Тұлғалық ерекшеліктерін айқындау
Аннотация
Отбасы мүшелерінің жеке тұлғалық ерекшеліктеріне байланысты тұлғаның өз бейімділігіне сәйкес дамуына ықпал жасау мақсатында жазылған.
Бұл ғылыми жобада тұлғаның өзіндік ерекшелігіне байланысты дұрыс бағыт алу жұмысының өзектілігі көрсетілген.
Жалпы жоба теориялық және практикалық бөлімдерден тұрады. Зерттеу, салыстыру, бақылау, жүйелеу әдістері тиімді қолданылған. Тұлғаның ерекшеліктері толық зерттелген.
Жұмыс оқушының жас ерекшелігіне сай жазылған. Жұмыс тақырыбы ашылған.
Аннотация
Данный проект создан с целью исследования характерологических особенностей личности семьи ученика.
Научный проект состоит из теоретической и практической частей. Использованы системные методы изучения: исследование, сравнительный метод.
Данная работа соответствует возрастной категории. Тема раскрыта полностью.
Annotation
This project was made in order to describe the personal features of pupil’s family. There was an attempt to show a pupil the correct direction. Considering his or her personal peculiarities. The scientific project consists of theoretical and practical parts. The system methods had been used: comparing methods search. The age limitations were considered. The theme was totally learnt.
Кіріспе
Өзіңді танығың келсе,
Адамдарға, олардың ісіне қара.
Өзгені танығың келсе,
Өзіңнің жүрегіңе үңіл.
Фридрих Шиллер
А. Г. Маклаков бойынша, жаңа туған нәресте адам деп аталғанымен жеке адам, тұлға деген атқа көпке дейін ие бола алмайды, өйткені тұлға болып ер жету үшін оң мен солын өзінің менін басқа мендерден ажырата білуі тиіс. Қандайда болмасын бір іспен айналысатын, өмір тәжірибесі, білімі мен дағдысы, икемі, дүниетанымы, сенімі мен талғам - мұраты, бағыт - бағдары бар адамды тұлға деп айтамыз. Мінез - қабілеті қалыптасып үлгерген, өзінің іс - әрекетін тізгіндей алатын, өз бойындағы жаман - жақсы қылықтары үшін жауап бере алатын адамды тұлға деп атайды. Адам табиғаттағы кемелденіп жетілген ақыл - ой иесі және қоғамдық тұлға. Осы ерекшеліктерге орай адамды ғылымның бірнеше саласы зерттейді. М: философия ғылымы, адамның дүниетанымын, көзқарасын, ақыл - ой өрісін, санасын, анатомия мен физиология адамның денесі мен жүйке - жүйесінің құрылысын, қызметін қарастырады. Психология ғылымы, адам жан дүниесінің сырын, психикасының даму заңдылықтарын, жеке қасиеттерінің жетіліп, қалыптасу жолдарын қарастырады. Адамдарды зерттейтін ғылымдардың ішінде психологияның алатын орны ерекше және адам тану жүйесіндегі жетекші пән психология адамның даралық сипатын қарастырып, оның кісілік қасиеттерін өзгертуді мақсат етір қояды. Адамның азаматтық кісілік, тұлғалық қасиеттері болады. Ол қоғамдық өмірде тіршілік етіп, өзге адамдармен қарым - қатынас жасайды. Осындай іс - әрекеттеріне сәйкес адамның тұлғалық сипаттары сомдалады. Қадір - қасиеттері қалыптасады. Сыртқы нәрселермен тіршілік ететін орта әлеуметтік жағдаймен ыңғайласып, адамға жанама түрде әсер етеді де, оның психикасын дамытады. Жеке адамның бойындағы сапалық ерекшеліктерін білдіретін қасиеттер темпераменті, негізі, психикалық процестерді басынан кешіруі, сезім, күйлері мен іс - қимылы және қабілеті бірдей адамдар жоқ. Даралық сапалар табиғи қалыптасып, адамның кісілік қасиеттерін құрайды, әр адамның мінез - құлық ерекшеліктері де, әлеуметтік ортада дамып жетіледі.
Ғылыми жобаның мақсаты - Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктерін зерттеу
Ғылыми жобаның міндеттері:
• Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктеріне шолу жасау;
• Тұлғалық ерекшеліктерін айқындау;
• Отбасы мүшелерінің тұлғалық ерекшеліктерін айқындап ұсыныстар негіздеу.
Ғылыми жобаның зерттеу мен талдау кезеңдері. Жобаның композициялық құрылымынан көрінеді.
Жезқазған қаласы № 10 орта мектебі
Тасмұрзаева Шынар Нұрланқызы
Кәсіптік бағдар жұмысының негізгі қағидаттары, мақсаты мен міндеттері
Бастауыш сынып оқушыларының жеке тұлғасын қалыптастыруда отбасы тәрбиесінің әсері
«Қосымша білім беру жүйесінде ересектер арасындағы педагогикалық қарым-қатынасты жетілдіру» (өзгетілді ересектерге қазақ тілін оқытып-үйрету материалдары негізінде)
Кредиттік оқыту жүйесінде студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудың педагогикалық шарттары
Зерттеу әдістері жиынтығын қолдану мәселелері
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Жоғары оқу орындарындағы әскери кафедрада оқитын студенттердің тұлғасын қалыптастыруда халықтық педагогика элементтерін пайдалану
Сал-серілік дәстүр арқылы этномәдени тәрбие берудің тұжырымдамасы
Жеткіншектер қылмысының алдын алудың теориялық негіздері
Педагогикалық-психологиялық диагностикалау - тұлғаны зерттеудің негізі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Шығыстың ортағасырлық мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау
Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату
Стилистиканың басты мақсаты, бұдан бұрын айтылғандай, жеке сөздер мен грамматикалық тұлғалардың, сондай - ақ синтаксистік конструкциялардың қолданылу заңдылықтары мен экспрессивтік сапасын айқындау
Мектеп жасына дейінгі балалардың тұлғалық дамуының диагностикалайтын әдістерді жинақтау, папканы көрсету
Спортшыларды жас ерекшеліктеріне, салмақ дәрежелеріне және спорттық шеберліктеріне қарай бөлу
Мемлекеттік меншік құқығының ерекшеліктеріне жататындары
Белгілі тұлғалық психологиялық тест
Функционалдық стилдердің ерекшеліктерін қалай түсінесің
Жеткіншектердің тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуы