Жуан дауыстыларды ата

Сабақтың тақырыбы: Жіңішке дауыстылар
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жіңішке дауысты дыбыстар жайлы білімдерін кеңейте отырып, сөз ішінен ажыратуға үйрету:

Дамытушылық: Оқушылардың оқу жазу, өз пікірлерін толық айтуға мүмкіндігін ойлау, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту;

Тәрбиелік: Еңбек қадірін, жер қадірін, құстар мен жәндіктердің пайдасын білуге қамқорлық жасауға тәрбиелеу

Көрнекті құралдар: суреттер, автор суреті
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, СТО.

Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Біз ерекше баламыз,
Біз әдепті боламыз.
Ұстаздарды көргенде,
Қуанып қарсы аламыз.
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.

Күн ретін көркем жазу.
Үү Үкі, үміт, үйрек
Үй жұмысын тексеру:
Жапалақ қар мәнерлеп оқу
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
Ешқандай кедергісіз айтылған дыбыстар.
Жуан дауыстыларды ата?

Жаңа сабақ:
Ой шақыру:
Жұмбақ шешу.
Торын құрып қояды,
Шыбындарды жояды.
(Өрмекші) дыбыстық талдау жаса.

Құйқылжытып дала күйін,
Үй ішіне салады үйін. (Қарлығаш)
дыбыстық талдау жаса.

Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш әңгімесімен таныстыру.
Бұл әңгімені кім жазған екен.
Олай болса, ақын туралы қысқаша танысайық.
Ыбырай Алтынсарин – ағартушы, ақын, жазушы, ұстаз



Ұқсас жұмыстар

Дауыстылар жүйесі
Қазақ тілі дыбыстарының артикуляциялық сипаты
Дауысты дыбыстар жүйесі
Қазақ тілінің дыбыс жүйесі
Қазақ тіліндегі дауысты және дауыссыз дыбыстарды үйретудің жолдары
Тіл дыбыстарының түрлері. Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Дауыстылар
Қазақ тілінде дауысты дыбыстардың жасалуы және түрлері
Қазақ тілінің вокализм және консонантизм жүйесі, жіктеу принциптері
Дауысты дыбыстар
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі