Оқушылардың кезекпен оқуы

Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы
М. Шыманұлы ауылы Сарықамыс
негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Дүйісова Света Жолдыбайқызы

Сауат ашу 1 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жуан және жіңішке айтылатын сөздер. Тиін. А. Синявский.
Сабақтың мақсаты: оқушылардың жуан және жіңішке дыбыстар туралы білімдерін кеңейту.
Сабақтың міндеттері: 1. Сөздегі дауысты дыбысқа байланысты жуан және жіңішке сөздердің айтылатындығын ұғындыру, мәтінді дұрыс түсініп оқуға төселдіру.
2. Ой - өрісін кеңейтіп, логикалық ойлауды, тапқырлықты шығармашылықты дамыту.
3. Табиғатты сүюге, достыққа, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дамытушылық
Сабақтың типі: жаң сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап

Сабақтың барысы: 1 Ұйымдастыру кезеңі (Психологиялық жаттығу)

ІІ Үй тапсырмасын сұрау
1. Оқушылар сұрақ - жауап әдісі бойынша өздерінің білімдерін тексереді.
1) Дауысты, дауыссыз дыбыстарды қайталау
2) Білім өлеңді жатқа сұрау

ІІІ Жаңа сабақ
1) Жұмбақ шешу.
Бұтақтарға секіріп,
Әр жерден қылт етеді.
Кейде жаңғақ кеміріп,
Жоғарылап кетеді. \ тиін\

2) Ой қозғау.
- Тиін туралы өздерің не білесіңдер?
Қосымша мәлімет: Тиіндер — тиінтәрізділер тұқымдасының бір туысы. Еуразия, Солтүстік және Оңтүстік Американың ормандарын мекендейтін 40 - тан астам түрі белгілі. Қазақстанның шығыс, орталық және солтүстік аймақтарында, Тянь - Шань мен Жетісу (Жоңғар) Алатауының қарағайлы ормандарын мекендейтін 1 түрі – кәдімгі тиін бар. Оның тұрқы 16 – 28 см, салмағы 450 – 600 г. Түсі ақшыл сұр не жирен, үлпілдек, қалың жүнді, құйрығы ұзын (23 см - ге дейін). Құлағында шашағы болады. Ұясын ағаш басына кейде кеуегіне не жартас жарығына салады.

3) Оқулықпен жұмыс.
1. Мұғалімнің мәтінді оқуы.
2. Оқушылардың кезекпен оқуы.
3. Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар:
4. Сөздік жұмысы.
5. Тауып оқу.
Тиін сөзіне дыбыстық талдау жаса.
4) Сергіту сәті.
5) Оқулықтағы жаттығуларды орындау: 46 - жаттығу
Сөздерді жаз. Дауысты дыбыстардың астын сыз
6) Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

1 - тапсырма: Жоғалған әріптер тап ойны
Қ.... с,.... шақ, бөр... к, бор... н, к.. гершін, т.... лкі,... ліппе, кем...
2 - тапсырма Бір сөзден көп сөз ойыны. Жолбарыс сөзі

ІҮ Сабақты қорыту.
- Балалар, бүгінгі сабақ ұнады ма?
- Біз ойнай отырып не істедік?

Ү Оқушыларды бағалау.

ҮІ Үйге тапсырма: мәтіннің мазмұндау. 47 - жаттығу, 35 - бет.



Ұқсас жұмыстар

Диологтық оқыту арқылы оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту
ОҚУШЫЛАРҒА ТИІМДІ КЕРІ БАЙЛАНЫС БЕРУДІҢ 20 ЖОЛЫ
Көркем шығарманы оқытудың әдістемесі
Кіші мектеп жасыңдағы үлгерімі төмен оқушылардың ойлау ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі бала дүниетанымын дамытатын танымдық-шығармашылық ойындар жүйесі
Бастауыш мектеп оқушыларының оқу мотивациясын экспериментальды зерттеу
Ана тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау жобасын қолдану арқылы оқушылардың тілін дамытудың әдістемелік негізі
Топтық жұмыс - оқытудың оңтайлы да ерекше тәсілі
Психикалық дамуында тежелуі бар балалармен педагогпсихологтың түзету іс әрекеті
Жеке тұлғаға бағыттап оқыту Технологиясы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Мектептің 7 - сыныбын бітірген соң жұмыс істеп жүріп оқуын ФЗО (фабрика - зауыт оқуы) қабырғасында жалғастырды
Ойын технологиясы оқушылардың білімін дамыту құралы