Жігер тобы

Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Жәлімбетова Алмагүл Рзағалиқызы

Тақырыбы: Ана тілім – ардағым
Мақсаты: Ана тілде таза сөйлеуге, тілді құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушылардың мемлекеттік тілге деген қызығушылығын арттыру. Тез ойлап, ұтымды жауап қайтара білуге, еркін сөйлеуге дағдыландыру.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, презентация, плакат, карточкалар.
Түрі: дәстүрлі емес.

Ұйымдастыру бөлімі: Оқушыларды орналастыру, зейіндерін шоғырландыру.
Мұғалім сөзі: Ана тілі мен әдебиеті әрбір ұлттың мақтанышы, асыл мұрасы. Қазақ халқы – сөзге шешен, ойы ұшқыр, мақалдап сөйлейтін халық. Кез – келген дауды атақты билеріміз бір ауыз сөзбен шеше білген. Осыншама жылдар бойы жеңілмей келе жатқан тіл. Тіл – ұттың жаны, тіл – ұлттың асыл қазынасы. Бұл қазынаны жоғалтуға болмайды.
Құрметті ұстаздар, оқушылар! Ана тіліміз қазақ тілінің мерейін көтеру болашақ сіздердің еншілеріңізде. Осы орайда сыныбымызда Тапқыр достар интеллектуалды сайыс сабағы арқылы Ана тілім - ардағым тақырыбында тәрбие сағаты өтпекші, белсенділік танытайық. Сабағымызды бастамас бұрын 2 топқа бөлінеміз.
1- топ. Ұлан тобы
2- топ. Жігер тобы.
Екі топтың қайсысы жеңіске жеткенін анықтау үшін әділ қазылар алқасын сайлап алайық.
1 – кезең. Таныстыру (топтың атауы, ұраны)
2 – кезең. Сиқырлы сөздер (берілген сөзден бірнеше сөз құрау)
3 – кезең. Бәйге (мақал – мәтелдер сайысы)
4 – кезең. Сен білесің бе? (ұяшық ішіндегі сұрақтарға жауап)
5 – кезең. Кім жылдам? (берілген сөздерді жұмбақтап, ыммен түсіндіру)
6 – кезең. Ребус шешу
7 – кезең. Қорытынды.
1 – кезеңі. Таныстыруды бастайық! Сөз кезегін Ұлан тобы мен Жігер тобына
береміз
1 – топ. Толағайдың тасындай,
Төрт ұланнан тұрамыз.
Сөзге жүйрік баламыз,
Ұлан тобы осындай.
2 – топ. Сәлем бердік баршаға,
Оқушылар сіздерге.
Жігер атты тобымыз,
Таныстырдым бәріңе.

2 – кезең. Сиқырлы сөздер тақтаға Қасқалдақ сөзі жазылады. Қай топ осы сөзден бірнеше сөздерді көп құраса, сол топ артық ұпай жинайды. 2 минут уақыт беріледі.
3 – кезең. Бәйге мақал – мәтелдер сайысы. Әр топ мақал – мәтелдер айтудан жарысады.
Қай топ көп мақал – мәтел жинаса, сол топ жеңімпаз атанады.
4 – кезең. Сен білесің бе? бұл кезеңде интерактивті тақтаға жемістің ортасында сандар салынған ұяшық берілген. Ұяшықтың астындағы сұраққа дұрыс жауап берген оқушыға балл қосылады.
5 – кезең. Кім жылдам? әр топ кезекпен карточкаға жазылған сөздерді ыммен, жұмбақтап көрермендерге түсіндіреді. 2 минут уақыт беріледі.
6 – кезең. Ребус шешу Бұл кезеңде әр топқа жеке – жеке ребус беріледі. 1 минут ішінде шешуі керек.
7 – кезең. Қорытынды Әділ қазыларға сөз беру. Жеңген топ анықталады. Марапатталады.
Жарыс заңы ежелден,
Жеңімпазды анықтау.
Жеңімпаз болу шарты сол.
Еңбектену, жалықпау.



Ұқсас жұмыстар

«Жартас» ЖШС туралы
Мотивацияның маңызды теориясы
Вилкоксонның белгілері
Етістіктердің семантикалық құрылымы
Менеджменттің аса маңызды міндеттерінің бірі
Әлеуметтік топтар
ЖШС «Жигер» кәсіпорнының өндірістік шаруашылық қызметіне толық талдау жүргізу, кәсіпорынды басқару құрылымын зерттеу, және кәсіпорында негізгі капиталды пайдалану тиімділігін талдау және оның деңгейін арттыру бойынша іс-шаралар жобасын жасау
Шағын кәсіпорын жұмысының экономикалық сипаттамасы
Мотивация теориясын дамытқан ғалымдардың негізгі теориялары
Мотивацияның мәселелері
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
«Жігер» ұйымының әнұраны
Орта Азия мемлекеттерінің интеграциялық күш жігері
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы
Заңгерлер тобына
Майлар - құрамына майлар және май тәрізді заттар кіретін органикалық қосылыстар тобы
Әділет тобының сұрақтары
Дүзбембет - тобықты болысының адамы
Германиядағы кеңес әскерлері тобы 2 - гвардиялық танк армиясының мотоатқыштар дивизиясы мотоатқыштар полкінің взвод командирі (1986 - 88)
Дұшпанның тобына сілте