Тақтадан буындар мен сөздерді оқыту

Сабақтың мақсаты:
Білімділік – Ж дыбысы мен әрпін таныту. Ж дыбысын сөз ішінен бөліп, дұрыс айтқыза білу, ж әрпі бар сөздерді тұтас оқу;
Дамытушылық – оқушылардың тіл байлығын, ой - өрісін дамыту.
Тәрбиелік – ұқыптылыққа, достық қарым - қатынасқа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: мазмұнды сурет, кеспе әріптер, буындар, слайд, кесте, парақша.
Пәнаралық байланыс:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
Психологиялық дайындық.
Бақытты балғын баламыз,
Өседі ой - санамыз.
Білімнің нәрін сусындап,
Биікке самғап, барамыз.

ІІ. Өткен материалды еске түсіру.
А) Тақтадан буындар мен сөздерді оқыту.
Ә) Ат тағалау мәтінін оқыту.
Б) Мазмұнын сұрау.
Сұрақтарға жауап алу.
А) Мәтінде неше сөйлем бар?
Ә) Мәтіндегі адам аттарын ата?
Б) Аулада, Сағадат сөздеріне дыбыстық талдау жаса.
Ау - ла - да 3 б. 3 д. д. 6 д.
Са - ға - дат 3 б. 3 д. д. 7 д.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Аң патшасы қай аң? (жолбарыс)
Жолбарыс туралы аңыз әңгіме.
М. Жолбарысқа жираф не деп жауап берді?
О. Ж - ж - ж - жи - жи - жираф.

Бүгін біз ж дыбысы мен, ж әрпімен танысамыз. Ж дыбысының әрпін көрсетіп ілу. Ж баспа, жазба түрі.
Ж дыбысын бірнеше рет айтқызу.
Ж дыбысы ұяң дауыссыз дыбыс.
Жасалуына қарай – тіл алды дауыссыз дыбыс.
Айтылуына қарай – ызың дауыссыз.
М: Ж дыбысынан басталатын буын құрату.
ЖУ -
ЖА -
ЖЫ -
ЖО -

Буын құрату.
Жа – рық, рыс, лау, лын, уын
Жо – та, ба, март
Жу – ас, а, сан
Жы - ра, лан, лу

Суреттер көрсету. (слайд)
Дыбыстық талдау жасату.
Кестедегі қарсы мәндес сөздерді орнына қойып, сөз тіркестерін оқыту.

Жуан ағаш Жаңа орамал
? ағаш (жіңішке)? орамал (ескі)

Тар жол Аласа тау
? жол (кең)? тау (биік)
Оқулықпен жұмыс.

А) Мынау ненің суреті?
(Жіптің суреті көрсетіледі).
Жіп.
Жіп неден жасалады?
Жіп сөзін буынға бөлейік
Жіп сөзінде неше буын, неше дыбыстар бар?
Ж дыбысы сөздің қай жерінде келіп тұр?
Ә) Жаңа буындарды хормен оқыту.
Жа, жо, жы, жу.
Б) Жаңа буындардан құралған сөздерді оқыту.
(сөздерге түс беру)
В) Диалог сөздерді оқытып, түсінік беру.

Сергіту сәті.
Қане, қанат жазайық,
Қарлығаш болып ұшайық.
Ұшып - ұшып алайық,
Қане, қайта қонайық.

Дәптермен жұмыс.
Жазу тәртібін үйрету.

Бекіту.
Тақтамен жұмыс.
Кім шапшаң? ойын.
Берілген сөздерге әр оқушы қолындағы түсті дөңгелектермен дыбыстық талдау жасайды.

Қорытындылау.
Бүгін қай дыбыспен таныстық?
(Ж) Сөз ортасы
Сөз басы дауыссыз
Ж әрпі тіл алды дауыссыз ұяң айтылуына қарай ызың дауыссыз дыбыс



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балалардың үйлесімді сөйлеуін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Сауат ашу арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту
Көрнекі құрал оқу моделі
Бастауыш сыныпта сауат ашу кезеңінде көрнекілікті тиімді қолданудың жолдары
Сауат ашу әдістемесі дамуының қазіргі проблемалары
Ойды дамыту - тіл дамыту негізі
“Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы” пәнінен дәрістер
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Грамматика және тіл дамыту
«Грамматика, емле және тіл дамыту жұмыстарына үйретудің әдіс-тәсілдері»
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы