Оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге, ғылыми ізденуге қызығушылығын дамыту

Сабақтың тақырыбы: My favourite season
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жыл мезгілдері туралы нығайту және алған білімдерін қорытындылау.
Дамытушылық: Оқушылардың ағылшын тілін меңгеруге, ғылыми ізденуге қызығушылығын дамыту.
Тәрбиелік: Қоршаған ортаны қорғауға, табиғатты сүюге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Қайталау, қорытындылау сабағы.
Пәнаралық байланысы: Қазақ – тілі, орыс – тілі, өзін – өзі тану.
Сабақтың материалдық – техникалық жабдықталуы: компьютер, DVD, теледидар, музыкалық орталық.
Сабақтың көрнекілігі: My favourite season тақырыбында плакаттар, слайдтар. Бейне таспа Weather , Season Park .
Пайдаланылатын әдебиеттер:
1. Учебник английского языка Н. А. Бонк, Г. А. Котий, Н. А. Лукьянова.
2. Ағылшын тілі оқулық 5 кл. К. Набиева.
3. New Headway English course Liz and John Soars, Oxford.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі: Good morning pupils. How are you?
2. Сабақтың мақсатын және жұмыс жоспарын хабарлау.
3. Өтілген тақырыпты қайталау.
Оқушылар әрбір жауап берген сұрақтарға жұлдызша алады. Сабақтың соңында ең көп жұлдызшаны жинаған 3 оқушыға сыйлық беріледі.
Сұрақтар:
- What season is it?
- What colours do you see?

Бейне таспа Seasons
- How many days are there in a week?
- How many months are there in a day?
- How many months are there in a year?
- How many seasons are there in a year?
- What season is it now?
- What month is it now?
- What is your favourite season? Why?
- Why say 7 days?
- Why say 12 months?

Ән Week
II – жаттығу орындау
Оқушылар уақытқа жаттығу орындайды. Ең бірінші бітірген 4 оқушыға жұлдызша беріледі. 12 ай, 7 күн, мезгіл айларын дұрыс қатесіз жазу керек.
Months
1. …, … and … are Winter months.
2. …, … and … are Spring months.
3. …, … and … are Summer months.
4. …, … and … are Autumn months.

Сергіту жаттығу.
Бейне таспа Park
III – плакаттағы тапсырмаларды орындау.
1. Плакаттағы суреттердің ағылшынша аталуын табу.
2. Оқушы ортаға шығып плакаттағы тапсырмабойынша сөйлемдерді аяқтайды.

Numeral
1. Winter is the … ….
2. Spring is the … ….
3. Summer is the … ….
4. Autumn is the … ….
Weather
1. It is cold … ….
2. It is warm … ….
3. It is hot … ….
4. It rains … ….

Бейне таспа “Weather”
VI – мезгілге байланысты тақпақтар.
Оқушылар айтқан тақпақтары үшін де жұлдызша алады.

V – My favourite season тақырыбына сурет салып, 2 - 3 сөйлем құрау, үй жұмысына берілген болатын. Бұл тапсырмаға да жұлдызша беріледі.

VI – Сабақты қорытындылау.
Бүгінгі сабақ бойынша оқытушының шешімі. Ең көп жұлдызшаны жинаған 3 оқушыны анықтап, оларға сияпатын табыстап және басқа оқушылардың сабаққа қатысуы туралы пікірін білдіру, сабақ бойынша оқушылардың білім жетістіктері мен жіберілген кемшіліктеріне түсінік беру.



Ұқсас жұмыстар

Ұжымдық оқыту тәсілінің әдістемесі
Ағылшын тілі интерактивті тақтаны қолдану
Ағылшын тілін оқытудың құрылымы
Оқушылардың танымдық қызығушылығын тілдерді оқыту үрдісінде қалыптастыру
МЕКТЕПТЕ ХИМИЯНЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ТИІМДІЛІГІН ТӘЖІРИБЕЛІК ЗЕРТТЕУ
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологиясы
Ойын технологиясы арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары мен ынталарын арттыру
Ағылшын тілін қарқынды оқытудың принциптері
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ БІЛІКТІЛІГІН ДАМЫТУ
Ағылшын тілі сабағында оқушыларды дамыту мақсатында ойын техналогиясын қолдану
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Индустриялық-инновациялық стратегияның басты бағыты – бәсекеге қабiлеттi өнеркәсiптi дамыту
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Шығыс Қазақстан облысының тілдерді дамыту