Гүлдің жасалу ретімен танысу
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы,
Бекарыстан би ауылы, № 24 орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі: Ысқақ Шамсия
Тақырыбы: Қауырсыннан құрастыру
Мақсаты: 1. Оқушыларды қауырсыннан әртүрлі заттар құрастыруға үйрету қажетті құрал жабдықтармен таныстыру.
2. Әсемдікті сезінуге және ойлау қабілетін жетілдіріп, шығармашылығын дамыту.
3. Ұқыптылыққа, шеберлікке тәрбиелеу.
Типі: Жаңа сабақты игерту
Түрі: Аралас сабақ
Әдісі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, практикалық
Көрнекілігі: құс қауырсыны, сым темір, ПВА желімі, гуашь.
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
А) оқушылар назарын сабаққа аудару
Ә) үй тапсырмасын сұрау, бекіту
II. Жаңа сабақ: Қауырсыннан құрастыру
А) Қызығушылықтарын ояту: Әбдірахман Асылбековтің Үйрену өлеңін оқу
Ұзын құйрық инелік
Инелікке тимелік.
Тікұшақты жасадық,
Инеліктен үйреніп.
Бұлбұл үнін қаншалық
Тыңдап жүрдік тамсанып
Ақырында үйрендік
Тамылжыта ән салып.
Аяз шебер суретші,
Салады әсем суретті.
Терезені оюлап,
Өрнектеуді үйретті.
Ә) Мұғалімнің түсіндірмесі: Мұқият қараңдаршы, шеберлердің қолынан шыққан, қауырсыннан жасалған бұйымдар қандай әдемі! Олардың табиғаттан үйренгендігі бірден көзге түседі.
Жұмыс барысында әр түрлі құс қауырсындарын пайдалануға болады. Жұмысты бастамас бұрын қауырсынды жуып, кептіріп, тарау керек. Қазақ халқы дәстүрі бойынша домбыраға, тұскиізге, тақияға, балалар кеудешесіне үкі қауырсыны тағылады.
III. Оқулықпен жұмыс: Гүлдің жасалу ретімен танысу.
Сабағын ұзынырақ сым темірден жасаймыз. Оны гофрирленген жасыл қағаз жолағымен ораймыз (4 - сурет). Сегіз кішкене, сегіз үлкен қауырсын таңдап аламыз (5 - сурет).
Жіңішке алты сым темірді гофрирленген сары қағаз жолағымен ораймыз. Осылайша гүлдің аталық бөлігін жасадық. Олардың ұшын ПВА желіміне маламыз. Содан соң ұнтақ жармаға батырып алып, қызыл түсті гуашпен бояймыз (6 - сурет).
Дайын болған аталық бөлігін сабағына жіппен (7 - сурет) байлаймыз. Ал кішкене мамық қауырсындарды гүл шоғырына орнатамыз. Сонымен гүл жапырақшаларының өзегі дайын болды.
Үлкен сегіз қауырсынды кішкене жапырақшалардан сәл төменірек орналастырамыз. Қосылған жерлерін гофрирленген жасыл қағаз жолақшасымен ораймыз.
IV. Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп өседі.
V. Өздік жұмыс: 2 - 3 - суреттерге қарап аққулар мен күшікті өздігіңнен құрастыр.
VI. Ой толғаныс: 2 - 3 - суреттегі бейнелер туралы не айтуға болады?
VII. Бағалау: сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау
VIII. Үйге тапсырма: мамықтан желім қолданбай аппликация құрастыр
Еңбекке баулу әрекеті арқылы эстетикалық тәрбие беру
Ши тоқу өнері. Тоқу құралы
Тікенекті,жуан және ерекше өсімдік
Төменгі сатыдағы өсімдіктер систематикасы
Сан есімнің мәні
Мектеп жасына дейінгі балаларға табиғатқа деген ізгілік пен ұлттық әдет ғұрыптарды қалыптастыра отыру
Өсімдік клеткасын электрондық микроскоппен қарағандағы көрінісі
Қазақ өлеңдерінің құрылысы. Әдебиеттің тегі мен түрі. Әдеби үдеріс, әдеби әдіс, бағыттар мен көркемдік тәжірибелер
Visual Basic программалау тілі - Әдістемелік нұсқау
Оқушылардың назарын сабаққа аудару
Matlab компьютерлік бағдарламасымен танысу
Delphi ортасымен танысу
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Тұшпара қалыптайтын автоматтың құрылысымен танысу
Сольфеджио сабағын практикада жүзеге асыру арқылы ұлттық және өзге халықтардың музыкасымен танысу
Жасалу жолдары
Аджибекова Назгүлдің бітіру жұмысы негізінде егеуқұйрықтардың өкпе эпителийіне гипоксияның әсері туралы
Компоненттермен танысу
Пән бойынша термин сөздіктермен және әдебиеттермен танысу