Мақалды жатқа мағынасынан ашу

Тақырыптар:
1. Көмектес септік (қазақ тілі)
2. Жыл мезгілдері (дүниетану)
3. М. Дулатов Қыс (ана тілі)

Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Көмектес септік
Сабақтың мақсаттар: Септік жалғаулары туралы білімдерін нақтылау. Оқушылардың сөздік қорын молайту, қазақтың салт – дәстүрін бойларына сіңіруге бағыт беру. Сауатты жазуға дағдыландыру, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, сызба, суреттер, парақшалар.

Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық.
Қазақ тілім – өз тілім – ана тілім,
Абай, Мұхтар – сөйлеген дана тілім,
Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІІ. Өткенді пысықтау. Бәйге ойыны.
40 – сөз таптарын ата
30 – етістік дегеніміз не?
50 – сөйлем дегеніміз не?
10 – сын есім дегеніміз не?
60 – гүл сөзін септе
20 – кебеже сөзін тәуелде
50 – сөз нені білдіреді?
15 – сан есім дегеніміз не?
80 – одағай дегеніміз не?

IV. Жаңа сабақ
Атау септік: кім? не? Оқушы, шөп
Ілік септік: кімнің? ненің? Оқушының, шөптің
Барыс септік: кімге? неге? Оқушыға, шөпке
Табыс септік: кімді? нені? Оқушыны, шөпті
Жатыс септік: кімде? неде? Оқушыда, шөпте
Шығыс септік: кімнен? неден? Оқушыдан, шөптен
Көмектес септік: кіммен? немен? Оқушымен, шөппен
(Түсіндіру)

V. Жаттығу жұмысы
1. 80 – жаттығу. Көшіріп жазу, көмектес септіктегі сөзді табу, сұрақ қою.
2. 81 – жаттығу. Мақалды жатқа мағынасынан ашу.
Оқу – инемен құдық қазғандай.
Сумен ойнама – батарсың.
Отпен ойнама – күйесің.
3. 82 – жаттығу. Адасқан сөздерді өз орнына қойып, сөйлем құрату.
4. Сергіту жаттығуы.
5. Венн диаграммасы. Септік жалғау – Тәуелдік жалғау
6. 84 – жаттығу. Шаршы бойынша орындату.
7. Топ бойынша жұмыс.
1 – топ.
2 – топ. Белдік сөзін тәуелдету.

VІ. Сабақты бекіту. Семантикалық карта.
Сабақты қорытындылау.
VІІ. Үйге тапсырма. 83 – жаттығу, ережені оқу.
Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Балалар әдебиетінің дамуы
Блум таксономиясы бойынша оқу мақсаттарының негізгі категориялары
Балабақшадағы тіл дамыту бағдарламасы
Бастауыш сынып оқушыларының ой-өрісін мақал-мәтелдер негізінде дамыту.
Мақал мәтелдерді, жұмбақтарды, жаңылтпаштарды оқыту ерекшеліктері
Мақал - сөз анасы
Блум таксономиясы туралы
Мақал мен мәтелдің өзіндік ерекшеліктері
Жұмбақ, мақал-мәтел, жаңылтпаш, нақыл сөздерді балабақшада пайдалану
Қазақ тіліндегі мақал-мәтелдердің өзіндік грамматикалық ерекшеліктерін олардың семантикалық құрылымы арқылы зерттеу, мәнмәтіндік өзіндік грамматикалық ерекшеліктерін сипаттау
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Орман шетінде домаланып бара жатқан кірпіні аш қасқыр бас салады
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Абылай қалмақтарға жорықпен келе жатқанда қалмақтан жеті адам елші келіп, қалмақ ханы Серен хан
Біз ешбір елге тәуелденбей, қой үстіне жұмыртқалаған заманда өмір сүріп жатқанымыз - Тәуелсіздіктің арқасы
мЖарық (hernіa) - іш қуысында жатқан органдардың немесе олардың бөліктерінің әдеттегі орнынан іш пердесімен бірге тері астына шығуы
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
азiрде әдебиет оқулықтарының олқы соғып жатқан тұстары хақында сөз етушiлер, қалам тербеушiлер аз емес
Ұсталық кәсіп - ертеден келе жатқан кәсіп түрі болып табылады, ол көшпенділер өмірінде халықты шаруашылық және тұрмыстық маңызы бар бұйымдармен қамтамасыз еткен