Білім салалары

Білім салалары: Қатынас
Бөлімдері: Тіл дамыту
Тақырыбы: Төлдердің айтысы
Мақсаты: Балалардың білім, білік дағдыларын қалыптастыру, үй жануарлары туралы білімдерін дамыту. Үй жануарларының пайдасы, әрі қайсысының орыны, төлі, ерекшеліктері жөнінде білімдерін кеңейту. Жануарлар жөнінде өлеңдер, тақпақтар, жаңылтпаштарды мәнерлеп жатқа айту арқылы тілдерін дамыту.
Көрнекілік: Төлдердің суреттері және бетперделері

Сөздік жұмыс:
сиыр - корова,
жылқы - лошадь,
түйе - верблюд

Тәрбиешінің іс - әрекеті: Сәлеметсіздер ме қонақтар!
Бүгінгі біздің ашық сабағымызға қош келдіңіздер!
Мативациялық қозғаушы кезең:
Үстінде үйдің тұр еді мысық
Қасына келді бір торғай ұшып
Бас салмақ болды
Ыршыды мысық
Жөнелді торғай
Пыр етіп ұшып - деп тәрбиеші айтқан кезде балалар қимыл - қозғалыстарымен көрсетеді.
Негізгі бөлім:
- Балалар бүгін біз үй жануарымен танысамыз. Кім біледі үй жануарларына қандай жануарлар жатады?
Балалар:
- Сиыр, қой, жылқы, үйрек т. б
Тәрбиеші:
- Олар қайда тұрады?
Балалар:
- Қорада, үйде, фермада.
Тәрбиеші:
- Олар бізге не береді?
Балалар:
- Сүт, ет, май, шұбат т. б

Тәрбиеші:
- Өте жақсы балалар онда біз бүгін ойын ойнап көрейік. Ойынның аты Қателесіп қалма деп аталады. Мен қазір сендерге әртүрлі жануарларды атаймын ал сендер болсаңдар ішінен тек қана үй жануарларын теріп айтатын боласыңдар, жарай ма?
Тыныс алу жаттығуы Балапан қанат қағады .
- Қолды бос жіберіп тік тұрамыз
- Демімізді ішке тартып Ку - ка - ре - ку деп демімізді сыртқа шығарамыз.
Тәрбиеші:
- Ендеше бүгін сол жпнуарлар туралы аңыз тыңдайық Төлдер айтысы деп аталады.
Балалар ертегіні өздері орындайды.
Бір жерге жиналған лақ, бұзау, қошақан, бота біздің иеміз кімді көбірек жақсы көреді деп айтысыпты.
Бірінші лақ:
- мә - ә - ә! Әрине иеміз бізді жақсы көредңі ол сүтімізді ішіп, түбітімізді киімге пайдаланады.
Қошақан тұрып:
- ме - ме ал біз ше? Адамдарға біздің етіміз ұнайды! Ол біздің жүнімізден шұлық тоқиды - деп дауласыпты
Осы кезде бұзау:
- мө - ө - ө сендер босқа мақтанасыңдар адам тіршілігіне ең қолайлы мен сүт, қарын, май алады деп мақтанады
Сонда құлын бір кісінеп:
- Ихо - хо! Босқа мақтанбаңдар иеміз мені жақсы көреді, мен мінсе көлік, жесе азық - депті
Сонда үндемей тұрған бота:
- бәрінен де бізді жақсы көреді біздің шұбатымыз ең алтыны
Сол кезде адам келіп төлдерім босқа таласпаңдар әрқайсыларыңның орындарың бөлек деп жауап беріпті
Үлкен - кіші дамытушы ойыны:
Сиыр қандай?
Бұзау қандай?
Ол қалай дыбыс шығарады?
Жылқы қандай?
Құлын қандай?
Ол қалай дыбыс шығарады?
Ән Бізде де бар құлыншақ балалардың орындауында.
Рефлексивті – қорытындылау:



Ұқсас жұмыстар

Мектептегі экономикалық география білім жүйесін жүргізу әдісі мен тәсілдері
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ ДАЯРЛЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ИНВАРИАНТТЫ МАЗМҰНЫ
Психология ғылымының, оның салалары мен тармақтарының ғылымдар жүйесіндегі орны
Ғылым
Педагогика ғылымының құрылымы
Қазақстанның экономикалық аудандары
Педагогика ғылымының салалары мен міндеттері
Ғылымның даму кезеңдері
Психологияның ғылымдар жүйесіндегі орны
Қазақстан Республикасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Мәдениет. Ғылым. Білім.
Білімді ұрпақ
ЛЕКСИКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН САЛАЛАРЫ туралы
ҚР «Білім беру туралы» заңына
ЛЕКСИКОЛОГИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН САЛАЛАРЫ