Кітап емханасы көрініс
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Қазалы ауылы, №100 орта мектебі
Авторы: Саулебаева Ләззат Шакиқызы
Сабақтың тақырыбы: Кітап – сарқылмас рухани қазына.
Сабақтың мақсаты:
а) Кітап – сарқылмас рухани қазына,- дей келе, білімнің кітап арқылы берілетінін ұғындыру.
ә) Оқушыларға кітаптың адам өміріндегі маңызы, ғылым мен білімнің пайдасы жайлы түсіндіру.
б) Оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын арттыру, оқулықты құрметтеуге, күтіп ұстауға үйрету.
Сабақтың құрал - жабдықтары: Слайдтар, кітаптар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Кіріспе.
3. Әдеби - монтаж.
4. Монолог.
5. Кітап қалай жасалады? Көрініс.
6. Кітап – рухани қазынамыз.(Кітапханашы сөз сөйлейді)
7. Кітаптар мұңы көрініс.
8. Кітап ұстау ережесі.
9. Оқушы мен кітап көрініс.
10. Кітап емханасы көрініс.
11. Қожанасыр қоржыны(Тапсырмалар орындау)
12. Қорытынды.
2. Кіріспе.
Мұғалім сөзі:
Бүгін мейрам, бізге үлкен мереке,
Тойлайықшы кітабыңды жыр ете.
Әрі ақылшың – рухани қазынаң,
Құнды байлық баға жетпес бұл өте - деп ақын жырлағандай әдеби кітаптар мен оқулықтар сендерге білім көзі, рухани қазына. Кітап – біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз, өткен замандардың тұңғиық тереңінен сыр шертетін тарихты да, әдебиетті де, басқа ғылым кереметтері де, талай оқиғалардың куәсі, талай жаңалықтардың көзі – осы кітаптар. Рухани білімнің, мәдениеттің ауадай қажеттілігі, маңыздылығы ешқашан мәнін жойған емес.
Адам баласы сол байлықтың көзін Кітап деген құдіреттен тапты. Ғылым мен техника, жоғары технология дамыған XXI ғасырда да бәрінің бастау алар қайнар көзі – кітап. Ендеше кітап біздің рухани қазынамыз дей келе кезекті әдеби - монтажға береміз.
1. Айман: Адамның досы – кітап, өмір кілті,
Тең келмес оған жиған дүние мүлкі.
Ақылшы, жанға серік жол бастаушы,
Асыл ой, қазынасы, өмір көркі.
2. Айдос: Тұрады басын құрап әріп неден,
Басталған білім басы әліппеден.
Қарасаң шалқар теңіз, түпсіз мұхит,
Оқысаң кітап сырын алып неден.
3. Сәнім: Кітапты оқымайды сыйламаған,
Білімге жанын жанып қинамаған.
Өсірген кімнің болсын ой - өрісін,
Сол кітап бек ақылшы күнде маған.
4. Оңталап: Түлекті тәрбиелер кітап – мектеп,
Өседі сол кітаптан бұлақ көктеп.
Молайтып ақылыңды сан еселеп,
Береді білім нәрін кітап көктеп.
5. Жайнагүл: Кітаптар - бейне жапырақ,
Жырлайтын сырын өмірдің.
Оқисың кейде жаттап ап,
Көтеріп күйін көңілдің.
6. Аян: Айдың шалқар кейде бір,
Кітапты тұнған көл дерсің.
Ауадай қажет бейне бір,
Татпасаң нәрін шөлдерсің.
7. Нұржан: Кетпейді ешбір жадымнан,
Мектепке бардық күз айы.
Тастамай сені жадымнан,
Қолтықтап жүрдім ұдайы.
8. Дамир: Достарға толы маңайым,
Татулық тәтті бәрінен.
Ерекше сені санаймын,
Құшақтап жүрдім әлі мен.
9. Альбина: Елімізде атақты,
Ғалым ата не тапты?
Бәрін, бәрін білесің?
Оқи берсең кітапты.
10. Амантай: Бөбектерім оқы, ойна,
Оқу - білім саған пайда.
Кітабыңның шетін жыртып,
Сияменен бояп қойма.
Мұғалім: Оқы талмай, түй санаңа,
Сыр құямын, нұр құямын бойыңа.
Таза ұстап, оқы мені қастерлеп,
Бар білімді мен егемін санаңа - деп келесі кезекте Кітап монолог оқитын Назерке.
Мұғалім: Айдын шалқар кейде бір,
Кітапты тұнған көл дейсің.
Ауадай қажет бейне бұл,
Таппасаң нәрін шөлдерсің - деп келесі кезекте
Кітап қалай жасалады? көрініс. Орындайтындар: Ислам, Динара, Перизат, Назерке, Ғарифулла.
Мұғалім: Кітаптарды таза етіп сақтаған,
Оқырманға бар білгенін ақтарған.
Аянбайды әрқашанда ел үшін,
Кітапханашы ел үмітін ақтаған.
Кітап – рухани қазынамыз , - деп жатамыз. Сол қазынамызды қорғап, қастерлеп, қазіргі балалар әдебиеті туралы библиографиялық шолу жасау үшін мектебіміздің кітапханашысы Алтынай апайға сөз береміз.(Кітапханашы сөз сөйлейді)
Мұғалім: Қыркүйек айында өзінің әдемі суреттерімен, небір төгілген асыл сөздерімен, қиын да қызықты есептерімен күлімдеп кеткен оқулықтарымыз мамырдың аяғында ренішпен, мұңды болып кітапханаға қайтатын оқулықтарымыз да бар. Енді сол оқулықтардан көріністер көрейік.
Көрініс: Кітаптар мұңы Орындайтындар: Ғарифулла - автор, Ислам - ана тілі оқулығы, Айдос - қазақ тілі оқулығы, Нұржан - математика кітабы, Оңталап - дүниетану кітабы.
Мұғалім: Міне, балалар, арамызда кітапты ұқыпты, таза ұстайтын және кітапқа ұқыпсыз қарайтын балалар да кездеседі
Кітап ұстау ережесі: (Слайд арқылы түсіндіріледі)
Мұғалім: Кітап жинап, түптеймін, жыртылмасын,
Мұқабасын бүкпеймін, қырқылмасын.
Таза болсын беттері, кірлемесін,
Көрген кісі кітабың кір демесін - деп
Кітап емханасы көрінісін тамашалаңыздар.
Автор - Жайнагүл, Мұғалім - Назерке, Дәрігер - Перизат,
Кітапханашы - Сәнім.
Қожанасырдың қоржыны (Қоржындағы сұрақтарға жауап беру)
Қорытынды:
Мұғалім: Кітапхана - кітаптардың ордасы,
Білсең кітап - нағыз жол басшы.
Біздің ғасыр білімділер ғасыры,
Деп айтқанды Нұсұлтандай Елбасы.
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев өзінің кезекті жолдауында Қазақстан әлемінің бәсекеге барынша қабілетті 50 елдің қатарынан лайықты орын алу үшін өзінің мәдениеті мен ғылымын, білімі мен білігін, рухани байлығымен елімізді айдай әлемге паш ете білу керек ,- деген еді. Олай болса, құрметті қонақтар, Ұстаздармен бірге отырып балаларыңыздың кітап оқуға ынтасын арттыру мақсатында жұмыс істейік. Кітаппен дос болайық, кітапхана оқырмандары көбейе берсін!
Ұзақ мерзімді активтер есебі және аудиті
Емхана ақпараттық жүйесі
ЖШС ҚФК Медсервис Плюс компаниясында іс-тәжірие есебі
ЖШС lifecare ethicals компаниясының жалпы сипаттамасы
Талдықорған мен Жаркент орналақан орны мен табиғаты
Өрт қауіпсіздігі, өрттерді алдын алу жұмыстарының негізгі талаптары
Балалар емханасының, балалар ауруханасының жұмысын ұйымдастыру
Есеп бөлімінің ережелері
Автокөліктік ластануға экожүйенің әсері
Балалар тәрбиесін ұйымдастыру
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
GRAPH кітапханасын қолдану
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі туралы
Жұлдызды аспан көрінісінің жыл бойындағы өзгеруі
КІТАП БІЛІМ БҰЛАҒЫ
Қызыл кітап туралы
Кітапхана - өнер, білім ордасы.
Банк қызметінің көрінісі.
Қызыл кітап
Кітап жиған қазақтың жиһазы Абайсыз болмас, Абайы болмаса ол қазақ емес, жалпы ондайды саналы адам деу қиын