Туған жерді сүю парыз

Көркем әдебиет
Тақырыбы: Қазақстан рәміздері
Сабақтың мақсаты:
1. Туған ел, Отан, Қазақстан туралы білімдерін кеңейту, тәуелсіздік туралы түсінік беру, сөздік қорларын байытып, тіл мәдениетін жетілдіру. Қазақстан Республикасының рәміздері жөнінде түсініктер беру және білімдерін бекіту. Мақал – мәтелдер, өлең, тақпақтар арқылы сөздік қорын дамыту. Түсіну, есте сақтау, жаттап алу қабілеттерін қалыптастыру. Отанға деген сүйіспеншілік сезімін арттыру, мемлекеттік тілді, рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу, ел азаматы атағына лайықты елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Отаным, тәуелсіз, егеменді, мемлекет, елбасы, рәміздер, қыран, тұлпар, шаңырақ, көп ұлтты, орман, өзен, көл, таулар, биік, бай, көркем, әдемі т. б.
Көрнектіліктер: Қазақстанның картасы, елбасының суреті, Қ. Р. рәміздері, дидактикалық ойындарға атрибуттар.

Сабақ барысы:
1. Сабақ еліміздің әнұранымен басталады.
- Бейбіт таңдар арайланып атады,
Туған жерді аймалады шапағы,
Байтақ елім, Қазақстан!
Ең бақытты балалардың Отаны!
- Балалар, барлығымыз да Қазақстан картасына назар аударайық. Мынау біздің байтақ жеріміз (Қазақстанның жерін картадан көрсетеді) Қазақстанның табиғаты алуан түрлі, жері кең, байтақ. Оны білу немесе түсіну үшін картаны пайдалану қажет. Сонда қай жерде қала, әдемі ормандар, биік таулар, теңіз, көл, қазына байлықтары бар екендігін картадан білеміз.

Ал, сендер қай қалада тұрасыңдар? (балалар жауабы: Біз Қарағанды қаласында тұрамыз). Қарағанды қандай қала? (балалар жауабы: Қарағанды – әдемі, таза қала).
- Балалар, айтыңызшы біздің Қазақстанның жері қандай? (балалар жауабы: Қазақстанның жері бай, үлкен, әдемі).
- Қазақстанның жерінде не бар? (балалар жауабы: Қазақстанның жерінде үлкен қалалар, ауылдар, көп үйлер бар, жасыл орман, биік таулар, теңіз, өзендер бар).

Менің елім Қазақстан
Бар ғой онда бәрі де:
Өзен де бар, көл де бар,
Орман да бар, тау да бар,
Жайнаған сансыз қаласы бар,
Жайқалған жомарт даласы бар.
Таңғажайып атында дәл табылды,
Табылда талай жұртқа танылды,
Туған елім, көкке жетті көк туын
Сен, Тәуелсіз мемлекетсің кәдімгі!

2. Сергіту сәті: Көк жалау желбіре (екі қолымен екі жаққа бұлғайды)
Асқақтап аспанда (екі қолдарын көкке созады),
Жас ұлан, ел бірге
Сап түзе, жасқанба (маршрут).
- Балалар, сендер Тәуелсіздік дегенді қалай түсінесіңдер? (балалар жауабы: Тәуелсіздік алдық дегеніміз – өзіміздің жеріміз, еліміз, теңдігіміз, Туымыз, Елтаңбамыз, Әнұранымыз, теңгеміз бар).
Бабамның да арманы,
Осы еді ғой аңсаған,
Тәуелсіздік таңдары
Бақ береді баршаға
Көк туымды қолыма
Бүгін берік ұстадым
Түсті бақыт жолыма
Менің Қазақстаным!

- Әр мемлекеттің өзінің елбасшысы бар. Біздің Қазақстанның елбасы кім? (балалар жауабы)
- Әр мемлекеттің өзінің белгілері бар. Балалар, сендер сүйікті Отанымыздың қасиетті белгілерін, рәміздерін білесіңдер ме? (балалар жауабы)
- Дұрыс, мемлекеттік рәміздері: елтаңба (герб), ту (флаг), әнұран (гимн) жатады. Осы рәміздер туралы жеке түсінік берейік. Мынау Қазақстан Республикасының туы. Тудың түсі аспанның түсіне ұқсайды – көк, ортасында күн шуағы. Астында қыран құс ұшып келе жатыр. Қазақстанда тұратын барлық халықтардың өмірі күндей жарқырап, қырандай самғай берсін дегені. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының авторы сүретші Шәкен Ниязбеков.

Тақпақ: Біздің ту
Айнымайды аспаннан
Біздің тудың бояуы,
Оны халық қашанда
Биікке іліп қояды
3. Дидактикалық ойын: Өз туынды тауып ал
- Рәміздер Мемлекетке не үшін керек?
(балалар жауабы: Әр мемлекеттің өзіндік ерекшелік белгілері болады. Еліміздегі халықтарды біріктіру үшін.)
- Еліміздің туын қайдан көруге болады (балалар жауабы: Үлкен мемлекеттік ғимараттардан, біздің балабақшаның төбесінде де ту бар, мереке күндері тулармен көшелерді сәндейді).
- Жарайсыңдар, балалар. Тамаша!
- Ал, балалар, Қазақстан Республикасы қазірге кезде бай да бақытты, болашағы зор, тәуелсіз, егеменді ел. Олай болса, осындай мемлекетте тұратын бізде бақыттымыз. Балалар, естеріңде болсын Қазақстан Республикасының рәміздерін, мемлекеттік тілің кұрметтеу керек, өз еліңді, жеріңді қорғау керек, халқына адал еңбек ету керек. Сонда ғана – ақ азамат, азаматша болып ер жетесіңдер.
Туған тілді білу парыз.
Туған жерді сүю парыз.
Отанды қорғау парыз.
4. Қорытынды.
5. Мадақтау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру (сыныптан тыс жұмыс арқылы)
Отансүйгіштікке тәрбиелеу
Алашорда үкіметі және мемлекеттік тіл саясаты
Балаға экологиялық тәрбие беру арқылы шығармашылық қабілетін дамыту
Жоғарғы мектеп студенттеріне патриоттық тәрбие берудегі халықтық тәрбие дәстүрлерін пайдалану
Оқушыларды отансүйгіштік интерноционалдық тәрбиелеудің теориялық мәселелері
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастыру
Ақпан төңкерісі
Патриоттық тәрбие
Алаш партиясының саяси көзқарасы
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Жердің пішіні және көлемі
Персонал бойынша менеджердің негізгі кәсіби ролі
Адамға талай жерді көрген артық, Танысып әркімдерді білген артық
Саурық батырдың туған ағасы
Туған өлке жырында
Менің туған жерім - Казталов ауданы
Жәнібек Бердәулетұлы (туған жылы белгісіз - 1792) - батыр, шешен
Шатақ Есенбайұлы (туған - өлген жылы белгісіз) - батыр
Туған жер - ол әрбір адамның кіндік қаны тамған қасиетті мекен