Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту
Практикант: Орынбай Гүлдана
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: 249+376, 625 - 376 Қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың өздеріне тұжырымдар жасатып, өз ойларын дәлелдеуге төселдіру, танымдық қасиеттерін дамытуға мүмкіншілік жасау. Көп таңбалы сандарды қосудың тәсілдерін меңгерте отырып, тез ойлауға үйрету;
2. Дамытушылық. 1) Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту;
2) Ертегі арқылы қызығушылығын арттырып, өмір жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
3. Тәрбиелік. 1) Оқушыларды тиянақтылыққа, сауаттылыққа, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, мәдениетті, әдемі сөйлеуге үйрету;
2) Баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, нақтылық тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу;
Сабақтың типі: дәстүрлі
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ертегі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: әңгімелеу, СТО стратегиялары, талдау - жинақтау, топтық әдіс
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика
Сабақтың көрнекілігі: сызба плакаттар: бағалау парақшасы, тақырыптық презентация
Қажетті құрал - жабдықтар: оқулық, дәптер, интерактивті тақта,
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Ән ұран орындату
б) Сыныпты 3 топқа бөлу
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы бөлу. (оқушыларды тақтаға шығарып, арнайы карточкада салынған фигураларды таңдату)
1 - топ (үшбұрыш - қызыл)
2 - топ (шеңбер - көк)
3 - топ (төртбұрыш - жасыл). Топ ережесін еске түсіру, қосымша қажетті жағдайлармен толықтыру.
в) сабаққа даярлық
II. Үй тапсырмасын тексеру
үйге берген тапсырманы бір - біріне алмастыру арқылы тексерту, дұрыс жауабын оқыту, салыстыру.
III. Мақсат қою кезеңі
Бүгінгі сабақтың мақсатын хабарлау
- Бүгін біз сабағымызды ертегі сабақ деп алдық, яғни сабағымызды Жеті лақ пен қасқыр ертегісі бойынша өтеміз. Жалпы ертегінің мазмұнын білеміз.
(слайд - 1 ашылады) Біз білеміз, қасқыр ешкінің 6 лағын ұрлап кеткенін, енді сол ешкі бізден көмек сұрамақ.
– Ендеше балалар, ешкінің өтінішін орындаймыз ба?
– Бізге қасқыр лақтарды беру үшін әр лақ 1 - тапсырмадан тұрады екен, егер біз 1 - тапсырма орындасақ, бізге бір лақтан беріп отырады, яғни бізге 6 - тапсыома беріледі.
– Олай болса сол тапсырмаларды орындауға дайынбыз ба?
– Тағы да айта кететін жағдай, тапсырма әр топқа жеке беріледі, және сол тапсырмаларды орындау деңгейлеріңізді (+,- ) белгілеп отырамын.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОЙЛАУ ЖӘНЕ СӨЙЛЕУ ПРОЦЕССТЕРІН ДАМЫТУ
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлауының даму ерекшеліктері
Ойындар арқылы баланың логикалық ойлауын дамыту
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінде ойын технологиясының мазмұны, міндеттері және ерекшеліктері
Мектеп жасына дейінгі ересек балалардың логикалық танымы үдерісін ойын әрекеті арқылы дамыту.
Мәселенін мұндай бағытта шешілуі
Логикалық ойлау қабілеті
БАСТАУЫШ САТЫСЫНДА МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУДА ДИДАКТИКАЛЫҚ ОЙЫНДАРДЫ ПАЙДАЛАНЫП ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың жолдары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы