Қызығушылықты ояту Сұрақ - жауап

Презентациясымен
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: сан есімнен өткенді пысықтау, санға байланысты қолданылатын сөздермен танысу, жаттығу;
Дамытушылық: ойлау қабілетін, белсенділігін арттыру. Ынта қойып тыңдау, жазу машықтарын қалыптастыру. Сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.
Тәрбиелік: ұқыптылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, баяндау, ой қозғау, жаттығу, СТО

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру
Амандасу, оқушыларды түгелдеу, барлық зейіндерін сабаққа аударуын талап ету.
ІІ. Өткенге шолу.
ІІІ. Жаңа сабақ
ІҮ. Бекіту (жаттығу)
Ү. Қорытынды
ҮІ. Үйге тапсырма
ҮІІ. Бағалау

І. Ұйымдастыру
Амандасу, оқушыларды түгелдеу, барлық зейіндерін сабаққа аудару
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!

ІІ. Өткенге шолу.
І. кезең
“Қызығушылықты ояту”
Сұрақ - жауап
1. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
2. Сан есім дегеніміз не?
3. Сан есім құрамына қарай қандай топқа бөлінеді?
4. Сұрақтарын ата.
5. - ыншы,- інші, - ншы,- нші жұрнақтары арқылы қандай сан есім жасалады?
6. Болжалдық сан есім қандай жұрнақтар арқылы жасалады?
7. Жүздеген, мыңға жуық қандай сан есім?
8. Қандай жағдайда дефис қойылмайды?
9. Біздің мектеп неше қабатты?
10. Реттік сан есімге мысал келтір.

ІІІ. Жаңа сабақ
Сабаққа кіріспе
ІІ кезең
“Мағынаны тану”
Сағаттың суреттері (көрнекілік)

- Мына суреттен нелерді көріп тұрмыз?
- Бұлар сағаттар..
- Бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы осы сағаттарға байланысты. Біз қазақша уақыттың қанша болғандығын атып үйренеміз, жаттығамыз.
Сағаттың түрлері өте көп. Қандай сағаттар бар?
Сағаттардың түрлері

Мыналар қандай сағаттар?
Жұбын табу.
қол сағат
үстел сағаты
қабырға сағаты
құм сағаты
қалта сағат

Тіл білімі
Сан есім жалғаулары
Сан есім + шығыс септігі жалғауы
Сағат оннан бес минут кетті.
Сан есім + барыс септігі жалғауы
Сағат онға бес минут қалды
дәл
Сағат
тура
Сағат оннан он кетті
Сағат екіге он қалды

ІҮ. Жаттығу жұмыстарын орындау
4 - тапсырма. Сағат қанша болды.
Жазбаша жұмыс
Сағат тоғыз болды.
Сағат бір жарым болды
Сағат екіден он бес минут кетті
Сағат үшке он минут қалды

Ауызша сөйлесу
Берілген сағаттарды пайдаланып, бір - бірімен сөйлесу
5. Берілген сағаттарды оқылуымен жұптастыр
1. 11: 25 а) Сағат сегізге он бес минут қалды.
2. 15: 30 ә) Сағат он екіге бес минут қалды.
3. 19: 45 б) Сағат үш жарым.
4 23: 55 в) Сағат таңертеңгі он бір жиырма бес
Ү. Қорытынды
Біз бүгінгі сабақта нені білдік?
Сағаттың қандай түрі бар?
Мысал келтір
ҮІ. Үйге тапсырма
4 - тапсырма. 147 - бет
ҮІІ. Бағалау



Ұқсас жұмыстар

Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – педагогикалық технология
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Педагогикалық практикадан есеп
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының тәсілдері
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
Сын тұрғысынан оқыту
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту – технологиясы
М. Жанпейсованың модульдік оқыту технологиясы
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік
Заңды тұлғаның жауапкершiлiгi
Еңбекті қорғау жөніндегі заңдарды бұзғаны үшін жауаптылық
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Әділет тобының сұрақтары