Жеті қандай сан

Сабақтың тақырыбы: Санды 7 - ге көбейту және бөлу
Мақсаты:
білімділік: 7 - ге көбейту және бөлу жағдайларын пысықтау. Көбейту кестесін қайталау, көбейту мен бөлудің өзара кері амалдар екенін тиянақтай түсу.
дамытушылық: Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту үшін ауызша, жазбашы есептеу дағдыларын қалыптастыру
тәрбиелілік: Зеректілікке, ұқыптылыққа, ізденімпаздыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер, қима қағаздар
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап

Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды сабаққа дайындау, зейіндерін ашу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Тестік әдісі арқылы өтеді.
Х: 6= 6 36: Х = 6 Х. х 6 =36 6 х Х = 36
А 6 ә 36 б 3 в 9
ІІІ. Жаңа сабақ
Ребусты шешу жеті
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы 7 - ге көбейту және бөлу.
- 7 - ге байланысты қандай ұғымдарды білесіңдер?
Ой шақыру:
- Жеті қандай сан?
7

Апта
Күн
Қазына
Тақ сан
Керемет
Нан
2.
Оқулықпен жұмыс
№1
7 х7 =7х6+7
7х7 = 49
49: 7 = 7
Жетіге жетіні көбейту дегеніміз - жетіге алтыны көбейту және шыққан нәтижеге жетіні қосу.
8х7= 8х6+8 8 х7 = 56 56: 7 = 8
9х7= 9х6+9 9х7= 63 3: 7 = 9
3. Дәптермен жұмыс
№2
Салыстыр: Ұқсастығы неде?
Айырмашылығы неде?
а Әкелінді - 63 қой терісі
Тігілді - 7 тон Әрқайсысына 7 тері
Қалды -? тері
Шешуі: 63 - 7х7 = 14
Жауабы: 14 қой терісі қалды.
ә Тікті - 7 құлақшын біреуіне 2 суыр
Терісі жұмсалды
Қалғаны - 12 тері
Болғаны -? Суыр терісі
Шешуі: 2х7+12 = 26
Жауабы: Барлығы 26 суыр терісі.

Сергіту сәті
№3
Кім жылдым? ойыны арқылы орындалады.
1 - қатар --------------------- 2 - қатар
8х7= 56 ----------------------- 56: 7 = 8
56: 8 = 7 ---------------------- 7х8 =56
9х7 =63 ----------------------- 63: 7 = 9
63: 9 =7 ----------------------- 7х9= 63
7х7 = 49 ---------------------- 49: 7= 7
7х1 =7 ------------------------- 7: 1 =7
7: 7 =1 ------------------------ 1х 7= 7
V Қай өрнектер 7 - ге көбейту кестесімен келтірілген?
56: 7 = 8 --------------- 56: 8 = 7 ------------ 63: 9 =7 ------------- 9х7 =63
8х7 = 56 --------------- 7х8 = 56 ------------ 7х9 = 63 ------------- 63: 7= 9
Көбейту кестесімен берілген тапсырманың астын сыз
Тақтамен жұмыс
20: 2+5
120: 10
90: 3 - 2
200: 10
4х3
9х2
5х4
7х4
Телефон ойыны
Ауызша есептеулер шапшаңдыққа, белсенділікке баулу.
1 - қатар -------------- 2 - қатар
5х2 --------------------- 2х6
- 5 ---------------------- - 4
+15 -------------------- +12
: 5 -----------------------: 4
- 3 ----------------------- х5
х10 -------------------- - 10
Жауабы: -------------- Жауабы:
V ІСабақты бекіту
Сынау жұмыс арқылы жүргізіледі.
1. Өрнектің мәнін тап: 1000 - 724
а 376 ә 374 б 276 в 274
2. Қатесін тап:
а 2 дм 3 см= 23 см
ә 45 см = 4 дм 5 см
б 15 см= 1м 5 см
в 26 дм =2 м 60 см

V. Қорытындылау:
Қай санның көбейту және бөлу кестесімен таныстық?
Үйге тапсырма
Бағалау Оқушылардың сабақ кезінде орындаған тапсырмаларын сынау жұмыстар тексеріп бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Балалар бақшасының ересек балалар тобында математика элементтерін оқыту программасымен методикасы
Аптаның жеті күні
МЖДБ қарапайым математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
Сандар қасиеті
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Мектепте киелі сан есімді оқытудың тиімді әдістері
Адамзат тарихында ең ерте қалыптасқан ғылымдардың бірі – математика
Сан компонентті тұрақты тіркестердің ұлттық дүниетанымдағы, халық өміріндегі маңызы
Кейбір киелі сандардың танымдық ерекшеліктері
Мақал-мәтелдер құрамындағы сан есімдердің этнолингвистикалық сипаты
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
ТОҚТЫБАЙҰЛЫ САҢЫРЫҚ
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады