Гүлдер жайлы өлең орында
Шебер сынып
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1. Тыңдалған материал бойынша сабақтың әр кезеңінде оқытудың белсенді әдістерін қолдануды үйрену (Бағалау түрлерін қолдану).
2. Берілген тапсырмалар бойынша мұғалім жетекшілігімен өз пікірлерін білдіру.(Кері байланыс жасауға дағдылану)
3. Топқа бөлу түрлерімен топтық жұмыс үдерісін үйрену (Бағалау түрлерін үйрену)
(Шебер сынып.)
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа әдісті түсініп, меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде, тәжірибеде қолдана алады.
Жетістік критерийлері: Ұйымдастырылған тәжірибелік әдістерді дұрыс қайталай алады, өз ойымен бөліседі.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін дәлелдей алады.
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут
№1. Көзбен амандасуды ұсыну
– Құрметті ұстаздар бізде шебер - сыныпты осы жаттығудан бастаймыз.
Мен барлығыңмен осылай амандасамын, сөз айтпаймын, үндемей – көзбен. Сонымен бірге, мен көзіммен, мен бүгін қандай көңіл – күйде екенімді көрсетемін.
№2 Әр күнге арналған рецепт жаттығуы.
Екі жақты күнделік
№3 Ой қозғау
Бүгінгі шебер – сыныптан нені күтесіздер?
Сіздер үшін не қиындық тудырады?
Сабақтың ортасы 8 минут
№1 Ойлан да тап.(СТО)
Қысқаша шолу
Гүлдер өлеңінің авторы: Т. Молдағалиев.
Тұманбай Молдағалиев 1935 жылы Алматы облысының Еңбекшіқазақ ауданында туған. Оның Көктем таңы , Жаңа дәптер , Зулайды күндер т. б. өлең жинақтары бар. Көптеген ән мәтіндерін жазған. Оның Құстар қайтып барады , Шақырады көктем т. б. әнге жазылған мәтіндері халық арасында кең тараған
• №2
• Қандай гүлдердің атын білесіңдер?
• Гүлдердің өсетін орындарын айт.
• Гүлдер қалай көбейеді?
• Гүлдер немен қоректенеді? Т. б. сұрақтар төңірегінде көршіңнің не білетінін сұрап ой бөлісіңдер.
№3 Топпен жұмыс
Сергіту сәті 1 минут
Аппақ гүлдер. (әуенімен қосылып айту)
Шаршағанда ырғалып,
Гүлге ұқсап демалам.
Қанатымды бір қағып,
Гүлдей болып жайқалам.
Аяқталуы 16 минут
Қызықты тапсырма 8 минут
№4
Ι топ.
Гүлдер жайлы мәтін құрастыр. Сөз тіркесі
ережесін айт.
ΙΙ - топ. Гүлдер жайлы өлең шығару.
ΙΙΙ топ. Гүлдерді қалай өсіреді. Құрылысымен айт.
ΙV топ. Гүлдердің суретін сал. Гүлдер жайлы өлең орында.
№5
Шығармашылық шыңына талпыныс
Қағаздан гүл жасау
№6 Топтастыру Мен не білемін
Қостанай облысы, Рудный қаласы,
Қашар кенті, № 2 Қашар орта мектебі КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Бержанова Жумагул Гудебаевна
Шебер сынып, ЖБ және ҚБ бойынша оқытудың белсенді әдістері. жүктеу
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруда дидактикалық ойындарды пайдалану
«БІЗ МЕКТЕПКЕ БАРАМЫЗ» БАҒДАРЛАМАCЫ
ҚР кітапханалық жарнамасының мәселелелерін шешу жолдары
Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың 9 тіршілік әрекетін ұйымдастыр
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ БАЙЛАНЫСТЫРЫП СӨЙЛЕУГЕ ҮЙРЕТУДЕ ЖҮРГІЗІЛГЕН ІС-ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
Кітапхана жарнамасының тарихи аспектілері
«ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «біз мектепке барамыз» бағдарламасы
Экскурсия өткізу әдістері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Кәсіпорында тауарлық-материалдық қорлар есебінің ұйымдастырылуы