Бөлшектерді көбейту тақырыбын тірек конспектісі бойынша түсіндіруді қолдану

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейту
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Бөлшектерді көбейту тақырыбын тірек конспектісі бойынша түсіндіруді қолдану.
1) ережесін жатқа білу, қолдана алу.
2. Дамытушылық: Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Практикалық дағдыларын қалыптастыру, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелілік: Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру. Сын тұрғысынан саралай білуге тәрбиелеу. Бір-біріне достарына көмек көрсетіп, топ, ұжым болып бірлесіп, тату-тәтті жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Топтық сайыс ойын сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: электрондық оқулық, бейнепроектор, қосымша тірек-конспект слайдтары, тест, логикалық есептер және сөзжұмбақтар, бағалау кестесі, бағалау жетондары
Пәнаралық байланыс: Тарих, қазақ тілі, қазақ әдебиеті.
Сабақтың барысы:
І. Ой қозғау: Нені біліп шығу керек?
ІІ. Ой толғау: Нені білгіміз келеді?
ІІІ. Ой қорытыу: Нені білдік?
І. Ұйымдастыру кезеңі. (ЭО бойынша модуль-2 9тапсырмаларын орындау)
Оқушылардың сабаққа даярлығын, қатысуын шолып өту, оқу құралдарын түгелдеу.



Ұқсас жұмыстар

Оқыту әдістерін тиімді қолдану арқылы мектепте математикалық білім беру
Ағаш өңдеу токарь станогын оқытудың әдістері мен формалары
Математиканың білім мазмұнындағы мектептің бастауыш және орта сатысындағы сабақтастығы
Құстар жарысы
Математиканы тереңдетип окыту
Натурал саннан бөлшекті азайту
Математиканы модульдік технологиямен оқыту
Оқушылар білімін тексеру
«Биологияны оқыту әдістемесі» пәннің оқу-әдістемелік кешені
Математика сабақтарында ақпараттық технологияны қолдану
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
GRAPH кітапханасын қолдану
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны