Жол белгілері елінің тұрғындарымыз

Мақсаты: Балалардың жолда жүру туралы алған білімдерін тиянақтау. Жол белгілерін айыра білуге дағдысын қалыптастыру. Іс жүзінде қолдануға қызығушылықтарын тудыру. Балаларды мейірімділікке, байқағыштыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Жол белгілері, көше макеті, бағдаршам, алдын ала әзірленген киімдер, ойыншық машиналар.
Әдіс тәсіл: Ойын, сұрақ - жауап, сахналау.
Ұйымдастыру кезеңі: Балалар шеңберге тұрып, қимылмен:
- Армысыз, қайырлы күн!
- Армысыз, Қайырымды Аспан - ата!
- Армысыз, мейірімді жер - Ана!
- Армысыз, шұғылалы Алтын - Күн!
- Қуанайық, шаттанайық бәріміз!
- Күліп шықты күн бүгін!
- Бәріміз күндей жарқырайық!
- Бәріміз тату болайық!
- Бәріміз дос болайық!- деп бір - біріне лебіздерін білдіреді.
Тәрбиеші: Балалар, бүгінгі күнімізде сендерге мен де сәттілік тілеймін.
осы кезде есік қағылып пошташы хат әкеледі
Тәрбиеші: Балалар, бізге хат әкеліпті. Кәне, оқиық. Жол белгілері елінің тұрғындарымыз. Біздің жол белгілерін мыстан кемпір сиқырлап тастады. Енді біздің елімізде жол апаттары болып жатыр. Бізге көмектесіңдер! Сәлеммен, жол белгі елінің тұрғындары.
Тәрбиеші: Көрдіңдер ме, балалар, жол белгілерінсіз, бағдаршамсыз, жолда жүру өте қиын екен. Олай болса, Біз автобуспен Жол ережелері еліне саяхатқа барамыз. Ол үшін балалар, алдымен көлікте, автобуста жүру ережелерін есімізге түсірейік.
Балалар:
- Автобусқа, трамвайға артқы есіктен кіріп, алдыңғы есіктен шығу керек.
- Жасы үлкен, кішкентай бөпелі адамдарға орын береміз.
- Автобуста айқайлап сөйлеуге, қатты күлуге болмайды, ол әдепсіздікке жатады.
- Ашық есік, терегеден басын шығарып қолын созуға болмайды, олай істеу қауіпті.
Тәрбиеші: Өте дұрыс. онда автобусқа мінейік, сапарға аттанайық. Үн таспадан музыка ойналады. Автобустан түскенде алдарынан жылаған бала шығады
Тәрбиеші: - Балақай сен кімсің, саған не болды?
Бауыржан:- Мен жол белгісімін, мені және менің достарымды мыстан кемпір сиқырлап тастады. Мына жұмбақты шешкенде ғана менің сиқырым кетеді. Қолындағы қағазды ұсынады .
Тәрбиеші:- Ілулі тұрған не белгі?
Машинаға тоқта деген белгі берді.
Жол үстінде ақ - қарамен сызылған жолақтар.
Жаяуларға өтіңдер деп белгі берді.
Балалар: Жаяулар өткесі.
Тәрбиеші: Балақай қалған достарыңа барайық, оларға көмектесейік!
Үйдің ішінен бір - бірлеп балалар шығады.
Нұрбол
Бір ғажабы бұл жерде
Бір нәрсені ел күтеді
Отырады біреуі
Тік тұрады біреуі
Неғылған жер бұл өзі
Айтыңдар кім біледі?
Балалар:- Аялдама



Ұқсас жұмыстар

Дәстүрлі мал шаруашылғы және егін шаруашылығы
Судың құқықтық тәртібі және оны қорғау
Туристік қызмет көрсету жүйесіндегі спорттық-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу
Қазақстан Республикасында ипотекалық несиелеу жүйесін ұйымдастыру
Қазақстандағы білім беру жүйесін ақпараттандыру үрдісі
Жылқының төс еті
Қазақстанда Павлодар облысы мысалында атқарушы органдарының халықпен кері байланыс соның ішінде әлеуметтік желілер арқылы байланыс жасау жұмысының дамуы
Адамгершілік құндылықтарды дамытуға арналған тернингтер
Мектеп жасына дейінгі балалардың психологиясы
Зорлық-зомбылық көрген әйелдерге әлеуметтік жұмыс технологиясы
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін жетілдіру жолдары
КОММЕРЦИЯЛЫҚ БАНКТЕРДІҢ НЕСИЕЛІК САЯСАТЫН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Индустриалды-инновациялық даму жолында Қазақстанның нақты секторын тиімді инвестициялаудың қаржылық механизмі
Мұхитты экологиялық қорғау жолдары
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары