіндегілер үрлей бастайды. Үрлеген кезде “с - с - с” деген дыбыстар білдіреді. Ауа барған сайын доптар үрлене бастайды: біртіндеп денелерін түзеп, бастарын көтеріп, екі ұрттарына ауа алады. Әбден үрленген (түзелген) кезде доптар жарылып “ш - ш - ш” деген дыбыспен дем шығарады, денелері босап қайта бастапқы қалпына келеді.
Ұстаздар ауылының тапсырмасы
Әр топқа әр түрлі мультфильм кейіпкерінің қиындылары:
топ оқушылары кезекпен барып кейіпкер бейнесін құрауы керек.
Билер ауылының сұрақтары
1. Тазалық ненің кепілі? денсаулық
2. Бойыңды сергек ұстау үшін не істеу керек? жаттығулар
3. Бес тас ойыны немен ойналады? асықтармен
4. Денсаулық – зор...........? байлық
5. Шылым шегуге қай жастан рұқсат етілген? мүлде болмайды
6. Жылқының баласын қалай атайды? құлын
7. Баласына ең жақын адам кім? Ата - анасы
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері
Технология сабақтарында оқушылардың білімі мен ептіліектерін есепке алу мен тексерудің теориялық негіздері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Оқушылардың білімін тексеру мен бағалау
Қазақ тілінен білім, білік, дағдыны тексеру әдістемесі
Оқушылардың білім, білік дағдыларын бағалау және тексеру
Оқушылардың білімін, шеберлігін және қабілетін тексеру және бағалау
Физика сабағында білімді бекітуде оқушылардың ойлау қабілетін дамыту
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕ БІЛІМ, БІЛІК, ДАҒДЫНЫ ТЕКСЕРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Мемлекеттік бюджеттің теориялық негіздері
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері
Ғимараттарды техникалық тексеруі
Диалектикалық және тарихи материализмнің теориялық бастаулары
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі