Жердің құрылысы және құрамы туралы нақты білімді тапсырмалар беру арқылы өздігінен меңгерту
Павлодар облысы, Ақсу қаласы
№2 жалпы орта білім беру мектебі
География пәнінің мұғалімі
Алиева Бакыт Абилкайыровна
Сабақтың тақырыбы: Жердің құрылысы және құрамы
Сабақтың мақсаты: Жердің құрылысы және құрамы туралы нақты білімді тапсырмалар беру арқылы өздігінен меңгерту;
Міндеттері:
- өз пікірін ұстана білуге үйрету;
- пікірталас жүргізу барысында өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге тәрбиелеу.
өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер , Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету , ОүБ және ОБ , Талантты және дарынды балаларды оқыту , Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу , Оқытудағы басқарушылық және көшбасшылық , Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану .
Әдіс - тәсілдер: жеке, жұптық, топтық, географиялық диктант , ДЖИГСО , сызба, синквэйн
Дереккөздер: Оқулық, атлас, кескін карта, интербелсенді тақта, стикер, маркерлер, бағалау парағы, презентация
Оқыту нәтижесі: - Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады. Жердің құрылысы және құрамы туралы білімі қалыптасады.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдас тыру кезеңі
1. Топқа бөлу: төрт түс арқылы;
1 - топ: Атмосфера
2 - топ: Гидросфера
3 - топ: Литосфера
4 - топ: Биосфера
2. Орындықтың артына стикер жапсыру арқылы топ басшысын анықтау;
Өткенді тексеру
1. Географиялық диктант
2. Сәйкестендіру
3. Сандар да сөйлейді
4. Терминдер
Жаңа тақырып
Жұмбақ шешу:
Алайын десем ауыр кілем,
Сатайын десем, тәуір кілем
Мақсатты оқушылармен анықтайды. Әр топқа тапсырма береді:
1. Атмосфера тобына географиялық қабық тарырыпшасы беріледі.
2. Гидросфера тобына
Құрлық пен мұхиттың пайда болуы тақырыпшасы беріледі.
3. Литосфера тобына
Жердің ішкі құрылымы тақырыпшасы беріледі.
4. Биосфера тобына барлық мәтінді оқып шығу беріледі.
Географияның оқыту әдістері
Дәстүрлі сабақ пен дәстүрлі емес сабақтар
3-сынып «Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Квалиаметрия пәнінен дәрістер кешені
Африка құрлығын оқыту
ДҮНИЕТАНУДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Оқушылардың өзіндік зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
«Бастауыш мектепте дүниетануды оқытудың теориясы мен технологиясы» пәнінің әдістемелік кешені
Қазақстандағы заманауи білім беру жүйесінің дамуы
Оқыту процесінде әдісті пайдалану
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
ҚОРҚЫТ туралы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері